teini-tyttöjen poikaystävät

kröhhööm

On tässä rupenut mietityttämään kun joka toisella teinitytöllä (14-16v) näyttää olevan "poikaystävä" välimerenmaissa. Voi kait sanoa että jokaikisellä teinitytöllä joka joskus on edes käynnyt noissa maissa on ”poikaystävä”. Sitten aletaan käymään siellä etelässä yksin ja yhdessä vanhempien kanssa niin että nähdään ”poikaystävä”.

Mietinpähän vaan näitä HIV ynnä muita sukupuolitauteja joita teini-tytöt sieltä kantavat kun uskovat että rantagigolo ei koskaan edes vilkuile toisia turistityttöjä.

Tietysti kauneimmat tytöt sitten menevät naimisiin paikallisien gigolon kanssa koska eihän gigolot rumia naisia hyväksy puolisokseen ja toisaalta gigolo voi olla gigolo suomalaiselle tytölle ainoastaan jos omaa sen oikean ulkonäön elikä on ”hyvän näköinen”.

Toiseksi minkäköhänlainen on tilanne suomalaisilla pojilla sitten kun pitäisi tyttöystävää tai puolisoa hankkia kun puolet tytöistä on ennen 20 ikävuotta kohdannut elämänsä ihanimman ja kohteliaimman miehen siellä etelässä?

Tietysti Suomalaisia tyttöjä sen paremmin kuin naisiakaan ei häiritse ollenkaan että tuo etelämaalainen mies tai poika pysäyttelee tuon tuosta turistinaisia kadulla, lentokentällä tai rannalla. Päinvastoin mitä suositumpi mies naisten keskuudessa sitä halutumpi mies on suomalaisten naisten keskuudessa. Eikö niin, ja gigolohan on haluttu muutenhan hän ei olisi gigolo?

Tietysti suomalainen nainen/tyttö jossain vaiheessa huomaa nainneensa gigolon, mutta sitten se on liian myöhäistä, nalkissa ollaan lapsen kanssa.

37

4896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihana loma

      lomalla olen lomalla ja nautin siellä olosta. Ei ole tullut mieleenkään mikään perheenperustamisjuttu, minulle on opiskelut tällä hetkellä tärkeimpiä :D
      Jos joskus työ/ura-elämässä haluan perheen perustaa (mitä vahvasti epäilen) pohdin sitten niitä kriteereitä millainen puoliso minulle sopii.

    • auringon alla

      suomimies nuolee sitten alistuneena välimeren miehen mällit morsiamensa vitusta ja kaikki ovat tyytyväisiä eikä asiasta enää puhuta.

      • lipi lipi lip

        Tiivistit juuri kaiken olennaisen. Eri asia sitten on suostuuko siihen hommaan.


      • 15-vuoteen koskemaan
        lipi lipi lip kirjoitti:

        Tiivistit juuri kaiken olennaisen. Eri asia sitten on suostuuko siihen hommaan.

        suomihutsuun, mutta valitettavasti kaikilla reppanoilla ei ole karaktääriä vastaavaan.


      • hurjoohöpinöö
        15-vuoteen koskemaan kirjoitti:

        suomihutsuun, mutta valitettavasti kaikilla reppanoilla ei ole karaktääriä vastaavaan.

        ..emakot ei kikkara-kikoloista perusta. Toivottavasti kohalles osuu sellanen naisimmeinen.Tieppä lähipiirissäs kalluppia. Mitä vois päätellä köyhistä maista naisen vuokraavista suomipojuista? Varmaan ne lipevät tavat hurmaa juu, varsinkaan jos vientiä ei kotomarkkinoilla.


      • huru-ukko-parka
        hurjoohöpinöö kirjoitti:

        ..emakot ei kikkara-kikoloista perusta. Toivottavasti kohalles osuu sellanen naisimmeinen.Tieppä lähipiirissäs kalluppia. Mitä vois päätellä köyhistä maista naisen vuokraavista suomipojuista? Varmaan ne lipevät tavat hurmaa juu, varsinkaan jos vientiä ei kotomarkkinoilla.

        Vai että "kalluppia". Niin tyhmää suomihoiroa ei ole syntynytkään, joka Suomalaisen miehen seurassa kehuskelisi ulkomaapanoillaan. Tyttöporukkaan ne jutut jätetään...


    • provojen provon

      Hyvä näin, että sain jotkut hermostumaan, heh,heh

      • fajiioafjioao

        MUSTAA MAKKARAA HALUTAAN NII SINNE TIUKKAAN PILDEEN


      • juuuuuuuuuuuuuso
        fajiioafjioao kirjoitti:

        MUSTAA MAKKARAA HALUTAAN NII SINNE TIUKKAAN PILDEEN

        ruskeeeta makkaraaa ne tsigut haluuuuu :D:D:D:DD:D


      • varokaa
        juuuuuuuuuuuuuso kirjoitti:

        ruskeeeta makkaraaa ne tsigut haluuuuu :D:D:D:DD:D

        Joo, munkin vaimolla oli turkkilainen rakastaja. En tiennyt asiasta mitään. Luulin että kävi äitinsä kanssa vaan lomamatkalla turkissa. Paljastui kun karvanen äijä ilmestyi ovellemme. Mitäpä siinä pönäkkä suomipoika voi sanoa alfaurokselle. Vaimo lähti sen matkaan, mutta palasi viikon päästä häntä koipien välissä. Otin takaisin ja seksielämä on parantunut. Toivon vaan ettei ole HIViä! Pitää käydä testeissä.


      • varokaa
        varokaa kirjoitti:

        Joo, munkin vaimolla oli turkkilainen rakastaja. En tiennyt asiasta mitään. Luulin että kävi äitinsä kanssa vaan lomamatkalla turkissa. Paljastui kun karvanen äijä ilmestyi ovellemme. Mitäpä siinä pönäkkä suomipoika voi sanoa alfaurokselle. Vaimo lähti sen matkaan, mutta palasi viikon päästä häntä koipien välissä. Otin takaisin ja seksielämä on parantunut. Toivon vaan ettei ole HIViä! Pitää käydä testeissä.

        Joo, munkin miehellä oli brasilialainen rakastajatar. En tiennyt asiasta mitään. Luulin että kävi kaverinsa kanssa vaan lomamatkalla brasiliassa. Paljastui kun nuori latinotyttö ilmestyi ovellemme. Mitäpä siinä pönäkkä suominainen voi sanoa sirolle kaunottarelle. Mies lähti sen matkaan, mutta palasi viikon päästä häntä koipien välissä. Otin takaisin ja seksielämä on parantunut. Toivon vaan ettei ole HIViä! Pitää käydä testeissä.


      • eroon päässyt!
        varokaa kirjoitti:

        Joo, munkin vaimolla oli turkkilainen rakastaja. En tiennyt asiasta mitään. Luulin että kävi äitinsä kanssa vaan lomamatkalla turkissa. Paljastui kun karvanen äijä ilmestyi ovellemme. Mitäpä siinä pönäkkä suomipoika voi sanoa alfaurokselle. Vaimo lähti sen matkaan, mutta palasi viikon päästä häntä koipien välissä. Otin takaisin ja seksielämä on parantunut. Toivon vaan ettei ole HIViä! Pitää käydä testeissä.

        Joo, munkin miehellä oli venäläinen rakastajatar. En tiennyt asiasta mitään. Luulin että kävi kaverinsa kanssa vaan lomamatkalla Venäjällä. Paljastui kun blondi nuori nainen ilmestyi ovellemme. Mitäpä siinä pönäkkä suominainen voi sanoa kaunottarelle. Mies lähti sen matkaan, mutta palasi viikon päästä häntä koipien välissä. En ottanu takaisin ja oma seksielämäni on parantunut! Toivottavasti ex miehellä ei ole HIViä, vaikka sitähän saa mitä tilaa. Ei se älyä käydä edes testeissä.


      • kyllä, kyllä
        varokaa kirjoitti:

        Joo, munkin vaimolla oli turkkilainen rakastaja. En tiennyt asiasta mitään. Luulin että kävi äitinsä kanssa vaan lomamatkalla turkissa. Paljastui kun karvanen äijä ilmestyi ovellemme. Mitäpä siinä pönäkkä suomipoika voi sanoa alfaurokselle. Vaimo lähti sen matkaan, mutta palasi viikon päästä häntä koipien välissä. Otin takaisin ja seksielämä on parantunut. Toivon vaan ettei ole HIViä! Pitää käydä testeissä.

        Joo, munkin vaimolla tai miehellä (nyt en tiedä kumpiko minä olen ja kumpiko on toi toinen) oli jonkunmaalainen rakastaja. En tíenny asiasta mitään. Luulin hänen käyvän äitinsä tai isänsä kanssa (heistäkään ei tiedä kumpi on kumpi) matkoilla lepäämässä. Paljastui kun ilmestyi ovellemme joku olio (nainen tai mies, mistä noita erottaa). Puoliso lähti mukaan ja tuli häntä (oli ihan oikea häntä) koipien välissä takaisin.
        Otin takaisin mutta kun unohdin jo minkä vuoksi olin potkaissut pihalle.......juu elämä parantui.
        Pitää käydä apteekissa ostamassa asperiinia.


      • tähän aikaan yöstä
        kyllä, kyllä kirjoitti:

        Joo, munkin vaimolla tai miehellä (nyt en tiedä kumpiko minä olen ja kumpiko on toi toinen) oli jonkunmaalainen rakastaja. En tíenny asiasta mitään. Luulin hänen käyvän äitinsä tai isänsä kanssa (heistäkään ei tiedä kumpi on kumpi) matkoilla lepäämässä. Paljastui kun ilmestyi ovellemme joku olio (nainen tai mies, mistä noita erottaa). Puoliso lähti mukaan ja tuli häntä (oli ihan oikea häntä) koipien välissä takaisin.
        Otin takaisin mutta kun unohdin jo minkä vuoksi olin potkaissut pihalle.......juu elämä parantui.
        Pitää käydä apteekissa ostamassa asperiinia.

        Kiitos tähän aikaan yöstä toi nauratti tosi kovasti.


      • Halikundi
        varokaa kirjoitti:

        Joo, munkin miehellä oli brasilialainen rakastajatar. En tiennyt asiasta mitään. Luulin että kävi kaverinsa kanssa vaan lomamatkalla brasiliassa. Paljastui kun nuori latinotyttö ilmestyi ovellemme. Mitäpä siinä pönäkkä suominainen voi sanoa sirolle kaunottarelle. Mies lähti sen matkaan, mutta palasi viikon päästä häntä koipien välissä. Otin takaisin ja seksielämä on parantunut. Toivon vaan ettei ole HIViä! Pitää käydä testeissä.

        "Paljastui kun nuori latinotyttö ilmestyi ovellemme. Mitäpä siinä pönäkkä suominainen"

        Tuohan on ilmiselvästi valhe.

        Jos kuitenkin väität sen olevan totta, niin järjestä se latinotyttö minulle vaimoksi!

        Jos onnistut, maksan sinulle 2000 euron välityspalkkion asiasta.

        huom: tarjous ei ole voimassa, jos yksikin suraavista ehdoista täyttyy:

        1) latinotyttö on raskaana

        2) latinotytöllä on jo ennestään lapsia

        3) latinotytöllä on tai on ollut viruksen aiheuttama sukupuolitauti (esim: HIV, herpes, kondylooma jne.)

        4) latinotyttö on rakkaudeton tai muuten vaan luonnevikainen

        5) latinotytöllä on liian kiire tehdä lapsia

        6) latinotyttö kieltäytyy tulemasta vaimokseni

        yhteydenotot: 0445670800


      • hahahahaha
        varokaa kirjoitti:

        Joo, munkin vaimolla oli turkkilainen rakastaja. En tiennyt asiasta mitään. Luulin että kävi äitinsä kanssa vaan lomamatkalla turkissa. Paljastui kun karvanen äijä ilmestyi ovellemme. Mitäpä siinä pönäkkä suomipoika voi sanoa alfaurokselle. Vaimo lähti sen matkaan, mutta palasi viikon päästä häntä koipien välissä. Otin takaisin ja seksielämä on parantunut. Toivon vaan ettei ole HIViä! Pitää käydä testeissä.

        heitä helvettii tommonen pöhönä! ressukka perkele, miehisty!


    • tyttö,2v suhteella

      itsellä on poikaystävä Saksasta. Ikää minulla 17 ja kundilla 18. suhde toimii helkkarin hyvin. nähdään väh. kerran kuussa ja joka kerta se on yhtä ihana päästä lentokentällä halaamaan ja suukottamaan:) kohtelian kundi ketä tiedän! kotimaassa kundit vain katsoneet pitkin nenän vartta. törmättiin siis lomallani Saksassa, olin eksynyt ja kundi tuli auttamaan:) juteltiin sitten pitkin iltaa ja vaihdettiin numerot:) kyläilyjä puolin ja toisin, minä saksaan hän suomeen. kerrankin olen tavannut kundin joka oikeasti rakastaa. sen hän osoittaa sanoin,teoin, pelkällä olemuksellaan

      • päläää

        niin totta, suomalaiset pojat on pinnallisia.


      • lölpkk

        Miksi?
        No, kyllähän sinun pitkällä elämänkokemuksellasi tietää jo totuuden.
        Ois yks pyyntö, älä tuo sitä hanttapulia meidän elätettäväksi, sillä niitä on jo tarpeeksi.
        Muuta itse sinne.


      • Tsemppiä77

        Mutta äläpäs yleistä, et ole tavannut jokaista suomalaista, ja toisekseen, jos luet joskus historiaa, niin huomaat, että saksassa pannaan ja useasti. Taikka pantiin, ennen kuin sakut pantiin nippuun.


    • se ole

      vanhempien vastuulla kuinka alaikäisten annetaan käyttäytyä, ja lasketaanko nuoria yksin ulkomaille matkustamaan.
      Omat tyttäret 15- ja 17-vuotiaat jaksavat kyllä kulkea meidän vanhempienkin mukana kun heidän toiveensa menemisistä ja tekemisistä otetaan huomioon. Käsikädessä kävelemistä en vaadi, mutta esim. iltaeloon en heitä kahdestaan laskisi vaikka kuinka ruinaisivat puhumattakaan siitä että ulkomaille laskisin ennen kun ovat täysi-ikäisiä vaikka ihan fiksuja ja tervepäisiä tyttöjä ovatkin.
      Toki hekin paikallisten nuorien kanssa juttelevat, niin tyttöjen kuin poikienkin, mutta ne lomasutinat jätetään väliin niin kauan kuin minä matkansa maksan!

    • mmmmmmmmm

      no siinä tapauksessa että suomalaisten poikien on aika ruveta petraan!
      huomaavaisempia ne ulkomaalaiset tuppaa oleen, etkä sitä paitsi saa yleistää gigoloon löytyyhän niitä kunnonkin tyyppejä varmasti etelästäkin...

      • ja pissapäitä

        löytyy niin pohjoisesta kuin etelästäkin!
        Sen verran voin omasta kokemuksestani sanoa, että ehkä ainakin espanjalaiset nuoret miehet ovat kohteliaampia ja huomaavaisempia kuin suomalaiset. Käytös on kaunista ja ystävällistä ja suojelunhaluista. Asun nimittäin kesät Espanjassa kun isovanhemmillani on siellä "kesämökki" ja olen nyt 5 vuoden aikana tutustunut moniin paikallisiin nuoriin vaikka en olekaan harrastanut "lomaromansseja" tai ollut muuten poikaystävää vailla :)
        Olen 17-vuotias tyttö.


      • Mees tänavalt

        Käytyäni äskettäin vanhassa kotimaassani totesin jälleen että Suomen nuorilta miehiltä puuttuu tyyli täysin. Ei ihmekään että tyttöjen katseet siirtyvät ulkomaalaisiin. Suomalaiset 16 - 25 vuotiaat pojat ovat useimmiten pönäköitä kaljan kittaajia joilla housunpersaukset roikkuvat polvissa. Ei siinä auta joku lävistys tai baseball-lakki.


      • lisäksi ovat
        Mees tänavalt kirjoitti:

        Käytyäni äskettäin vanhassa kotimaassani totesin jälleen että Suomen nuorilta miehiltä puuttuu tyyli täysin. Ei ihmekään että tyttöjen katseet siirtyvät ulkomaalaisiin. Suomalaiset 16 - 25 vuotiaat pojat ovat useimmiten pönäköitä kaljan kittaajia joilla housunpersaukset roikkuvat polvissa. Ei siinä auta joku lävistys tai baseball-lakki.

        hyvin epäkohtaliaita. Asuin jonkin aikaa Espanjassa ja kun palasin Suomeen, tuli heti kättelyssä tunne että voi kunpa en olisi joutunut palaamaan. Espanjassa eivät miehet huudelleet kadulla joka kuukausi että "Hyi vittu mikä rumilus!" He nimittäin olivat tosimiehiä, jotka eivät tuollaista suustaan päästäisi...


      • on
        Mees tänavalt kirjoitti:

        Käytyäni äskettäin vanhassa kotimaassani totesin jälleen että Suomen nuorilta miehiltä puuttuu tyyli täysin. Ei ihmekään että tyttöjen katseet siirtyvät ulkomaalaisiin. Suomalaiset 16 - 25 vuotiaat pojat ovat useimmiten pönäköitä kaljan kittaajia joilla housunpersaukset roikkuvat polvissa. Ei siinä auta joku lävistys tai baseball-lakki.

        Muotia


    • viemäri

      Kuten Panu Höglund on sanonut: ""Suomalaisen naisen pimppa on se viemäri, johon koko maailman miehet likaisine kyrpineen ruilauttavat liejunsa, ja tietysti ilman kondomia. Sitten kun naisella on jo aids ja kuppa ja lapsi, sitten se kiltti suomalainen mies kyllä kelpaa elättäjäksi ja tartutettavaksi.""

      • homoseksuaali

        Kun et voi arvostaa ja rakastaa naista tasavertaisena kumppanina, vaan sinusta he ovat vain himojen tyydyttäjiä ja lasten synnyttäjiä. No, onneksi Suomessa miehet muutenkin ovat äijäporukassaan niin hyvää pataa keskenään että löydät varmasti täältä elämänkumppaniksi toisen miehen.

        Olen jo pitkään ollut sitä mieltä että lutkittelijat eli ne jotka sallivat miehille suuremmat vapaudet naida ketä huvittaa kuin naisille ovat kaappihomoja. Mikä muuten selittää sen tyystin erilaisen miehelle kuin naiselle? Tai sen että naisen ihmisarvo määritellään pärstän perusteella, mutta kaveria ollaan minkä tahansa näköisen toisen miehen kanssa ja äijillä tuntuu olevan keskenään turhankin lämpivät välit porukassa näitä nk. "lutkia" haukkuessaan...


      • tätä mieltä
        homoseksuaali kirjoitti:

        Kun et voi arvostaa ja rakastaa naista tasavertaisena kumppanina, vaan sinusta he ovat vain himojen tyydyttäjiä ja lasten synnyttäjiä. No, onneksi Suomessa miehet muutenkin ovat äijäporukassaan niin hyvää pataa keskenään että löydät varmasti täältä elämänkumppaniksi toisen miehen.

        Olen jo pitkään ollut sitä mieltä että lutkittelijat eli ne jotka sallivat miehille suuremmat vapaudet naida ketä huvittaa kuin naisille ovat kaappihomoja. Mikä muuten selittää sen tyystin erilaisen miehelle kuin naiselle? Tai sen että naisen ihmisarvo määritellään pärstän perusteella, mutta kaveria ollaan minkä tahansa näköisen toisen miehen kanssa ja äijillä tuntuu olevan keskenään turhankin lämpivät välit porukassa näitä nk. "lutkia" haukkuessaan...

        "Olen jo pitkään ollut sitä mieltä että lutkittelijat eli ne jotka sallivat miehille suuremmat vapaudet naida ketä huvittaa kuin naisille ovat kaappihomoja"

        Mielestäsi siis esim. kaikki muslimiehet tai muuten vaan sellaisista kulttuureista tulevat mihet, joille perheen naisten kunnia on tärkeä (esim. Turkki ja varsinkin kurdi-alueet), ovat kaappihomoja?

        Mielenkiintoista, että suomalainen nainen on tuota mieltä...


      • a-seksuaaleja
        tätä mieltä kirjoitti:

        "Olen jo pitkään ollut sitä mieltä että lutkittelijat eli ne jotka sallivat miehille suuremmat vapaudet naida ketä huvittaa kuin naisille ovat kaappihomoja"

        Mielestäsi siis esim. kaikki muslimiehet tai muuten vaan sellaisista kulttuureista tulevat mihet, joille perheen naisten kunnia on tärkeä (esim. Turkki ja varsinkin kurdi-alueet), ovat kaappihomoja?

        Mielenkiintoista, että suomalainen nainen on tuota mieltä...

        Joka tapauksessa jos on niin sairas ajatusmaailma, että mies on naisen yläpuolella tai että mies ja nainen eivät voi olla tasa-arvoisia, ei voi rakastaa aidosti naista. Mielestäni rakkaus on sitä että toinen on tasavertainen itsensä kanssa.


      • oikeasti turkkilaiseen

        koskisi. Itselleni ainakin muslimit ja mustat ovat totaalinen turn-off. Enemmän on varmasti monikulttuurisissa suhteissa pareja suomalainen nainen länsimainen mies kuin suomalainen nainen muslimi- tai afrikkalaismies.


      • mutta harva

        näköjään etsii sieltä pysyvää suhdetta eli suhdetta romanttista rakkautta varten. Onhan täällä joitain jotka seurustelevat tai ovat naimisissa, mutta ei liene yllättävää että tältä palstalla niitä löytyy kun palstan nimeä katsoo. Jos taas ottaisi koko Suomen asukasluvun huomioon, olen varma että luku on hyvin pieni. Enkä edelleenkään usko, että kukaan joka oikeasti pitää naista miestä alempiarvoisena voi naista aidosti rakastaa. Eikä tämän tietenkään kata kaikkia muslimeita, sillä tunnen yhden muslimin joka on aina kunnioittanut ja arvostanut naisia. Ei ole noita gigoloita, hänellä ei ole tapana yrittää iskeskellä länsimaisia naisia vaan on yhdessä oman maalaisensa kanssa. Ennen hänen tapaamistaan täytyy myöntää että luokittelin suht sokeasti liki kaikki muslimit samaan kastiin, mutta en enää.


      • mokupaskaa
        oikeasti turkkilaiseen kirjoitti:

        koskisi. Itselleni ainakin muslimit ja mustat ovat totaalinen turn-off. Enemmän on varmasti monikulttuurisissa suhteissa pareja suomalainen nainen länsimainen mies kuin suomalainen nainen muslimi- tai afrikkalaismies.

        Monikulttuurisuus tarkoittaa käytännössä rotujen välistä. Valkoisten kansojen välisiä suhteita ei kutsuta monikulttuurisiksi. Eihän kulttuureissa ole mitään vikaa vaan biologiassa.

        ja sinä et sitten taida olla niitä Kodin Kuvalehden tai MeNaisten kestotilaajia???


    • äiteineen ja mummoineen

      voisivat mielihyvin jäädä etelään giggoloidensa luokse lopun iäkseen,niin Valtiomme ei tarvitsi maksaa täällä heidän viulujaan.Maapallolta löytyy kyllä heidän tilalleen kauniimpiakin ja työteliäimpiä tyttöjä,jotka tuskin tarvitsisivat montakaan kutsua jotta saapuisivat joukkoomme.Kulutushysteriamme ja Valtiomme velkaantuminen laskisi,kun ei olisi enää tyhjänpäiväisiä kauhukakaria teinien muodossa vaatimassa Suomalais-junttien mukuloilta kuuta ja tähtiä taivaalta.

      • ehei

        Sinun täytyy muuttaa pois Suomesta, et ole lainkaan isänmaallinen.
        Suomi kuuluu kaikille suomalaisille ja jotka eivät hauku toisia suomalaisia, niin kuin sinä teet.
        Mene sinä muualle ja älä missään nimessä tuo mitään apinoita tänne.
        Suomi on vaaleiden ja kauniiden ja rehellisten ihmisen maa.
        Kyllä saa hävetä sinunlaisiasi, pitäisit edes suusi kiinni. Pitäisikö mennä sinun tasollesi nyt ja sanoa suoraan, että "turpa rullalle ja rulla taskuun" ja menox, hyvästi.


    • poikakaverin hanipuppeli

      Mulla on ihan kylällä poikaystäväni. Se on luvannut ettei edes yritä pettää minua ja minä olen luvannut samoin. Menemme EHKÄ yhdessä mun sukulaisten mökille tässä syyslomalla...

      • aiemmin oli ulkomaal

        poikaystävä joka oli aiemmin yrittäny jo tulla suomeen, muttei päässy kun ei ollu riitävästi rahaa. No sit kun pääsi myöhemmin ni oltiin kavereitten kaa tän muslimin seurassa. Ihan kivan tuntunen kaveri oli, mutta en tiedä mitä tyyppi meistä tuumas kesän jälkeen. Syöntiä ennet sanottiin, että kyseessä on naudan filettä jota muslimikin voin syödä ja muutama tunti syönnin jälkeen sanottiin ruoan olevan lihaosuudeltaan pelkkää sikaa ja muslimi yritti väkisten yrjötä, kun me muut kateltiin vieressä nauraen. huh vieläkin huvittaa. Ihan aluksi kun muslimi tuli suomeen, ni tietenkin kysy miten sanotaan kiitos, ni sanottiin ja kunnolla opeteltiin, et kiitos suomeksi tarkottaa persenaama. Eräs vanhempi naishenkilö loukkaanu oikeen tosissaan, kun kuunteli kiitoksia. Tyyppi ihmetteli sitä. Selitettiin et varmaan paha päivä oli myyjällä kyseessä. Muutaman tapauksen jälkeen vasta sanottiin mitä tyyppi oli oikeesti sanonu myyjille. No se oli vähä loukkaantunu hommasta. Yleensä mies joutu tekee töitä jonkin verran, kun keksittiin rakentaa aitaa yms. No loppukesästä tyyppi kerkes pettää mun siskoa ja jäi kiinni, mitä en sanono tyypille ollenkaan, vaikka huomasin sen olevan hermona lähimetsässä keräämässä jotai metsäkukkia. Juttelin niitä ja näitä ja sain palaa tyypin meidän kotia. Siellä oli sukulaiset raivoomassa pettämisen takia miehelle. No varmaan tuntu tyypistä kauheelle, kun tukikohta suomessa muuttu ei kovinkaan vieraanvaraiseksi. No aika nopeesti tyyppi hävis kotimaahansa.
        Myöhemmin n. 5 vuotta myöhemmin tyyppi soitti NY:stä ja puhelu oli vastapuhelu, millon vastaanottaja maksaa kulut. No ilmeisesti tyyppi oli unohtanu täysin suomen kielen ja eka lause mitä sano oli, että ANNA RAHAA, minkä joku suomalaisopiskelija oli neuvonu muslimille ainakin sillä perusteella miten kova nauru taustalta kuulu luuriin. Harmi siskon puolesta miten kävi, mutta mulla ja kavereilla oli tosi hauskaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe