Tämä kysely on sellaisille henkilöille, jotka ovat käyneet molemmissa maissa. Suunnittelen ensi talveksi kaukomatkaa ja olen päättänyt, että kohde on joko Brasilia tai Thaimaa. Kertokaa kumpaa maata suosittelette. Mitä huonoja ja hyviä puolia löytyy?
Brasilia vai Thaimaa
5
2465
Vastaukset
- Mack
...arvioida. Molemmissa maissa olen käynyt, mutta kun maat ovat niin kovin erilaisia. Brasilia tietysti on mukava vaihtoehto. Siellä oli hyvin vähän eurooppalaisia turisteja. 90 % turisteista oli Brasilialaisia. Ruoka Brasseissa ei mielestäni ollut yhtä maukasta kuin Thaikuissa. Brassi sapuskakin on ihan hyvää, mutta ei yhtä kokemuksellista kuin Thaikuissa.
Jos mahdollista, kokeile molemmat maat. Kannattaa. - pelax
Vaikea verrata. Molemmat maat ovat omalta osaltaan kauniit ja ensinnäkin halvat meidän mittapuun mukaan. Phuket oli se paikka jossa olin Thaimaasa ja upea paikka. Fotrtaleza Brasiliassa
ja sekin oli hieno paikka, lennot pitkät molemmissa.
Valitse oman mielen ja tekemisien mukaan.
pelax - Lentsu
Olen käynyt molemmissa. Brasilian Ponta Negrasta tulin juuri. Thaimaassa olen kolunnut Bangkokin, Kwai-joen, Phuketin, Cha-amin ja Phi-Phin.
Vedet ovat kirkkaammat ja "turkoosimmat" Thaimaassa, Phuket on jo kulahtanut ja likainen.
Phi-Phi ihana.Ponta negra likaisempi, parhaat rannat Pipan seudulla. Ruoasta en oikein välittänyt kummassakaan, onneksi ananas on hyvää. Hintataso halpa molemmissa. Lennot raskaat myös. Vaikea valinta.... - lomailija
Brasilia vai thaimaa...tosissaan vaikea valinta. monlemmissa olen siis käynyt. Riippuu ehkä vähän siitä mitä lähtee sieltä hakemaan.
Thaimaassa saa suuria elämyksiä luonnosta ja ympäristöstä, siellä luonto on eksoottista. Ruoka ihanaa ja maukasta. Ja halpaa. Olin Thaimaassa pari vuotta sitten, otin lennot Bangokkiin ja reissattiin siellä kuukausi rinkat selässä. Käytiin aivan etelässäkin, malesia rajoilla. Siellä hyvin kaunista, turkoosit vedet, hyvät snorklaus paikat.
Brasiliasta tulin viikko sitten, olin siellä kahen viikon pakettimatkalla. Vois lähteä saman tien uudestaan. Siellä ei kylläkään luonto ja ympäristö herättänyt mitään elämyksiä, ruoka ihan jees, ei mitään ihmeelista ja sielläkin. Mutta ne brasilialaiset ihmiset on aivan upeita. Niihin kannattaa tutustua.
Vaikea siis valita. - anssi
käytiin 2001 thaimaan rayongissa
ja 2003 brassien fortalezassa
thaimaa ei jättänyt minkäänlaista kaipuuta,
mutta brasseihin kyllä suuntaan uudelleen.
thaimaassa tökki paikallisten konttailu, eli pokkurointi,kumartelu,nöyristely.
brassit rentoja, mutta omalla tavallaan ylpeätä
sakkia. jos saa kiksit siitä että köyhät on kyykyssä, niin thaimaa, jos taas pitää ihmisistä niin brasilia. ulkoiset puitteet molemmissa o.k. eli rantaa,lämpöä,ruokaa. niin ja tietenkin brassien musiikkia kuuntelee jopa cd:ltä vielä kotonakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097