Tuli varattua loppukesäksi matka Turkkiin useamman vuoden tauon jälkeen. Matkat on aina olleet mukavia, mutta matkan lopuksi lentokentällä notkuminen on ollut kyllä KALLISTA. Muistaakseni lentokentän hinnat olivat jopa suomeen verrattuna tuplat tuolloin ja kuitenkin siellä joutuu useamman tunnin olemaan niin yleensä vähintään lapset haluavat jotain purtavaa ja juotavaa. Ajattelin vaan että voisiko joku tänä tai viime vuonna vierallut kertoa että onko kentän hintataso edelleen älytön vai ovatko tajunneet korjata sitä? Varmasti kenttämyynti tuottaisikin enemmän järkevämmällä hinnoittelulla sillä moni (lapseton) jättää suosiolla ostokset tekemättä.
Antalyan lentokenttä
8
1093
Vastaukset
- käynyt
Vuosi sitten tuli tuo sama jälleen todettua. Aivan käsittämättömiä hintoja kiskovat. Esim. 1 hengelle tavallinen (pieni) hampurilainen, pienet ranskikset ja juoma 20e. Meillä oli mukana omia eväitä kentälle paluumatkalla, onneksi, koska lentokin oli 2 h myöhässä ja kuljetus Alanyasta vie oman aikansa. Eli ei kannata nälkäisenä mennä sinne kentälle.
- 123+456
pari viikkoa sitten olivat aivan kohtuulliset (Suomen tasoa). Halventuneet huomattavasti eli ovat nyt järkevällä tasolla.
- toista mieltä
itse olin viimeksi nyt pääsiäisenä siellä ja tätä ennen viime syksynä ja minusta ovat edelleen kalliita. En ole ainakaan kummallakaan kerralla raaskinut maksaa hampurilaisista niitä kiskurihintoja. Ei ne ateriat ihan silti 20 e maksanut, mutta suomeen verrattuna oli edelleen kalliita. Liekö sitten hinnat olleet pari viikkoa sitten halvempia....tai sitten olen sua köyhempi, kun ne hinnat hirvitti ainakin mua.
- kyllä
Tuplaburgeri,ranskalaiset,limu 8,45e luottokortin mukaan viime heinäkuussa.
- kotimatkalaiset
hampurilaiset kahdelle maksoivat vajaat 5e limsa vähän arvokkaampi toblerone noin 3 TL, ei minusta sikakalliita mikään.. eli hinnat pudonneet varmaan noista sinun muistikuvista.
- reissualkaaihanpian
Nyt varmaan löytyy jo tietoa tämän kesän matkaajilta tästä kentän hintatasosta?
Mitä maksoi syöminen ja minkä hintainen oli kentän tax free myymälä verrattuna Finskin hintoihin tuliaisviinaksissa? - mabouskan
reissualkaaihanpian kirjoitti:
Nyt varmaan löytyy jo tietoa tämän kesän matkaajilta tästä kentän hintatasosta?
Mitä maksoi syöminen ja minkä hintainen oli kentän tax free myymälä verrattuna Finskin hintoihin tuliaisviinaksissa?maksoi 2kpl marlboro 40 euroa muutama pvä sitten ja istanbulin sabihan kentällä sai saman 2kpl 36 eurolla. Ikävä kyllä muista en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Nyt heinäkuun alussa 2025 Mc Donald'sin Spicy chicken -ateria ranskalaisilla ja limulla
maksoi 19,25€.
Muutenkin joka paikassa Turkin Alanyassa, jossa ei olla yli 10 vuoteen käytykään, oli paljon jatkuvaa rahastusta. Tätähän turismi on ja on sitä toki muuallakin, mutta ei kaikkialla ihan näin räikeästi. Nyt päätettiin, että tässä oli loppuelämän Turkin lomat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014