Sulhanen ei halua seksiä kuukauteen ennen häitä

Ilusao

Sulhanen on ehdottanut, että kuukausi ennen häitä pidettäisiin seksittömänä. Hääyö olisi sitten hänen mielestään hieman speciaalimpi, vaikka kuukausia ollaan aiemmin yhdessä asuttu ja seksiä harrastettu. Ja yhdessä asutaan se viimeinenkin kuukausi ennen häitä, mutta sulhasen tahdosta ilman seksiä. Miten te muut morsiammet suhtautuisitte tällaiseen? Onko sulhaset tai morsiammet itse ehdottaneet saman tyyppistä järjestelyä?

10

1709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyllyyn

      vie

    • panokset säästyy

      parempaan paikkaan. taitaa sulhanen olla polttarimatkalla Thaimaassa!

    • dädämiäldä

      Mielestäni oikein hyvä ajatus! Onpa sitten jotain mitä odottaa hääyönä. :) Taidan ehdottaa omalle sulhollekin moista ratkaisua, häät meillä tiedossa 2010 kesällä.

      • Jetska

        "häät meillä tiedossa 2010 kesällä."

        Tässä voip tulla nyt vähän liian pitkä selipaatti...


      • stiinamiina
        Jetska kirjoitti:

        "häät meillä tiedossa 2010 kesällä."

        Tässä voip tulla nyt vähän liian pitkä selipaatti...

        No ajatteles vähän meitä, häät ovat vuonna 2019 ja jo pitäisi selibaattia viritellä:o


    • tekee tavallaan

      Ei sinänsä mikään huono ajatus.. Mutta kannattaako hääyölle ladata hirveästi odotuksia? Tarkoitan vain sitä, että usein päivä on jännittävä ja raskaskin.. Eli yöllä voi käydä niin, että sänkyyn haluaa vain nukkumaan.. Eikö se olisi tärkeämpää keskittyä itse päivään ja viettää vaikka seuraavana aamuna "hääyö"...

      • kannattaako?

        Se nyt vaan on "hääyö". Ei sitä ole pakko viettää siinä merkityksessä kuin olemme oppineet sen ymmärtämään... Jotenkin tuntuu, että ihmiset ei osaa ajatella mitä itse haluavat, liittyen häihin ja muuhun siihen liittyvään :) Tehkää niin kuin ITSE haluatte.


    • neromary

      Hei ystävä hyvä! Oletko noin sinisilmäinen. Kaverisi haluaa nyt ennen häitä rillutella todella toisten kanssa. Haluaa antaa ja nauttia seksistä täysin siemauksin vieraiden kanssa ennen häitä, ei siis ole varaa "lurauttaa" pisaraakaan Sinuun. Tyttö hei ! herää todelliseen maailmaan. Ei yksikään mies ole ilman naista paria päivää kauemmin, mahdottomuus. Itse teen temput vähintään kerran pari päivässä, välillä vieraan kanssa lounastauolla. Ota huomioon kuinka nopeasti itse akti käy, älä ole typerä. Kukaan mies ei voi olla kuukautta ilman, ja jos voi niin älä ihmeessä ota sellaisesta itsellesi puolisoa. Tulet olemaan puutteessa jo lähi aikoina. Siis miehessä on jotain perustavaa laatua olevaa vikaa. Käy joko vieraissa tai on synnynnäinen masturpoija, ei siis kelvollinen aviomies. Joudut pian häiden jälkeen tai jo hääyönä käyttämän korvikkeita, kannatta varautua, leluja,leluja. Hääyön todellinen onni on kahden ihmisen puhdas halu toisiinsa ja pitkään, yli yön kestävään aktiin, ueseaan sellaisen. On paljon pettyneitä naisia hääyönä ja sen jälkeiseen elämään kun eivät ajoissa ymmärtäneet nuoruutensa takia asioita. Sanoisin, varmasti käy vieraissa. Ainakin itse käyn vieläkin.

    • Jekle

      Suosittelen hyviä polttareita! Itse "pamputin" entistä tyttöystävääni viikon verran ennen häitä, useita akteja päivittäin. Oli hyvä olo vihkitilaisuudessa kun pallit oli todella tyhjät, näin pääsee parhaiten kaikista hermopaineista ja on hyvä ja rauhallinen olo. Suosittelen etenkin morsiamille, käyttäkää pari viimeistä viikkoa entisiä poikakavereita niin ei ole hääyönä mitään kiireitä, saa sulhanen nukkua humalaansa pois.

    • sanddra

      ja olihan muuten mahtavat kolme viikkoa...käytännössä siis kolmen viikon esileikki:-) Suosittelen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe