minkä vuoksi ihmiset on aina vihaisia.. milloin he voi olla jotain muuta.. Sitä aikaa minä ootan.. että nuo ihmiset on jotain muuta.. kun aina vihaisia.. minkä takia.. ja miksi..
Miksi ihmiset vihaa toisiaan
14
527
Vastaukset
- Nimetön
-ei kunnioita itseään kun pelkää.. siitä johtuu etupäässä itse inho vaikuttaa siihen,ettei hyväksy ihmisä sellaisena kuin he ovat.......mok..
- Lulu 50
En minä ainaskaan ole vihainen vaan ihan tsirp tsirp. Varsinkin aamulla kun kuulen sitä tuolta ulkoa avoimesta ikkunasta.
Sinulla se on aina niin vaikeaa, mutta älä huoli kesä tulee ja kärpäsiä jospa se siitä iloksi muuttuu ; )
- Lulu 50
Ketäpä siellä voi vihata jos yksin on, jollei sitten itseään. Ehkä siksi pitää olla palstalla hiukan mörkkis? Niin ja siellähän voi ottaa kirveen ja pilkkoa puita ja kuvitella jotain ihan muuta.
Lulu 50 kirjoitti:
Ketäpä siellä voi vihata jos yksin on, jollei sitten itseään. Ehkä siksi pitää olla palstalla hiukan mörkkis? Niin ja siellähän voi ottaa kirveen ja pilkkoa puita ja kuvitella jotain ihan muuta.
Korvessa ei ole yksinäistä. Linnut rakentelevat pesiään, hauet vonkaleet uiskentelevat rantavesissä, sorsat räpistelevät kosiomenojaan kaislikossa (vois itä kaakatusta) ja mehiläiset ovat palanneet saunamökin ylisille. Kohta rantavesissä ui pieniä sorsanpoikia/tyttöjä ja niitä on mukava syöttää leivän paloilla jotta syksyllä ilkeät sedät saavat ampua niitä ja syödä nälkäänsä. Oravia odottelen vielä, jospa ne palaavat kesän lähestyessä kotikonnuilleen. Toivottavasti kaupunkilaiset eivät ole ajaneet niiden yli kiireissään. Täytyy käydä ostamassa pähkinöitä jos ne olisi vaikka selvinneet talven yli. En tykkää puiden pilkkomisesta, tilaan valmiit koivuhalot perille toimitettuna saunan taakse ladottuna sievään riviin. Kuulutko sinä aloittajan lähipiiriin? Jos kuulut niin sitten ymmärrän sinua paremmin. Korvessa ei tunneta tressiä ; )
- Lulu 50
korpikirjailija kirjoitti:
Korvessa ei ole yksinäistä. Linnut rakentelevat pesiään, hauet vonkaleet uiskentelevat rantavesissä, sorsat räpistelevät kosiomenojaan kaislikossa (vois itä kaakatusta) ja mehiläiset ovat palanneet saunamökin ylisille. Kohta rantavesissä ui pieniä sorsanpoikia/tyttöjä ja niitä on mukava syöttää leivän paloilla jotta syksyllä ilkeät sedät saavat ampua niitä ja syödä nälkäänsä. Oravia odottelen vielä, jospa ne palaavat kesän lähestyessä kotikonnuilleen. Toivottavasti kaupunkilaiset eivät ole ajaneet niiden yli kiireissään. Täytyy käydä ostamassa pähkinöitä jos ne olisi vaikka selvinneet talven yli. En tykkää puiden pilkkomisesta, tilaan valmiit koivuhalot perille toimitettuna saunan taakse ladottuna sievään riviin. Kuulutko sinä aloittajan lähipiiriin? Jos kuulut niin sitten ymmärrän sinua paremmin. Korvessa ei tunneta tressiä ; )
Minä ole syntynyt niin korvesssa, jotta isä sanoi, että olen tynnyrissä kasvanut ja tapinreiästä ruokittu! Tykkään rauhasta oli joskus mökkikin ihanan lammen rannalla. Siellä ei ollut ketään muuta, eikä sinne ollut perille asti tietäkään.
- muuten vain
Lulu 50 kirjoitti:
Minä ole syntynyt niin korvesssa, jotta isä sanoi, että olen tynnyrissä kasvanut ja tapinreiästä ruokittu! Tykkään rauhasta oli joskus mökkikin ihanan lammen rannalla. Siellä ei ollut ketään muuta, eikä sinne ollut perille asti tietäkään.
tynnyri rikki kun kasvoit isoksi?
Eivät kulje aina käsi kädessä. Vihaaminen ja aggressio on merkki viestin lähettäjän omasta huonosta olosta, sairaudesta, turhautuneisuudesta, ymmärryksen puutteesta tieto tai tunne tasolla. Itsensä kanssa tasapainossa oleva ihminen ei viitsi vaivautua vihaamaan eikä kohtelemaan läheisiään huonosti. Ei ole tarvetta. Alempi koulutustaso antaa monesti lähtökohdan aggressiviselle käyttäytymiselle. Kun ei ole riittävää opiskeltua tieto/taito/sivistystä on monasti ensimmäinen reaktio asiaan kuin asiaan negatiivinen. Eli hyökkäys on paras puolustus, kun äly ei muuhun riitä.
- Lulu 50
Minusta on kuitenkin kivempi kirjoitella positiivisella mielellä. Noidun sitten täällä omassa mökissäni jos oikein v******! Niin tai soitan x:lle ja haukun pataluhaksi, syy voi olla mikä tahansa. Vaikka se, että nousin sattumoisin väärällä jalalla sängystä aamulla.
- ovat opiskelleita ja olevin...
Lulu 50 kirjoitti:
Minusta on kuitenkin kivempi kirjoitella positiivisella mielellä. Noidun sitten täällä omassa mökissäni jos oikein v******! Niin tai soitan x:lle ja haukun pataluhaksi, syy voi olla mikä tahansa. Vaikka se, että nousin sattumoisin väärällä jalalla sängystä aamulla.
Minä tunnen monia vihaisia ja vihaavia ihmisiä, jotka ovat opiskelleita ja olevinaan sivistyneitä. Joten ei ei ne kirjankannet ole aina edellytys tai ole tae....
- vastaus sinulle
vetoa koulutustasoon.Ihan samalla tavalla ylempi koulutettu henkilö voi olla agressiivinen,se ei katso onko lukenut vai ei.Sinä näytät kuuluvan niihin akateemisiin joille tittelit on kaikki kaikessa,mutta nimimerkkisi jo kertoo paljon,mitä pollassa liikkuu.
- Heikunkeikku
...huomannut, että ihmiset vihaisivat toisiaan. Enkä sitäkään, että olisivat Aina vihaisia. Poikkeuksia on aina, oli kyse mistä tahansa, mutta poikkeuksien takia ei pitäisi yleistää. Minusta ihmiset ovat yllättävän hyväntuulisia, kohteliaita ja välittömän tuntuisia. Siis vieraat ihmiset, joita näkee missä milloinkin. Mitä tulee mun tuttavapiiriin, niin he ovat järjestään kaikkea muuta, kuin Vihaavia ja Vihaisia. Elikkä en yhtään osaa vastata kysymykseesi, että minkä takia ja miksi.... Ja syy siihen on, että en yhtään ymmärrä väitettäsi. Etkä tahtonut antaa minkäänlaisia esimerkkejä mistään. Noh, pakko olla rehellinen....vaikken meinannutkaan... Niin, että Provoksihan minä tämän päässäni aattelen. Vähän harmittaa, että väkisin tupataan negatiivisia aloituksia. Olisi mukava lukea, että Miksi ihmiset tykkäävät toisistaan. Tai Kuinkahan immeiset osaakin olla niin Mukavia.
- minkä vuoksi
ihmiset ovat aina onnellisia...milloin he voisivat olla jotain muuta..
Sitä aikaa minä odotan,että nuo ihmiset ovat jotain muuta,kun aina onnellisia..minkä takia..ja miksi
Vastaus : Siksi,että ELÄMÄ ON IHANAA,kun sen oikein oivaltaa.
Onkohan sinulta jäänyt jotain huomaamatta ? - ei riitoja
kaikille euroja sama määrä,niin että kaikkilla voivat elää hyvinvoivasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850