Oletteko pahanteossa,

beessisloggi

on epäilyttävän hiljaista...

10

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beessisloggi

      anteeksi aiheeton epäilyni.
      Tässä onkin hiukan totuttelemista.

    • paremminkin sillä

      mökkitavaroita keräilen kovalla touhulla. Ja kun saan miehen töistä niin eikun menoksi.
      Hyvää pitkää viikonloppua kaikille.

    • jo hiljaisuutta ihmettelin ja ajattelin uusien sivujen peljättäneen kaikki pois!

      Kaikki ovat varmaan takapuoli pystyssä "trekooleissaan" ja niin täytyisi minunkin olla!

    • ibiza

      Puutarhahommissa eli perunat istutettu... Porkkanat, salaatit, tillit jne kylvetty...
      .
      Muutama haukikin laiturin päässäolevasta katiskasta fileoitu, paistettu ja pakastettu... Kevät on kiireistä aikaa... :)
      .
      .
      .

      • beessisloggi

        pistää toimeksi ja varata siirtolapuutarhapalsta...
        Ihan kuin olisi pieni viherpeukalo minussakin herännyt, kun sinun ja Tellastiinan viestejä luin. Ja muissakin aloituksissa puutarha-aiheisia.
        Eipä taitaisi minusta kuitenkaan itsenäiseen puutarhahommaan olla.

        Oletkos koskaan pyydystänyt hauen paljain käsin, minäpä olen.
        Olin pitkospuita pitkin ylittämässä ruovikkoista lahtea, matkalla lintutornille.
        Huomasin pitkospuiden vieressä vedessä ison hauen, vaikka se aivan liikkumatta ruokojen välissä olikin. Laskeuduin mahalleni pitkospuille ja vähän kokeeksi silittelin haukea. Se ei ollut moksiskaan. Ei minulla ollut tarkoitus sitä ottaa, mutta joku alkukantainen reaktio se kai oli, salamannopeasti nappasin siitä otteen kidusten kohdalta.
        Sitten huomasinkin seisovani pitkospuilla kädessäni iso hauki, josta ihan valui limaa. Ihan terve se siis oli, mutta minulle oli uutta, että niin liukkaita ovat.
        Ei minulla sille mitään käyttöä ollut, joten laskin takaisin järveen.
        Eikä sitä varmaan olisi saanutkaan ottaa, kun ei minulla kalastuslupaakaan ollut.

        Rauhoitu sinäkin nyt vähän kevätkiireiltäsi, mene laiturillesi makaamaan ja haukia vaanimaan, eihän tuossa katiskahommassa ole mitään haastetta...:)


      • beessisloggi kirjoitti:

        pistää toimeksi ja varata siirtolapuutarhapalsta...
        Ihan kuin olisi pieni viherpeukalo minussakin herännyt, kun sinun ja Tellastiinan viestejä luin. Ja muissakin aloituksissa puutarha-aiheisia.
        Eipä taitaisi minusta kuitenkaan itsenäiseen puutarhahommaan olla.

        Oletkos koskaan pyydystänyt hauen paljain käsin, minäpä olen.
        Olin pitkospuita pitkin ylittämässä ruovikkoista lahtea, matkalla lintutornille.
        Huomasin pitkospuiden vieressä vedessä ison hauen, vaikka se aivan liikkumatta ruokojen välissä olikin. Laskeuduin mahalleni pitkospuille ja vähän kokeeksi silittelin haukea. Se ei ollut moksiskaan. Ei minulla ollut tarkoitus sitä ottaa, mutta joku alkukantainen reaktio se kai oli, salamannopeasti nappasin siitä otteen kidusten kohdalta.
        Sitten huomasinkin seisovani pitkospuilla kädessäni iso hauki, josta ihan valui limaa. Ihan terve se siis oli, mutta minulle oli uutta, että niin liukkaita ovat.
        Ei minulla sille mitään käyttöä ollut, joten laskin takaisin järveen.
        Eikä sitä varmaan olisi saanutkaan ottaa, kun ei minulla kalastuslupaakaan ollut.

        Rauhoitu sinäkin nyt vähän kevätkiireiltäsi, mene laiturillesi makaamaan ja haukia vaanimaan, eihän tuossa katiskahommassa ole mitään haastetta...:)

        Hauska juttu, ei kai kalavale sentään! Ei siihen varmaan tarvita kalastuslupaa, jos käsin nappaa hauen järvestä.
        Tietääkseni onkiminen ja pilkkiminen kuuluvat jokamiehen oikeuksiin.

        Ja siitä puutarhasta, en tiedä onko se ainoa autuaaksi tekevä tässä maailmassa,
        tuntuu, että stressiä siitä tulee, kun tarttis tehdä sitä ja kylvää tätä ja sitten kun kaikki on saanut maahan alkaa se perkaaminen...


    • Raspikurkku

      Minä olisin ikionnellinen jos kunto antaisi myöten olla pahanteossa. Mutta kun ei anna niin täytyy vaan haaveilla :-) .

      • beessisloggi

        minullakin jää nuo tekemiset, olen niin saamaton.

        Toivottavasti kuntosi on kohenemaan päin!


    • Pirre*

      aina niin hiljaista :(

      Ollutkin tässä juoksupäivä, hammashoitoloita, apteekkia, kauppaa, puutarhaa..
      tukka putkella saanu mennä taas.

      Puutarhalta tarttui matkaani joitain kukan juuria, josko ne illan rauhassa laittelisin maahan, ja sammalen syöjääkin pitää ropistella nurtsille, josko sitten palajan.

      Moi vaan..

    • 1943

      onnittelukertomuksen ja runon. Huomenna on 80-vuotissynttärit ja sunnuntaina rippijuhlat. Huominen päivänsankari ei halua roinaa, annan aikaani kertomuksen ja runon muodossa. Rippilapselle annan shekin ja ruusuntaimen. Pojalle se on WilliamIII ja hain netistä sopivia kuvia. Aikaisemmin olin suunnistamassa, saunomassa, uimassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe