Eli tällainen kysymys olis kuin, et oon menossa saksaan autolla ja takaisin tullessa aattelin tehdä ostokset ( alkoholijuomia) joko lyypekissä tai travemundessa.. mutta paluupäivä on sunnuntai niin aloin miettimään, et mahtaako kaupat olla auki silloin? olisko jollain tietoa asiasta? ja voi myös pistää vinkkejä halvoista kaupoista jos tietoa on.. kiitoksia jo etukäteen!
kauppojen aukioloajat
kalle
3
897
Vastaukset
- Nipottaja
Täällä on näköjään mainostaminen kielletty ilman S24-lupaa - mutta kyllä tekis mieli mainostaa!
- halvoilta
Jos Suomen hintoihin vertaa, etenkin viinejä, oluita ym niin ei suurta merkitystä mistä ostaa kaikki tuntuu edulliselta.
- Nipottaja
Oikein. Älä ainakaan odota laivalle ja luule että laivalla olisi halpaa. EI OLE! Missä tahansa tavallisessa marketissa on halvempaa. Halvinta laatikkokaupoissa Aldi, Norma, Penny Markt, Lidl ja mitä niitä kymmeniä eri ketjuja onkaan.
Kaupat on sunnuntaisin kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882