Miksi ihmiset vihaa toisiaan

minkä vuoksi ihmiset on aina vihaisia.. milloin he voi olla jotain muuta.. Sitä aikaa minä ootan.. että nuo ihmiset on jotain muuta.. kun aina vihaisia.. minkä takia.. ja miksi..

14

566

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

-ei kunnioita itseään kun pelkää.. siitä johtuu etupäässä itse inho vaikuttaa siihen,ettei hyväksy ihmisä sellaisena kuin he ovat.......mok..

• Lulu 50

En minä ainaskaan ole vihainen vaan ihan tsirp tsirp. Varsinkin aamulla kun kuulen sitä tuolta ulkoa avoimesta ikkunasta.

• Sinulla se on aina niin vaikeaa, mutta älä huoli kesä tulee ja kärpäsiä jospa se siitä iloksi muuttuu ; )

• Lulu 50

Ketäpä siellä voi vihata jos yksin on, jollei sitten itseään. Ehkä siksi pitää olla palstalla hiukan mörkkis? Niin ja siellähän voi ottaa kirveen ja pilkkoa puita ja kuvitella jotain ihan muuta.

• Lulu 50 kirjoitti:

Ketäpä siellä voi vihata jos yksin on, jollei sitten itseään. Ehkä siksi pitää olla palstalla hiukan mörkkis? Niin ja siellähän voi ottaa kirveen ja pilkkoa puita ja kuvitella jotain ihan muuta.

Korvessa ei ole yksinäistä. Linnut rakentelevat pesiään, hauet vonkaleet uiskentelevat rantavesissä, sorsat räpistelevät kosiomenojaan kaislikossa (vois itä kaakatusta) ja mehiläiset ovat palanneet saunamökin ylisille. Kohta rantavesissä ui pieniä sorsanpoikia/tyttöjä ja niitä on mukava syöttää leivän paloilla jotta syksyllä ilkeät sedät saavat ampua niitä ja syödä nälkäänsä. Oravia odottelen vielä, jospa ne palaavat kesän lähestyessä kotikonnuilleen. Toivottavasti kaupunkilaiset eivät ole ajaneet niiden yli kiireissään. Täytyy käydä ostamassa pähkinöitä jos ne olisi vaikka selvinneet talven yli. En tykkää puiden pilkkomisesta, tilaan valmiit koivuhalot perille toimitettuna saunan taakse ladottuna sievään riviin. Kuulutko sinä aloittajan lähipiiriin? Jos kuulut niin sitten ymmärrän sinua paremmin. Korvessa ei tunneta tressiä ; )

• Lulu 50
        korpikirjailija kirjoitti:

Korvessa ei ole yksinäistä. Linnut rakentelevat pesiään, hauet vonkaleet uiskentelevat rantavesissä, sorsat räpistelevät kosiomenojaan kaislikossa (vois itä kaakatusta) ja mehiläiset ovat palanneet saunamökin ylisille. Kohta rantavesissä ui pieniä sorsanpoikia/tyttöjä ja niitä on mukava syöttää leivän paloilla jotta syksyllä ilkeät sedät saavat ampua niitä ja syödä nälkäänsä. Oravia odottelen vielä, jospa ne palaavat kesän lähestyessä kotikonnuilleen. Toivottavasti kaupunkilaiset eivät ole ajaneet niiden yli kiireissään. Täytyy käydä ostamassa pähkinöitä jos ne olisi vaikka selvinneet talven yli. En tykkää puiden pilkkomisesta, tilaan valmiit koivuhalot perille toimitettuna saunan taakse ladottuna sievään riviin. Kuulutko sinä aloittajan lähipiiriin? Jos kuulut niin sitten ymmärrän sinua paremmin. Korvessa ei tunneta tressiä ; )

Minä ole syntynyt niin korvesssa, jotta isä sanoi, että olen tynnyrissä kasvanut ja tapinreiästä ruokittu! Tykkään rauhasta oli joskus mökkikin ihanan lammen rannalla. Siellä ei ollut ketään muuta, eikä sinne ollut perille asti tietäkään.

• muuten vain
        Lulu 50 kirjoitti:

Minä ole syntynyt niin korvesssa, jotta isä sanoi, että olen tynnyrissä kasvanut ja tapinreiästä ruokittu! Tykkään rauhasta oli joskus mökkikin ihanan lammen rannalla. Siellä ei ollut ketään muuta, eikä sinne ollut perille asti tietäkään.

tynnyri rikki kun kasvoit isoksi?

• Eivät kulje aina käsi kädessä. Vihaaminen ja aggressio on merkki viestin lähettäjän omasta huonosta olosta, sairaudesta, turhautuneisuudesta, ymmärryksen puutteesta tieto tai tunne tasolla. Itsensä kanssa tasapainossa oleva ihminen ei viitsi vaivautua vihaamaan eikä kohtelemaan läheisiään huonosti. Ei ole tarvetta. Alempi koulutustaso antaa monesti lähtökohdan aggressiviselle käyttäytymiselle. Kun ei ole riittävää opiskeltua tieto/taito/sivistystä on monasti ensimmäinen reaktio asiaan kuin asiaan negatiivinen. Eli hyökkäys on paras puolustus, kun äly ei muuhun riitä.

• Lulu 50

Minusta on kuitenkin kivempi kirjoitella positiivisella mielellä. Noidun sitten täällä omassa mökissäni jos oikein v******! Niin tai soitan x:lle ja haukun pataluhaksi, syy voi olla mikä tahansa. Vaikka se, että nousin sattumoisin väärällä jalalla sängystä aamulla.

• ovat opiskelleita ja olevin...
        Lulu 50 kirjoitti:

Minusta on kuitenkin kivempi kirjoitella positiivisella mielellä. Noidun sitten täällä omassa mökissäni jos oikein v******! Niin tai soitan x:lle ja haukun pataluhaksi, syy voi olla mikä tahansa. Vaikka se, että nousin sattumoisin väärällä jalalla sängystä aamulla.

Minä tunnen monia vihaisia ja vihaavia ihmisiä, jotka ovat opiskelleita ja olevinaan sivistyneitä. Joten ei ei ne kirjankannet ole aina edellytys tai ole tae....

• vastaus sinulle

vetoa koulutustasoon.Ihan samalla tavalla ylempi koulutettu henkilö voi olla agressiivinen,se ei katso onko lukenut vai ei.Sinä näytät kuuluvan niihin akateemisiin joille tittelit on kaikki kaikessa,mutta nimimerkkisi jo kertoo paljon,mitä pollassa liikkuu.

• Heikunkeikku

...huomannut, että ihmiset vihaisivat toisiaan. Enkä sitäkään, että olisivat Aina vihaisia. Poikkeuksia on aina, oli kyse mistä tahansa, mutta poikkeuksien takia ei pitäisi yleistää. Minusta ihmiset ovat yllättävän hyväntuulisia, kohteliaita ja välittömän tuntuisia. Siis vieraat ihmiset, joita näkee missä milloinkin. Mitä tulee mun tuttavapiiriin, niin he ovat järjestään kaikkea muuta, kuin Vihaavia ja Vihaisia. Elikkä en yhtään osaa vastata kysymykseesi, että minkä takia ja miksi.... Ja syy siihen on, että en yhtään ymmärrä väitettäsi. Etkä tahtonut antaa minkäänlaisia esimerkkejä mistään. Noh, pakko olla rehellinen....vaikken meinannutkaan... Niin, että Provoksihan minä tämän päässäni aattelen. Vähän harmittaa, että väkisin tupataan negatiivisia aloituksia. Olisi mukava lukea, että Miksi ihmiset tykkäävät toisistaan. Tai Kuinkahan immeiset osaakin olla niin Mukavia.

• minkä vuoksi

ihmiset ovat aina onnellisia...milloin he voisivat olla jotain muuta..
      Sitä aikaa minä odotan,että nuo ihmiset ovat jotain muuta,kun aina onnellisia..minkä takia..ja miksi

Vastaus : Siksi,että ELÄMÄ ON IHANAA,kun sen oikein oivaltaa.
      Onkohan sinulta jäänyt jotain huomaamatta ?

• ei riitoja

kaikille euroja sama määrä,niin että kaikkilla voivat elää hyvinvoivasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      12
      1128
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      1016
    3. 56
      995
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      959
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      55
      882
    6. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      842
    7. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      80
      826
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      165
      793
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      70
      735
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      731
    11. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      25
      714
    12. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      33
      618
    13. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      606
    14. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      588
    15. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      55
      549
    16. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      80
      523
    18. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      507
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      473
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      268
      453
    Aihe