Jos hakee liittymän jostain kioskilta niin tarviiko antaa omia tietoja vai saako liittymän ihan noin vaan?
Prepaid avaaminen?
3
1088
Vastaukset
- tiedollinen
Ei tarvitse, ainoa asia mitä sinulta kysytään on raha.
Huomaa kuitenkin, että DNA Arvoa et saa ilman henkilötietoja.- tässä lista
Täysin anonyymeja prepaideja ovat seuraavat:
dna Prepaid
Go Mobile
Saunalahti Prepaid
Tele Finland Helppo
Sonera Easy
Yllämainittuja prepaideja voi siis ostaa ilman että tarvitaan mitään sopimuksia, henkilötietoja ym.
dna Prepaidin ja Go Mobilen voi kyllä rekisteröidä jolloin tiedot kysytään mutta EI ole pakko.
Tele Finlandin Helpon voi vaihtaa kuukausimaksulliseksi laskutettavaksi Perus-liittymäksi jolloin vaihdettaessa pitää antaa tiedot. Pakko ei ole sitäkään tehdä.
Ei-anonyymeja prepaideja ovat:
Cubio Prepaid
dna Arvo
Eli noissa tehdään liittymäsopimus ja tiedot kysytään. - muuten oikeansuuntaista
tässä lista kirjoitti:
Täysin anonyymeja prepaideja ovat seuraavat:
dna Prepaid
Go Mobile
Saunalahti Prepaid
Tele Finland Helppo
Sonera Easy
Yllämainittuja prepaideja voi siis ostaa ilman että tarvitaan mitään sopimuksia, henkilötietoja ym.
dna Prepaidin ja Go Mobilen voi kyllä rekisteröidä jolloin tiedot kysytään mutta EI ole pakko.
Tele Finlandin Helpon voi vaihtaa kuukausimaksulliseksi laskutettavaksi Perus-liittymäksi jolloin vaihdettaessa pitää antaa tiedot. Pakko ei ole sitäkään tehdä.
Ei-anonyymeja prepaideja ovat:
Cubio Prepaid
dna Arvo
Eli noissa tehdään liittymäsopimus ja tiedot kysytään.Edellisessä viestissä on virheellistä tietoa:
Cubio Prepaid -liittymän voi siis tilata
heidän internetsivuiltaan vain antamalla
omat yhteystietonsa liittymän toimitusta varten,
mutta internetsivuilla mainituilta jälleenmyyjiltä
voi liittymän ostaa ilman omien tietojen antamista,
sekä sopimusten tekemistä, sillä kyseessä
on Saunalahti Prepaid-littymää vastaava
täysin anonyymi prepaid-liittymä,
eikä syitäkään käyttäjän tietojen
keräämiseksi ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634