Kysyn,,jos kawa vn900 vaihtaa esm cobran putket niin..Alkuperäsissä putkissa on se anturi(happi)miten sen käy jos cobran putket pitääkö käyttää tohtorilla?
Kawa vn900 putket
6
678
Vastaukset
- Kawailija...
Joko laitat ne tunnistimet myös uusin putiin tai sitten hommaat niille antureille jonkinlaiset eliminoijat. Netissä on paljon keskustelua asiasta / osia saa.
- väinö900
tilaa putket mut älä cobria (on ollut säätöjen kanssa ongelmia). mulla omassa v&h putket ja k&n suodatin, ja tietenkin se kuuluisa power commander. tulppaa ne happitunnistimet, siten saat sen fi-valon sammuun. Lataa vn ohjelma netistä ja nauti pyörästä, ja sen äänistä. Kawasaki on best, ainakin shadow hondien jälkeen...
- vn900
Mulla on väinössä cobran putket. Ne asenneettii liikkeesä ja tunnistimet on paikoillaan tunnistelemassa. Homma toimii todella mallikkaasti. Ei siis pidä mollata niitä jos itsellä ei niitä ole, en tiedä miten voi omata kokemuksia olemattomasta. Äänet on todella aistikkaat. Suosittelen, tänäkesänä niillä on paukutelu 3700km komeita soundeja kuunnellen ja katseita käännellen.
- customiin
Kai Cobrat hyviä on.Ei siinä mitään.Ja mitä ontommat sitä kovaäänisemmät.Esim. hiljaiset Silvertailit.Huilun saa siitä pois lyömällä jos ääntä haluaa.Tai vaihtoehtoisesti ottaa huilun päältä villaa pois...
Jos oikein nikkari itse on,voi harkita alkuperäisten putkien katkaisua.Ja vaimentimeksi joku yleismalli.Esim. Turnout Chtrome Stormilla 69e/kpl.Jos katkasee alkuperäiset kannattaa jttää anturipaikat ja katkasta noin 4 sentin päästä pönttöosaa.Näin anturit on paikoillaan ja pöntön saa myöhemmin putkilenkkikiristimellää kiinni.Alkuperäinen ei siten tuhoudu.Putkien hinnaksi tulee tällä tavalla n.150e.Ja sen jälkeen ääntä ainakin piisaa.
Cobrat on ihan hyviä nekin.- 1204
Jep hyviä vinkkejä tuli thänks,,katsoin cobran hintoja hu hu mikä nissä maksaa?? aikas kallista:)
- Ääntälisää:)
Niin:).Tulostin vuosi takaperin täältä keskustelu palstalta jutun,että poralla takaa peitelevy irti...ne kolme pop-niittiä.Reikiä sisäkuoreen ...peitelevy takaisin.Onko kukaan kokeillu ja vaikuttaako se käyntiin ja näihin tunnistimiin mitä on vaimentimessa???Itsellä vn900 ja haluais muhkeemmat äänet.Tuo olis edullinen konsti jos pelaa,onko kellään tietoo asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346