tutoa baikalia ei taida ssaada käytettynä, m65sta saa 200-300e. ovatko eri planeetalta vaikka molemmilla voi ampua täydet.
Vastaukset 2
- vastaan
FWB. 65: vitosesta en pitänyt lavetin ja sivuviritysvivun takia. Ostin Hämmerlin masterin joka on CO2 ase. Tarkka helppo säätöinen, mutta nyt kapselit kalliita. Joten luovuin. Nykyinen aseeni on IZH-46m. Ei täydellinen, mutta ampuminen halpaa. Hyvät: Varusteet. Huonot: Omassa yksilössä laukisukoneiston säädetäävyys vr. edelliset aseet. Tukki? Tekemällä saa hyvän. Olen ampunut n 9500 luotia parastulos 49. Laukaisukoneistoon osat tilattu tulee joskus ja sitten virittelemään. Jos tätä joku haluaa kommentoida niin kysyisin millä luodilla muut IZH-46m ampujat ampuvat? Minä olen käyttänyt RWS pro 0,45g ja 0,53g. Raskaampi tuntus olevan tarkempi? Ase ostettu 08-07 Valmistettu 06.
- trallalaapa
itse käytän myös kyseistä luotia samaisessa aseessa, kevyemmät eivät tunnu niin toimivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493