Selaimeni ei avaa Kelan sivuja. Ongelma on niin Firefoxilla kun IE:lläkin. Google chromekaan ei avaa. Tuolla ylärivillä yms lukee Kelan - asiointipalvelu, mutta sivut ei vaan näy.
Osaisiko joku sanoa mistä johtuu?
Kiitos jo etukäteen.
KELAn sivut ei aukea!
14
1278
Vastaukset
- Pentti Nelonen
täällä nimittäin aukeaa ihan hienosti, firefoxilla ja ubuntulla
- pöpöjä
mulla ainakin aukee, kun sallin scriptit ja evästeet.
Onko foxille jotain laajennuksia käytössä? - Ihmettelijä65
Eilen eikä tänään.
- missä vika?
Eivät sivut aukea.
- täälläkään
missä vika? kirjoitti:
Eivät sivut aukea.
on mozilla ja IE. Soitin Kelalle ja siellä sanottiin että vika mun koneessa. En oikein usko, koska niin moni sanoo samaa. Pöpöjä ei ole, just tarkistin.
- nappi5
Kelan sivuille ei pääse....lukee vain että sovelluksessa tapahtui virhe,mitä helvettiä se tarkoittaa !!!
- kelan_sivut
hanki duuni, niin ei tarvita kelan sivuja..
- .
mene sä nyt ensin edes opiskelemaan, jos saisit järkeä päähäsi.
- Anonyymi
Mulla sama ongelma.
- Anonyymi
On varmasti sinun pienempiä ongelmia.
- Anonyymi
Nyt on pyllymajassa paniikki tunnelmat! Jääkö vaappu ilman rahaa.
- Anonyymi
Voisiko joku liian ärhäkkä ad blocker laajennus estää sivuja näkymästä? Esim. itsellä täytyy säätää "I dont care about cookies" ohjelmaa niin että nuo kelan sivut ohitetaan tarkistuksessa
- Anonyymi
Oletko hieman "yksinkertainen"?
- Anonyymi
Joo, saatat olla oikeassa, tämä uusin "I don't care about cookies" on tosi "ärhäkkä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191