on epäilyttävän hiljaista...
Oletteko pahanteossa,
10
188
Vastaukset
- beessisloggi
anteeksi aiheeton epäilyni.
Tässä onkin hiukan totuttelemista. - paremminkin sillä
mökkitavaroita keräilen kovalla touhulla. Ja kun saan miehen töistä niin eikun menoksi.
Hyvää pitkää viikonloppua kaikille. jo hiljaisuutta ihmettelin ja ajattelin uusien sivujen peljättäneen kaikki pois!
Kaikki ovat varmaan takapuoli pystyssä "trekooleissaan" ja niin täytyisi minunkin olla!- ibiza
Puutarhahommissa eli perunat istutettu... Porkkanat, salaatit, tillit jne kylvetty...
.
Muutama haukikin laiturin päässäolevasta katiskasta fileoitu, paistettu ja pakastettu... Kevät on kiireistä aikaa... :)
.
.
.- beessisloggi
pistää toimeksi ja varata siirtolapuutarhapalsta...
Ihan kuin olisi pieni viherpeukalo minussakin herännyt, kun sinun ja Tellastiinan viestejä luin. Ja muissakin aloituksissa puutarha-aiheisia.
Eipä taitaisi minusta kuitenkaan itsenäiseen puutarhahommaan olla.
Oletkos koskaan pyydystänyt hauen paljain käsin, minäpä olen.
Olin pitkospuita pitkin ylittämässä ruovikkoista lahtea, matkalla lintutornille.
Huomasin pitkospuiden vieressä vedessä ison hauen, vaikka se aivan liikkumatta ruokojen välissä olikin. Laskeuduin mahalleni pitkospuille ja vähän kokeeksi silittelin haukea. Se ei ollut moksiskaan. Ei minulla ollut tarkoitus sitä ottaa, mutta joku alkukantainen reaktio se kai oli, salamannopeasti nappasin siitä otteen kidusten kohdalta.
Sitten huomasinkin seisovani pitkospuilla kädessäni iso hauki, josta ihan valui limaa. Ihan terve se siis oli, mutta minulle oli uutta, että niin liukkaita ovat.
Ei minulla sille mitään käyttöä ollut, joten laskin takaisin järveen.
Eikä sitä varmaan olisi saanutkaan ottaa, kun ei minulla kalastuslupaakaan ollut.
Rauhoitu sinäkin nyt vähän kevätkiireiltäsi, mene laiturillesi makaamaan ja haukia vaanimaan, eihän tuossa katiskahommassa ole mitään haastetta...:) beessisloggi kirjoitti:
pistää toimeksi ja varata siirtolapuutarhapalsta...
Ihan kuin olisi pieni viherpeukalo minussakin herännyt, kun sinun ja Tellastiinan viestejä luin. Ja muissakin aloituksissa puutarha-aiheisia.
Eipä taitaisi minusta kuitenkaan itsenäiseen puutarhahommaan olla.
Oletkos koskaan pyydystänyt hauen paljain käsin, minäpä olen.
Olin pitkospuita pitkin ylittämässä ruovikkoista lahtea, matkalla lintutornille.
Huomasin pitkospuiden vieressä vedessä ison hauen, vaikka se aivan liikkumatta ruokojen välissä olikin. Laskeuduin mahalleni pitkospuille ja vähän kokeeksi silittelin haukea. Se ei ollut moksiskaan. Ei minulla ollut tarkoitus sitä ottaa, mutta joku alkukantainen reaktio se kai oli, salamannopeasti nappasin siitä otteen kidusten kohdalta.
Sitten huomasinkin seisovani pitkospuilla kädessäni iso hauki, josta ihan valui limaa. Ihan terve se siis oli, mutta minulle oli uutta, että niin liukkaita ovat.
Ei minulla sille mitään käyttöä ollut, joten laskin takaisin järveen.
Eikä sitä varmaan olisi saanutkaan ottaa, kun ei minulla kalastuslupaakaan ollut.
Rauhoitu sinäkin nyt vähän kevätkiireiltäsi, mene laiturillesi makaamaan ja haukia vaanimaan, eihän tuossa katiskahommassa ole mitään haastetta...:)Hauska juttu, ei kai kalavale sentään! Ei siihen varmaan tarvita kalastuslupaa, jos käsin nappaa hauen järvestä.
Tietääkseni onkiminen ja pilkkiminen kuuluvat jokamiehen oikeuksiin.
Ja siitä puutarhasta, en tiedä onko se ainoa autuaaksi tekevä tässä maailmassa,
tuntuu, että stressiä siitä tulee, kun tarttis tehdä sitä ja kylvää tätä ja sitten kun kaikki on saanut maahan alkaa se perkaaminen...
- Raspikurkku
Minä olisin ikionnellinen jos kunto antaisi myöten olla pahanteossa. Mutta kun ei anna niin täytyy vaan haaveilla :-) .
- beessisloggi
minullakin jää nuo tekemiset, olen niin saamaton.
Toivottavasti kuntosi on kohenemaan päin!
- Pirre*
aina niin hiljaista :(
Ollutkin tässä juoksupäivä, hammashoitoloita, apteekkia, kauppaa, puutarhaa..
tukka putkella saanu mennä taas.
Puutarhalta tarttui matkaani joitain kukan juuria, josko ne illan rauhassa laittelisin maahan, ja sammalen syöjääkin pitää ropistella nurtsille, josko sitten palajan.
Moi vaan.. - 1943
onnittelukertomuksen ja runon. Huomenna on 80-vuotissynttärit ja sunnuntaina rippijuhlat. Huominen päivänsankari ei halua roinaa, annan aikaani kertomuksen ja runon muodossa. Rippilapselle annan shekin ja ruusuntaimen. Pojalle se on WilliamIII ja hain netistä sopivia kuvia. Aikaisemmin olin suunnistamassa, saunomassa, uimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041505
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup8911- 56862
- 1730
- 61697
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen66635- 41614
Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58607Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8599Nainen, olisitko minulle sitä kaikkea
mitä sinulta tarvitsen? Lista on pitkä ja olen vaativa. :/72572