Kuinka moni heistä on oikeissa töissä?
BB-2008
8
374
Vastaukset
- Ahkera Anna
Heistä on töissä kokonaista 3 kpl!
- öcöcö
Eikös ainakin Tero, Anna, Jarmo, Marianne ja Andreas ole oikeissa töissä? Keitä kolmea tarkoitit? Ajaako Kassu vielä taksia?
- uimavalvojana
öcöcö kirjoitti:
Eikös ainakin Tero, Anna, Jarmo, Marianne ja Andreas ole oikeissa töissä? Keitä kolmea tarkoitit? Ajaako Kassu vielä taksia?
Eiköhän myös Johan ole edelleen uimavalvojana kylpylässä.
- kesätyötkin lasketa
öcöcö kirjoitti:
Tuulihan on ollut Särkänniemen lasten eläintarhassa töissä, eikö se ole oikeata työtä?
- ja myös opiskellut
kesätyötkin lasketa kirjoitti:
Tuulihan on ollut Särkänniemen lasten eläintarhassa töissä, eikö se ole oikeata työtä?
Ja Tuuli myös opiskelee. Olikohan ainakin Jari-Matillakin taloon mennessä opinnot kesken?
Pitäisikin kysyä niin päin, että kuinka moni asukkaista on jäänyt/jättäytynyt työ- tai opiskeluelämän ulkopuolelle. Niko, Henna, Antti, Risto(?). Cheryll (mielestäni hänen tapauksessaan promoottori uusi sana työttömälle) - myöskin,
ja myös opiskellut kirjoitti:
Ja Tuuli myös opiskelee. Olikohan ainakin Jari-Matillakin taloon mennessä opinnot kesken?
Pitäisikin kysyä niin päin, että kuinka moni asukkaista on jäänyt/jättäytynyt työ- tai opiskeluelämän ulkopuolelle. Niko, Henna, Antti, Risto(?). Cheryll (mielestäni hänen tapauksessaan promoottori uusi sana työttömälle)biletys on tosi kovaa duunia, ajatelkaapas niitä jatkuvia darra-aamuja, kyllä se käy työstä ;D
- tossa
Niko MTV3 chat juontajana ja nyt on myös Henna tuolla TV chatissa.
- puhuttiin??
Tässä varmaan tarkoitettiin töitä, jotka eivät liity julkisuuteen ja julkisuudessa roikkumiseen.
Nämä chat-juonnot ovat julkisesti edes vähän tunnetulle henkilölle "rohkeiden kuvien" ohella aika epätoivoinen tapa pysyä julkisuudessa.
Asia erikseen ovat chat-juontajat, jotka eivät ole muuten julkisuudessa ja joilla on muitakin näköaloja elämässä kuin julkisuudessa pysyminen.
En tuomitse. Tehköön jokainen niin kuin parhaaksi katsoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803