Kokkola

City

Lyhyesti. Kokkola on PASKA paikka,ikäni asunnut ja pahemmaksi muuttuu:(

16

4718

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalla mukavaa

Muuta pois. Niin mäkin tein.

• kokkola rules!

Älä nyt manaa tätä kaupunkia. Musta tää on just hyvä näin. Ite kävin lukion jälkeen muualla isommassa kaupungissa opiskelemassa, kun täällä ei ollut yliopistoa, mutta kotiseuturakkaus toi heti takas. Kokkola on ihmisen kokoinen kaupunki. Mikä täällä olis vialla muka?

• .....

Samaa mieltä oon Kokkolassa ei oo yhtään mitään.
      On niin paljon asioita mitä täällä vois muuttaa parempaan päin varsinkin nuorille..
      Tää on hyvä paikka asua eläkeläisille ja yli 40kymppisille.. Mutta nuorempia ei oteta huomioon..

• WINDOWS

EI KOKKOLASSA OO MIKÄÄN VIKAA!!!!!!!!!!!! :)

KOKKOLA RULEZ! :)

KOKKOLA VAIN PARENEE JA PARENEE! JA LISÄÄ PUBEJA TULEE! JA RUNDIT SAA PYSYÄ SIINÄ MISSÄ NE ON! JOS KOKKOLA OLISI HUONO JA PASKA KAUPUNKI NIIN OLISIN ITSE MUUTTANU POIS! MUTTA TÄÄHÄN ON MAAILMAN PARAS PAIKKA! :) T: *WINDOWS*
      -------------------------------------------------

• K-HAKA

JOO TULKAA VAA VITTUILEE KOIVUHAKAA NII JÄÄTTE JO PATAMÄE SUORALLE!!! PELLET! VETÄKÄÄ KÄTEE JA TULKAA TÄNNE KOIVUHAKAA......

Kiitos vaa

• Landscape

Vai PASKA. ajatko Windowsia ? VAihda Linuxiin niin muuttuu paremmaksi

• henkka

Yleensä ne jotka narisee, ettei oo mitään, ei oo mitään, ei kuitenkaan ite osaa sanoa mitä sitten pitäis olla tai ainakaan ei paa tikkua ristiin asian eteen. Näin on.

• henkka

No, etpä itsekään vastannut, mitä sitten täällä pitäisi olla ja kuka sen mitä puuttuu, tänne tekisi.

Duunari olen kyllä ja kovakin tekemään töitä. Minusta on parempi tehdä jotain kuin vain valittaa niitten asioiden eteen, jotka eivät ole kunnossa. Itse olen perustanut pari sellaista yhdistystä, jotka täältä ovat puuttuneet sekä osallistunut monien tapahtumien järjestämiseen.

Lapsia en kyllä ole vielä ehtinyt hommata.

• vanha joskaan ei niin viisas
        henkka kirjoitti:

No, etpä itsekään vastannut, mitä sitten täällä pitäisi olla ja kuka sen mitä puuttuu, tänne tekisi.

Duunari olen kyllä ja kovakin tekemään töitä. Minusta on parempi tehdä jotain kuin vain valittaa niitten asioiden eteen, jotka eivät ole kunnossa. Itse olen perustanut pari sellaista yhdistystä, jotka täältä ovat puuttuneet sekä osallistunut monien tapahtumien järjestämiseen.

Lapsia en kyllä ole vielä ehtinyt hommata.

Nämä tällaiset juhat ovat jotain sellaista jonka kanssa on vain elettävä, ei niitä voi lopettaakaan koska siitä saa saman rangaistuksen kuin ihmisenkin tappamisesta. Mutta kuten jo vanhat viisaat ovat sanoneet, kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.

• Nettah

Alkaa ottaan päähän kun koko ajan pitää haukkua ja mollata tätä meiän kaupunkia!
      Tässä ei todellakaan oo mitään vikaa. Tietenkin nuorille vois järjestää enemmän ohjelmaa, mutta se ei oo mikään ongelma.
      En tajua mikä tässä vois olla vialla!
      Kauppoja riittää, kaunis kaupunkin, varsinkin kesällä, ja vetää turisteja!
      Upeita illanviettopaikkoja ja mahtavat yökerhot. Sitten täällä on vielä Elba.
      Siitä puhutaan ympäri Suomen. Turistit pitää siitäkin paikasta todella paljon. Eli ei mitään valittamista

• Täti

Kokkola on ihan hyvä paikka, mutta ilman Juha-tyyppejä vieläkin parempi.Tuollaiset marisevat, tyhjäpäät vain haittaavat muiden viihtyvyyttä. Joten tervemenoa hevon kuuseen!!!!

• db.

Missä täällä Kokkolassa on Oikea Kunnon Yökerho?
        Täällä oo muutaku pubeja ja räkälöitä...Hugoa ei lasketa mukaan..Se ei ole mikään kunnon yökerho!!

• Janne

Minustakin Kokkola on vähän masentava paikka, varsinkin jos on ruotsinkielinen. Puhun suomea loistavasti, mutta aina joku huomauttaa asiasta. Käy paljon Oulussa joka on ihana kaupunki ja täysin suomalainen. Jos täällä sano että on kaksikielinen, niin harmitellaan että kuin ei itse osaa, mutta Kokkolassa....

• deba

Se mikä mua haittaa on nuoret naiset (20 ) . Baarissa liikkuessa tuntuu kuin olisin pelkkää ilmaa, vaikka miten yritän silmäpeliä tai juttua paiskata -mistään ei tule tulosta. Kai sitä on liian tavallinen...

• Turun naiselta!

Älkää ihmiset rutisko, muuttakaa pois heti kun pystytte.Niin tein itsekin vuonna 1989, mutta nyt kolkyt ja risat-vuotiaana kaipaan takaisin. Epäonnistunut avoliitto(kylläkin pohjanmaan pojan kanssa) ja koditon olo täällä "etelässä" ovat tehneet tehtävänsä. Taitaa tämä tyttö olla seuraavassa mahdollisessa "maitojunassa" matkalla takaisin Kokkolaan. Että lakeuden urokset, täällä olisi veripohjalainen Nainen kahden lapsen kanssa tarjolla. Jos ketään enää huolin... ;o) I cry for you, Kokkola!

• jdsjadjs

kokkola opiskelukaupunkina ollu ihana! ainahan se missä on asunu ikänsä tuntuu ihan paskalta paikalta. mut ku sieltä on pois, on joskus aina mukava palata kattoon vanhoja paikkoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe