etä on ihmisiä jotka kaikki ei oo terveitä.. että tässä suomalaisessa yhteiskunnassa elää koko joukko ihmisiä joista osa on vanhuksia.. sairaita.. vammaisia.. lapsia.. eli eikö ihmiset ymmärrä että meitä ihmisiä on monenlaisia.. ja kaikilla on oikeus elää tässä kauniissa suomessa.. Miksi sitten jotku ei ymmärrä sitä.. minkä vuoksi.. Onko heidän oma arkielämänsä niin tylsää vai mistä se johtuu..
Miksi ihmiset ei ymmärrä
6
206
Vastaukset
- anteeksi,
etten ymmärrä Sinua. Monien meistä elämän tietä, on sairaus varjostanut, joillakin pienempi, joillakin aivan valtava. Jos ei ole kohtaamista oman, on yleensä kaikilla jonkun läheisen sairauteen. Isät, äidit, sisarukset, sinne mahtuu maailmaa. Anna anteeksi, en vieläkään ymmärrä, omine vaillinaisine käsityskykyineni.
- ymmärtäväinen
vaikka sinua en nyt ymmärrä.
Miten niin ihmiset eivät ymmärrä ? - samaa avaustasi?
Kolme perätysten, olisihan ne samassakin menneet?
Olet ihan itse aikaisemmissa kirjoituksissasi hyökkäillyt sinulle vastanneita vastaan. Onhan tuolla sellainenkin palsta, jossa on samantyylistä keskustelua.
Ehkä saisit enemän ymmärrystä sieltä?
Esim. Suhteet ja Tunteet, tai jotain sinnepäin.- julku
Siis provosoida. Vastaa jotain niin tulee lokaa päälle niin että ropisee. Ja laittaa monta haukkumaviestiä. Välillä kutsuu kahville. Otappa siitä selvä...
- fh,.,.+
Tosin ennen en ole kuullut lapsia määriteltävän sairaiksi...
Suurinosa ihmisistä on jotain muuta kuin normi-ihmisiä.
=DW= - mie vaan
työtöntä,vaikka ei itse olisi aiheuttanut työttömyyttä? Mä ymmärrän työttömiä,mutta en AHNEITA rikkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804