En löytänyt vikoja

Jopel

Kävin uudelleen selailemassa galleriassa, sähköpostissa ja vähän muuallakin.
Kaikki toimi ainakin, minun mielestäni, ihan moitteettomasti.

4

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei galleriaan "päässyt sisään" ennenkuin posti rupesi toimimaan. Piti kirjautua galleriassa.

      Uusi ongelma!

      Tekstin koko on penempi kuin aikaisemmin ja sitä ei saa edes suurennettua. Myös kontrasti on huóno, eli teksti on kumman harmaa.

      Onkohan läppärissäni vikaa kun tekstin kokoa ei enää saa muutettua kuten ennen "parannuksia"?

      • Pienempää on teksti kuin ennen, ja olisiko hennompaakin , siis vähemmän "painomustetta". Minulla on hyvä lähinäkö (likinäköisen ominaisuus , ja kaukonäkökin paranee iän myötä), joten asia ei haittaa. En tiennyt , että tekstin isontamisen mahdollisuus olisi ennen ollut.

        Onkohan tuo uudistus tarpeellinen, että saa halutessaan sähköpostiinsa viestin, jos joku vastaa - suosituilla jumittuu sähköposti. Nyt näkyy silmien edessä , mitä keskusteluissa ei saa tehdä, siistiytyyköhän kirjoittelu ? Minusta olisi mukava, jos voisi "aasinsillaksi" lainata sen tekstiä, jonka viestiin vastaa. Niinhän on monella foorumilla.

        Viestien lukemisjärjestys pitää käsittääkseni joka kerta säätää, ellei halua kaikkia näkyviin, mielestäni otsikon näkemisen riittää. Nyt nämä ikäänkuin pakkoluetutetaan kaikilla, ellei muuta asetusta.

        Kyllähän tähänkin pian tottuu, mutta olisi minustakin kiva kuulla ylläpidon perusteluja muutoksille.


      • Ramoona1 kirjoitti:

        Pienempää on teksti kuin ennen, ja olisiko hennompaakin , siis vähemmän "painomustetta". Minulla on hyvä lähinäkö (likinäköisen ominaisuus , ja kaukonäkökin paranee iän myötä), joten asia ei haittaa. En tiennyt , että tekstin isontamisen mahdollisuus olisi ennen ollut.

        Onkohan tuo uudistus tarpeellinen, että saa halutessaan sähköpostiinsa viestin, jos joku vastaa - suosituilla jumittuu sähköposti. Nyt näkyy silmien edessä , mitä keskusteluissa ei saa tehdä, siistiytyyköhän kirjoittelu ? Minusta olisi mukava, jos voisi "aasinsillaksi" lainata sen tekstiä, jonka viestiin vastaa. Niinhän on monella foorumilla.

        Viestien lukemisjärjestys pitää käsittääkseni joka kerta säätää, ellei halua kaikkia näkyviin, mielestäni otsikon näkemisen riittää. Nyt nämä ikäänkuin pakkoluetutetaan kaikilla, ellei muuta asetusta.

        Kyllähän tähänkin pian tottuu, mutta olisi minustakin kiva kuulla ylläpidon perusteluja muutoksille.

        Ennen oli mahdollisuus lainata niin, että maalasi lainattavan tekstin siniseksi ja sitten toi kopioi, liitä systeemillä viestiin, mutta se on näköjään poistettu, ei onnistunutkaan.

        Kuka sitä nyt kävisi sähköpostiaan kurkkimassa, onko joku vastannut - yhtälailla sitä täällä käy lukemassa.


      • Tellastiina kirjoitti:

        Ennen oli mahdollisuus lainata niin, että maalasi lainattavan tekstin siniseksi ja sitten toi kopioi, liitä systeemillä viestiin, mutta se on näköjään poistettu, ei onnistunutkaan.

        Kuka sitä nyt kävisi sähköpostiaan kurkkimassa, onko joku vastannut - yhtälailla sitä täällä käy lukemassa.

        Kopioin malliksi osan kirjoituksestasi

        "Ennen oli mahdollisuus lainata niin, että maalasi lainattavan tekstin siniseksi ja sitten toi kopioi,"

        Eikös vaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe