Hei, löytyisikö keneltäkään mitään sopivaa runoa tai värssyä opettajalle tulevaan Kiitos-korttiin?
Poikani siirtyy syksyllä yläasteelle, ja olisi ihan kirjoittaa jotain kauniita ajatuksia tms ja kiittää samalla hyvästä opetuksesta.
Joskus olen nähnyt muistaakseni täällä Suomi24:n sivustolla sellaisen värssyn, joka meni jotenkin näin " Nyt yläasteelle käy mun tieni..." Muuta en muista tuosta, mutta mielestäni se oli tosi kaunis ja olisi sopiva kirjoitettavaksi korttiin. Harmi vaan, etten ottanut sitä silloin ylös, kun sen luin ja nyt en ole sitä löytänyt mistään.
Olisin todella kiitollinen, jos jollakin olisi antaa sopiva värssy ja vielä tuohon tilanteeseen sopiva.
Kiitos, jo etukäteen!!!
runoa/värssyä opettajalle
-Erica-
3
2849
Vastaukset
- tossa ois...
Kiitos sulle opekulta,
sain hyvän opin sulta.
Jaksoit aina kannustaa,
lukemaan ja laskemaan. - j
joku runo jos ope EI oo kulta
- sulle
Sit se ei vaan oo kulta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 32027946
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?542348- 2021691
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien441690Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561606- 341361
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.461114- 1221038
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex99947Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942