Kiusataanko Kokkolassa

Lapsien puolesta

Niin, Kokkolassa esintyy koulukiusaamista prosenteissa enemmän kuin on koiria Kokkolassa. Eikö olisi meidän vanhempien aika tehdä jotain jotta lapset saisivat elää ilman traumoja elämänsä?

5

642

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prosentteja ja

yksikin prosentti on liikaa. eipä siihen oiken mikään auta. nollatoleransseista jaksetaan vaan jauhaa ja itsemurhat senkuin lisääntyy. ja nää pahimmat kiusaajat on yleensä niitä rikkaitten pentuja, mitä ei koskaan saada kuriin sen takia, ku jos valitus tehään, niin opettaja ei edes uskalla kiusaajien vanhemmille mainita mitään oman asemansa vuoksi. itekki oon ollu kiusattu enemmän tai vähemmän sillon ku kouluissa viel istuin, ni huomasin sen et jos joittenki alkoholisoituneiden tai muuten vaa huonosti voivien lapset kiusas vaikkapa mua, niin niil oli sentään jonkun verran "sympatiaa" siin hommas, ku kuiteski varmaan pohjimmiltaan tajusitvat et se on väärin ja niin pois päin.

• kyllä Kokkolassa kiusataan ihan kaikenikäisiä ihmisiä

• kiusataan ja
        kariittaunik kirjoitti:

kyllä Kokkolassa kiusataan ihan kaikenikäisiä ihmisiä

tullaan aina kiusaamaan. ikävä tosiasia. sit ku sivullinen menee väliin estää naperoiden joukkokiusaamista, niin jo tulee syyte väkivallankäytöstä ja järjestetään "uhreille" kriisiapua. on se niin perkeleen väärin :)!

• ruvetaan meki
        kiusataan ja kirjoitti:

tullaan aina kiusaamaan. ikävä tosiasia. sit ku sivullinen menee väliin estää naperoiden joukkokiusaamista, niin jo tulee syyte väkivallankäytöstä ja järjestetään "uhreille" kriisiapua. on se niin perkeleen väärin :)!

Voijjaanhan met kaikki alakaa kiusaahan toisiamma.Alethan heti tänään eikä vasta huomenna!Äläkä väitä,että mää oon...ite oot!

• poskellinen

Ajatuksesi on tärkeä ja hyvä! Olisi mielenkiintoista lukea millaisilla teoilla me itsekukin saisimme muutettua yhteiskuntamme turvallisemmaksi, tukea-antavammaksi, rohkaisevammaksi ja levollisemmaksi paikasi, siis sellaiseksi paikaksi, jossa me ja meidän lapsemme voivat elää ihan tavallista, turvallista ja riittävän hyvää elämää.

Haastan lukijoita luoviin talkoisiin: miten uudistamme ihmisyyttämme päivä päivältä itsessämme ja toisissamme niin, että meidän kaikkien on täällä turvallista ja toimivaa elää ja olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe