Lucky egg ja EXP. share

weirdguy

Kumpi on parempi? Harmi vaan että niitä Chanceytä on niin vaikee löytää ja mahollisuus että niillä on lucky egg on vaa 5%

10

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

      Lucky Eggillä saa Exp. Pointsit kaksinkertaisena, jos se on voitettuun taisteluun osallistuneella pokella holdissa.

      Exp. Sharella saa otteluun osallistumaton poke Exp. Pointseja, jos se on sillä pokella holdissa. Jos tuo poke osallistuu taisteluun, ei Exp. Sharesta ole mitään hyötyä.

      • oon käyttäny monta kertaa Exp. Sphereä otteluun osallistuneella. Ainakin, kuin harjotan pokemonini on saaneet kokemuspisteitä tuplasti enemmän.


      • Magnesium

        Lucky Eggillä ei saa pointseja kaksinkertaisena vaan 1.5 kertaisena.


      • Rockfort
        Magnesium kirjoitti:

        Lucky Eggillä ei saa pointseja kaksinkertaisena vaan 1.5 kertaisena.

        D/P/Pt:ssä ei saa, mutta muissa peleissä saa.


      • rndm.
        flareon85 kirjoitti:

        oon käyttäny monta kertaa Exp. Sphereä otteluun osallistuneella. Ainakin, kuin harjotan pokemonini on saaneet kokemuspisteitä tuplasti enemmän.

        Kokeile voittaa yhdellä pokellasi kaksi kertaa sama poke, joka on molemmilla kerroilla samanlevelinen. laita pokelle toisella kerralla holdiin Exp. Share ja toisella älä.


      • rndm.
        Magnesium kirjoitti:

        Lucky Eggillä ei saa pointseja kaksinkertaisena vaan 1.5 kertaisena.

        Smogonissa sanottiin, että kaksinkertaisena.

        Smogon --> Articles("Learn..."-osion alla) --> Items(Vasemmalla) --> Lucky Egg


      • Wally Walrus
        rndm. kirjoitti:

        Smogonissa sanottiin, että kaksinkertaisena.

        Smogon --> Articles("Learn..."-osion alla) --> Items(Vasemmalla) --> Lucky Egg

        Testasit juuri, ja sain 1,5 kertaisena exp:tä, en kaksinkertaisena kuten sanottiin. Tuo Smogon on väärässä.

        Katsoin myös bulbapediasta, ja siinä sanottiin, että ennen se oli kaksinkertaisena, nykypeleissä se on 1,5 kertaisena.


      • Wally Walrus kirjoitti:

        Testasit juuri, ja sain 1,5 kertaisena exp:tä, en kaksinkertaisena kuten sanottiin. Tuo Smogon on väärässä.

        Katsoin myös bulbapediasta, ja siinä sanottiin, että ennen se oli kaksinkertaisena, nykypeleissä se on 1,5 kertaisena.

        ainaki emeraldissa, kun koulutin sillain. Toisella pokemonilla on exp sphere iteminä. Ja harjotan villejä pokemoneja vastaan. Ekana oleva timissä oleva sai vähän pisteitä, jotan päätin tehä niin, että laitan sen taisteluu, jolla exp spher on hallussa. Ja kokemus pisteitä tulee hieman enemmän.


      • jamin10
        rndm. kirjoitti:

        Kokeile voittaa yhdellä pokellasi kaksi kertaa sama poke, joka on molemmilla kerroilla samanlevelinen. laita pokelle toisella kerralla holdiin Exp. Share ja toisella älä.

        Laskin/vertailin kerran vähän Pokeliigaa vedellessäni niitä summia. Sain tulokseksi että tulisi 500 ExP. lisää.

        Pitäisi varmistaa.


      • flareon85 kirjoitti:

        ainaki emeraldissa, kun koulutin sillain. Toisella pokemonilla on exp sphere iteminä. Ja harjotan villejä pokemoneja vastaan. Ekana oleva timissä oleva sai vähän pisteitä, jotan päätin tehä niin, että laitan sen taisteluu, jolla exp spher on hallussa. Ja kokemus pisteitä tulee hieman enemmän.

        Jos sulla on ekana tiimissä pokemon jolla on exp. share, sitten vaihdat toisen pokemonin sen ekan tilalle sä saat 2/3 expoista 1/2 tilalta. Toivottavasti auttoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe