Taas näyttää olevan lippupalvelussa lippuja myynnissä. Hyviä paikkoja löytyy alakatsomosta. Eli mitenkäs tässä nyt kävi? Jengillä alkaa olemaan pashat housuissa, kun lippuja kaupitellaan alle ostohinnan.
Yhteenvetona voisi sanoa, että Madonnan megamyynnin innoittamat amatööritrokaajat vetivät vesiperän. Nooh, ei hätiä mitiä, ainahan konserttiin voi mennä itse, eli ei ne liput käyttämättä varmasti jää moneltakaan.
Hah, hah, buahhahahahah!
poekamies
Lippuja taas myynnissä
poekamies
3
255
Vastaukset
- jessss vaan
olen niin niin onnellinen että sain myytyä kaikki liput pois!!!! buhahahah buahahahaha!!!!! Ja onneksi ei menty miinukselle, kun sai myytyä muutaman ekan kivalla voitolla!!!!!
- urtsi98
Loppuunmyyty
- poekamies
urtsi98 kirjoitti:
Loppuunmyyty
Sellaisen pommin heitit, että oli pakko käydä tarkistamassa tilanne. Huh, ei sentään maailman kirjat ole aivan sekaisin. Lippupalvelun nettisivujen kautta olisi saanut lippuja alakatsomoon. Eli nou hätä, tilanne on entisellään.
Hahahahahahahhaaaaa!
poekamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357