¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
`
~ Ascension Day ~
`
Tänään taivaisiin
siivin levitetyin kanssasi lentää tahdon
pilvien päälle myrskyn ratsastajana rientää
untuvaiset unelmat salassamme syleillä
`
Kahmia kainaloon kaikki
kulkea sinut päästä varpaisiin
naurun näppyläsi niiata
rintoihisi kumartaa
`
Pyytää tanssiin
viedä lintujen lailla liidellen parketille
heittää pois turhat sanat jos
`
Soinnuissa saavuttaa sinut
hennoin kielin koskettaa
hellimmät tunteet tajuta aistia
`
Nähdä vihdoin nyt on kesä
suvessa sulo kahden sydämen
rinnan halaa valo ja lämpö
`
Heittää leiviksi murheen varjot
litteät kivet terävät
tummat viitat menneisyyden
polttaa tuhkaksi turha
`
Ilolla nyt sinusta iloita tahdon
kristallin lailla kirkkaana kaikua
huutaa ilmoille ilo
tunne suurin
`
- Rakkauden -
♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
http://www.youtube.com/watch?v=bX9Px3kT3Gs
~ Ascension Day ~
7
256
Vastaukset
- Kopittelija
nyt sekoitetaan kaksi kristillistä juhlaa !
`
Ascension Day = Helatorstai ja sitten taas Helluntai !
Helatorstaita vietetään Kristuksen Taivaaseen astumisen päivänä, kun Hän silloin oli ensin kuolemansa jälkeen ilmestynyt 40 päivän ajan ihmisille ja sitten nousi opetuslasten nähden nousi taivaaseen !
`
Helluntaita vietetään Pyhän Hengen vuodatuksen muistopäivänä tämän jälkeen, jolloin opetuslapset oli koolla ja alkoivat profetoida, puhua kielillä ym ym ja saivat Pyhän Hengen lahjoja parantaa ym ym !
`
Siis tämä pikku selvennöksekseni runoni otsikkoon !- padme_amidala
..ja hienosta lukuhetkestä, jonka soit : )
Hyvää Helatorstain jatkoa sinulle : ) - Kopittelija
padme_amidala kirjoitti:
..ja hienosta lukuhetkestä, jonka soit : )
Hyvää Helatorstain jatkoa sinulle : )Kiitos palautteestasi ja hyvää Helatorstain iltaa sinullekin
sinne kokovartalosuuteloihin ! :D
Vai onkohan toi yhdyssana vai miten se oli... ;)
Terkuin : (*J*)
- Korkein Totuus
ihan paljasta pashaa
- QER
AFF
- 94iq2jkfjm
twgk
- 648rf
tyedu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406
