Tämä kysely on sellaisille henkilöille, jotka ovat käyneet molemmissa maissa. Suunnittelen ensi talveksi kaukomatkaa ja olen päättänyt, että kohde on joko Brasilia tai Thaimaa. Kertokaa kumpaa maata suosittelette. Mitä huonoja ja hyviä puolia löytyy?
Brasilia vai Thaimaa
5
2486
Vastaukset
- Mack
...arvioida. Molemmissa maissa olen käynyt, mutta kun maat ovat niin kovin erilaisia. Brasilia tietysti on mukava vaihtoehto. Siellä oli hyvin vähän eurooppalaisia turisteja. 90 % turisteista oli Brasilialaisia. Ruoka Brasseissa ei mielestäni ollut yhtä maukasta kuin Thaikuissa. Brassi sapuskakin on ihan hyvää, mutta ei yhtä kokemuksellista kuin Thaikuissa.
Jos mahdollista, kokeile molemmat maat. Kannattaa. - pelax
Vaikea verrata. Molemmat maat ovat omalta osaltaan kauniit ja ensinnäkin halvat meidän mittapuun mukaan. Phuket oli se paikka jossa olin Thaimaasa ja upea paikka. Fotrtaleza Brasiliassa
ja sekin oli hieno paikka, lennot pitkät molemmissa.
Valitse oman mielen ja tekemisien mukaan.
pelax - Lentsu
Olen käynyt molemmissa. Brasilian Ponta Negrasta tulin juuri. Thaimaassa olen kolunnut Bangkokin, Kwai-joen, Phuketin, Cha-amin ja Phi-Phin.
Vedet ovat kirkkaammat ja "turkoosimmat" Thaimaassa, Phuket on jo kulahtanut ja likainen.
Phi-Phi ihana.Ponta negra likaisempi, parhaat rannat Pipan seudulla. Ruoasta en oikein välittänyt kummassakaan, onneksi ananas on hyvää. Hintataso halpa molemmissa. Lennot raskaat myös. Vaikea valinta.... - lomailija
Brasilia vai thaimaa...tosissaan vaikea valinta. monlemmissa olen siis käynyt. Riippuu ehkä vähän siitä mitä lähtee sieltä hakemaan.
Thaimaassa saa suuria elämyksiä luonnosta ja ympäristöstä, siellä luonto on eksoottista. Ruoka ihanaa ja maukasta. Ja halpaa. Olin Thaimaassa pari vuotta sitten, otin lennot Bangokkiin ja reissattiin siellä kuukausi rinkat selässä. Käytiin aivan etelässäkin, malesia rajoilla. Siellä hyvin kaunista, turkoosit vedet, hyvät snorklaus paikat.
Brasiliasta tulin viikko sitten, olin siellä kahen viikon pakettimatkalla. Vois lähteä saman tien uudestaan. Siellä ei kylläkään luonto ja ympäristö herättänyt mitään elämyksiä, ruoka ihan jees, ei mitään ihmeelista ja sielläkin. Mutta ne brasilialaiset ihmiset on aivan upeita. Niihin kannattaa tutustua.
Vaikea siis valita. - anssi
käytiin 2001 thaimaan rayongissa
ja 2003 brassien fortalezassa
thaimaa ei jättänyt minkäänlaista kaipuuta,
mutta brasseihin kyllä suuntaan uudelleen.
thaimaassa tökki paikallisten konttailu, eli pokkurointi,kumartelu,nöyristely.
brassit rentoja, mutta omalla tavallaan ylpeätä
sakkia. jos saa kiksit siitä että köyhät on kyykyssä, niin thaimaa, jos taas pitää ihmisistä niin brasilia. ulkoiset puitteet molemmissa o.k. eli rantaa,lämpöä,ruokaa. niin ja tietenkin brassien musiikkia kuuntelee jopa cd:ltä vielä kotonakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837