Kysymys Wjk:lle

Huuhaa....

Saako vierasjoukkueen kannattajat käyttäytyä/huudella aivan mitä tahtovat. Katsomossa on kuitenkin lapsia, jotka kuulevat kaikki kirosanat ja haukkumanimet. Ainakin pelissä WJK-HIFK. ??

11

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiasta

      Kävin aikoinaan katsomassa yhden edustus-WJK-pelin jalkapallojuniorini kanssa. Emme ole menneet toista kertaa. Se ei ole lasten paikka. Kielenkäyttö katsomossa ja kentällä ei ole lasten kuunneltavaa, eikä se kuulosta mukavalle normaaliaikuisestakaan.

      • Gule

        WJK = WJk Juniorit ry:n yllä pitämä juniorijalkapallo seura. Seurassa on poika ja tyttö juniorijalkapalloilijoita. Juniori jalkapallossa toimii "nolla toleranssi". Päräyttely niin kentällä kun sen laidalla johtaa varoitus toimenpiteisiin.


        Warkaus JK = Warkauden Jalkapallo Klubi vastaa Varkaudessa aikuisten jalkapallo toiminnasta.

        Olen kyseiseen asiaan kiinnittänyt itsekkin huomiota jos useita vuosia. Se ei todellakaan ole välillä tehty nuorimmille korville. Jokaisen joukkueen kielenkäyttö lähtee joukkueen sisältä. Aikuistenkin joukkeissa voi olla omat pelisäännöt jotka kieltää ärräpäisen laskettelun. Kakkosdivarin matseissa ei ole nollatoleranssia, joten jokaisen ottelun tuomarikin vaikuttaa mikä on kielenkäyttö kentöllä.

        Mitä tulee sunnuntain matsin vierasjoukkueen älä mölöön ja kielenkäyttöön. Ei todellakaan ole hirveää mielikuvitusta käytetty kyseisen porukan veisuissa. Lasten korville niitä ei ollut tarkoitettu ja kyllä hauskuus niistä oli kaukana. Jos tätä pidetään fanikulttuuria eteenpäin vievänä asiana, olisi syytä katsoa peiliin kyseisillä hemmoilla. Hyvää asiassa on se ettei, kyseistä kuoroa tarvitse enää tänä vuonna uudestaan kuunella.


      • fudua
        Gule kirjoitti:

        WJK = WJk Juniorit ry:n yllä pitämä juniorijalkapallo seura. Seurassa on poika ja tyttö juniorijalkapalloilijoita. Juniori jalkapallossa toimii "nolla toleranssi". Päräyttely niin kentällä kun sen laidalla johtaa varoitus toimenpiteisiin.


        Warkaus JK = Warkauden Jalkapallo Klubi vastaa Varkaudessa aikuisten jalkapallo toiminnasta.

        Olen kyseiseen asiaan kiinnittänyt itsekkin huomiota jos useita vuosia. Se ei todellakaan ole välillä tehty nuorimmille korville. Jokaisen joukkueen kielenkäyttö lähtee joukkueen sisältä. Aikuistenkin joukkeissa voi olla omat pelisäännöt jotka kieltää ärräpäisen laskettelun. Kakkosdivarin matseissa ei ole nollatoleranssia, joten jokaisen ottelun tuomarikin vaikuttaa mikä on kielenkäyttö kentöllä.

        Mitä tulee sunnuntain matsin vierasjoukkueen älä mölöön ja kielenkäyttöön. Ei todellakaan ole hirveää mielikuvitusta käytetty kyseisen porukan veisuissa. Lasten korville niitä ei ollut tarkoitettu ja kyllä hauskuus niistä oli kaukana. Jos tätä pidetään fanikulttuuria eteenpäin vievänä asiana, olisi syytä katsoa peiliin kyseisillä hemmoilla. Hyvää asiassa on se ettei, kyseistä kuoroa tarvitse enää tänä vuonna uudestaan kuunella.

        Kahdenlaista mielipidettä herätti HIFKin fanilauma. Osa porukasta naureskeli, että jopa on värikästä ja äänekästä porukkaa, ja loppujen lopuksi käyttäytyvät hyvin muuten. Osa oli taas sitä mieltä, että kerjäävät kyllä hankaluuksia tuolla käytöksellään.

        Pääasia, että kotijoukkue hoisi homman kotiin eikä kukaan provosoitunut faneista!


      • potkupallo

        miksi täällä varkaudessa puhutaan jalkapallosta kun se on potku palloa eikä muuksi muutu .


    • Jalkapallo on maailman tunnetuin ja harrastetuin urheilulaji ja siksi siihen liittyy fanien osalta tuollaisia lieveilmiöitä. Suomessa ne ilmenee pääosin vain Helsingin ja sen ympäristön joukkueiden fanien joukossa. Muutenhan jalkapallo on mitä turvallisin ja sivistynein urheilumuoto lasten kannalta jos vertaa jääkiekkoon niin siitä lähes puuttuu väkivalta. Maailmaa nähneenä fanit tuo tunnelmaa ja tuo kielenkäyttö on lapsille tuttua jota vanhemmat harmi kyllä käyttävät kotonaan. Kyllä se perjantai pullon aiheuttama sanailu on rumempaa.

    • en keksi

      Eikös tää hifk saanu vasta jotain kurinpidollisia toimenpiteitä rasistisesta käytöksestä vastajoukkueen pelaajaa kohtaan. Valmentaja ja yks pelaaja. Että Huuhaa nyt taisit sattua muutenkin huonokäytöksisimmän joukkueen matsiin..

    • nyt päällä

      Kaikki urheilu on lopetettava! Tulee säästöjä. Kuinka paljon kaupunki tuhlaa rahaa (avustuksia) urheilulle?

    • potku

      Ei ole pakko mennä katsomaan! Enkä mene itsekkään. En ole ikinä käynytkään, enkä käy. Turhaa pallon potkimista vuodesta toiseen ja ne ääliöt vaan jaksavat aina jauhaa samasta asiasta. Ketä kiinnostaa WJK:n potkupallo? Ei ketään!!!

    • Anonyymi

      voivat aiheuttaa persoonallisuuden muutoksia

    • Anonyymi

      paskan marja

    • Anonyymi

      omenat

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe