muistelen,et 1150 rt:n eturenkaan paine on 2,4 bar ja taakse 2,8 bar.Olenko oikeassa vai väärässä??
rengaspaineet..
5
4389
Vastaukset
- r850r
Kuulostaa aika ohjekirjamaiselta vaikken asiaa juuri ko. mallin suhteen tiedä.
Tuli vain mieleeni että tälläkin palstalla muistaakseni aikaisemmissa rengaspainekeskusteluissa väitettiin/arveltiin että korkeammat rengaspaineet auttaisivat kulumiskestävyyden suhteen.
Joku on ajanut paineilla 3.0 eteen ja 3.5 taakse ja rengas on kestänyt tosi pitkään. Itsekin sitä nyt kokeilen kun on ihan uusi takarengas alla. Saa nähdä miten käy...- .............
Juu, pääasia että kestää vaikkei pitoo kovin paljon löytyskään.
- R1200C
Tarpeetonta täällä kysellä.
Kyllä siellä RT:nkin ohjeistuksissa (ainakin mulla esim. satulan alla) on jotain perusarvoja rengaspaineisiin. Paine kuorman ja vauhdin mukaan, jos jompikumpi tai kumpikin kasvaa, niin lisää ilmaa renkaisiin. Mulla itsellä on kyllä jo peruspaine edessä 2,6 ja takana 2,8. Ainakin Michelinin Pilot Road 2:lla 20 tkm taival on näin aivan realistinen, vaikka ajettu kokonaan Suomen karkeilla asfalteilla. Sitävastoin vappuaattona -09 allelaitetut Dunlopin "testivoittajat" Roadsmartit sulivat alle kymppitonnissa. Muutenkin toimivat selkeästi huonommin 1150RT:ssä, kun Misukat tai Meset. Nyt olen palannut takaisin Pilot Road 2:iin.
tuma- Anonyymi
Ok. Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262456Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242015Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1161437- 761279
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351136Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71118- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10924Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70871- 102857