Tietyökarttaa kesä 2009 Autobaanoille?

Tarmozzzz

Onko Saksan telle saatavissa samankaltaista tietyökarttaa kuin suomessa on julkaistu tielaitoksen toimesta? Eli matkaa suunnitteleva voisi etukäteen tarkistaa millä tieosuuksilla tehdään tietöitä missäkin kuussa?

Tarkoituksena on kuun vaihteessa ajaa saksan halki ja olisi hyvä ottaa tietyöt huomioon.

5

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso sieltä!

Siellä on myös ruuhkaennusteet.

• mutta tarvetta oli

kävin juuri Saksassa autolla ja tuo tieto olisi ollut ehdottoman tärkeää.
      Tyhmä kun olin ja en muistanut noita tutkia etukäteen.

Välttäkää Hampuri - Bremen väliä, ainakin ruuhka-aikaan.
      Siellä on pitkät tietyöt, itsekin olin 11 km pitkässä "Stau":ssa. ja aikaa kului.

Saksalaiset rakensivat paljon moottoriteitä viime laman aikana ja nyt tämän laman aikana korjaavat paljon vanhoja pätkiä.

• vähän

Navigaattori on ehdoton ja etenkin jos siinä on vielä sellainen toiminto, joka etsii uuden reitin, kun alkuperäinen alkaa hidastua/jonoutua.

Tämä maksaa itsensä nopeasti takaisin.

• Katso sieltä!
        vähän kirjoitti:

Navigaattori on ehdoton ja etenkin jos siinä on vielä sellainen toiminto, joka etsii uuden reitin, kun alkuperäinen alkaa hidastua/jonoutua.

Tämä maksaa itsensä nopeasti takaisin.

En usko, että Saksan ruuhkia pystyy kovinkaan paljon kiertämään. Tietöitä oli tänä kesänä hyvin runsaasti sekä itäisellä että läntisellä puolella. Tietöiden lisäksi ruuhkiin vaikuttaa erittäin suuresti ajankohta sekä muut sattumat tiellä. Yleensä nopeampi reitti etelä-pohjoissuunnalla on itäisen Saksan puolella. Sellä liikenne on hiljaisempi. Kannattaa loppumatka ajaa Regensburgin kautta kulkevaa tietä. Reitti on läntistä tylsempi ja menee melkein koko matkan metsän ja peltojen keskellä, mutta on vähäisemmän asutuksen vuoksi selvästi hiljaisempi.
        Suurin merkitys ruuhkiin etenkin viikonloppuina ja lomien aikana on suurilla liikennemäärillä ja ennusteet kannattaa tutkia etukäteen, sillä niissä seisotaan ja madellaan tosi pitkään. Jos ruuhkia on mahdollista kiertää, niin sen osaavat ruuhka-aikaan tehdä saksalaisen vielä paremmin. Pikkutiet ovat hitaita, mutta jos ei ole kiire minnekkään, voi tietysti ajella pieniä teitä huviksensa kaikessa rauhassa.

• brswmcouza

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe