Ai jai että

tykkään

kun downswing iskee. Olenkin jo ehtinyt sitä odotella, sitten se tapahtui. 7 all-in tilannetta putkeen tullut takkiin. Lähes aina johto ja sit mennään ohi, niin että heilahtaa. Muutamat pikkukolmoset on päässeet myös yllättää. Tunnin aikana kortti kävi hienosti, mut aina löytyi parempi. Paras oli ehkä tää viimeinen. Kädes oli K-10. Floppi 10-10-4. Kaveri lyö, mä maksan. Turn K. Mulla täyskäsi kiinni. Kaveri lyö potillisen ja mä maksan. River A. Kolme ruutua pöydäs. Ajattelen, että vihulla väri tai vähintään kolmoset. Vihu lyö all-in, maksan ja tuulettelen, koska onneni vihdoin kääntyi. Vihu näyttää A-10. No, se oli se 7. kerta. Hmm.. taidan tästä palata jälleen pelin ääreen ja kokeilla mennäänkö tilttiin asti.

32

1633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkään

Sain kuin sainkin itseni tilttiin. Ei oikein kortti käynyt. ;) Viimeinen niitti oli, kun floppi oli 2-3-4 ruutua. Mulla A-9 ruutua kädes. Ei armoa, kun muutenkin ollu huonoa tuuria koko yö. Kaikki vaan keskelle heti ja kas kummaa... Vihulta paljastuu 2-2. Tässä vaiheessa jo tiesin, että noutajahan tässä tulee. Odotin, että 3 tai 4 napsahtaa turnilla tai riverilla, mutta pettymys oli suuri kun näin ei käynytkään. Sen sijaan sain ihailla vierestä kahta komeaa ysiä. Ja noutaja tuli kuin tulikin täyskädelle hävinneenä. Olisin ollut hiukan pettynyt, jos näin ei olisi käynyt, sillä mahtava downswing -putki olisi mennyt ihan hukkaan. ; ) Vittu, että vituttaa.
      Downswing kun iskee niin mikään ei auta, ei mikään. Kaikki menee metsään, mitä yrittää tehdä. Mut sellasta kai se pokeri on. Ei muuta kuin uutta talletusta sisään.

• kkkrrrr

Sinne meni jatkotalletus. Nyt tauon paikka. Se on järkyttävää huomatta, kun koko ajan törmää pelaajaan jolla kortti käy kuin elokuvissa. Miten se on mahdollista, että aina juuri se pelaaja sattuu lähtemään mukaan, joka saa lopulta paremman käden kuin minä, olipa lähtökortit mitkä tahansa. AA, KK ja QQ ovat kuin paperia. Värit ja suorat samoin, koska joku vetää paremmat takuuvarmasti. Ja kuten avauksessa oli esimerkki, niin täyskäsikin mitätön käsi.
        Sit oli mukava heittää välillä, ihan kokeilun vuoksi, sellanen kivan kokoinen bluffi taskukorteilla. Tuli varmaan 18 kertaisena takaisin. Ihan rupes jo naurattaa koko touhu.

No, jäihän mulle vielä kertyviä pointseja pelattavaksi. Ja arvatkaas mitä... Jo rupes kortti käymään. Peli sujui kuin rasvattu ja pidin suorastaan pilkkanani vastustajia. Vihut katto haavi auki, kun voitin ekassa vartissa 95% käsista. Kaikki onnistui ja korttia pukkas niin perkeleesti. Kymmenkertaistin hetkessä poistsit, enkä muista, että koskaan olis käyny kortti noin mahtavasti.

Voi herranjestas että lohduttaa. Kas kun ei rahapöydissä käynyt vastaavaa. Ihan kuin kääntäis veistä haavassa.
        Mutta tulipahan todettua, että kortin uskomaton käyminen ja kassan moninkertaistaminen on hetkessä mahdollista. Mun kohdalla vaan väärässä paikassa väärään aikaan. Nyt piiiiitkälle tauolle. Ainakin jokunen tunti.

• on nettipokeri
        kkkrrrr kirjoitti:

Sinne meni jatkotalletus. Nyt tauon paikka. Se on järkyttävää huomatta, kun koko ajan törmää pelaajaan jolla kortti käy kuin elokuvissa. Miten se on mahdollista, että aina juuri se pelaaja sattuu lähtemään mukaan, joka saa lopulta paremman käden kuin minä, olipa lähtökortit mitkä tahansa. AA, KK ja QQ ovat kuin paperia. Värit ja suorat samoin, koska joku vetää paremmat takuuvarmasti. Ja kuten avauksessa oli esimerkki, niin täyskäsikin mitätön käsi.
        Sit oli mukava heittää välillä, ihan kokeilun vuoksi, sellanen kivan kokoinen bluffi taskukorteilla. Tuli varmaan 18 kertaisena takaisin. Ihan rupes jo naurattaa koko touhu.

No, jäihän mulle vielä kertyviä pointseja pelattavaksi. Ja arvatkaas mitä... Jo rupes kortti käymään. Peli sujui kuin rasvattu ja pidin suorastaan pilkkanani vastustajia. Vihut katto haavi auki, kun voitin ekassa vartissa 95% käsista. Kaikki onnistui ja korttia pukkas niin perkeleesti. Kymmenkertaistin hetkessä poistsit, enkä muista, että koskaan olis käyny kortti noin mahtavasti.

Voi herranjestas että lohduttaa. Kas kun ei rahapöydissä käynyt vastaavaa. Ihan kuin kääntäis veistä haavassa.
        Mutta tulipahan todettua, että kortin uskomaton käyminen ja kassan moninkertaistaminen on hetkessä mahdollista. Mun kohdalla vaan väärässä paikassa väärään aikaan. Nyt piiiiitkälle tauolle. Ainakin jokunen tunti.

...kokonaan.

• palle vaan
        on nettipokeri kirjoitti:

...kokonaan.

ainakin melkein netissä miljoonia voittaneiden tarina on sama.osutaan alussa aivan kaikilla korteilla millä pelataan,mutta 90%häviää rahansa.tiedän monta pelajaa joiden tarina on prikullen sama saadan hyvä käsi johdetaan turnille ja lopussa vihu menee ohi jollain aivan uskomattomalla onnenkantamoisella ja tätä ei voi opiskella mistään kirjasta.en väitä että peli olisi huijausta mutta onnella on paljon suurempi merkitys kuin usein annetaan ymmärtää,ja voin sano rehellisesti olevani kateellinen niille pelaajille jotka eivät näistä ainaisista ohivedoista kärsi.

• kertoo
        palle vaan kirjoitti:

ainakin melkein netissä miljoonia voittaneiden tarina on sama.osutaan alussa aivan kaikilla korteilla millä pelataan,mutta 90%häviää rahansa.tiedän monta pelajaa joiden tarina on prikullen sama saadan hyvä käsi johdetaan turnille ja lopussa vihu menee ohi jollain aivan uskomattomalla onnenkantamoisella ja tätä ei voi opiskella mistään kirjasta.en väitä että peli olisi huijausta mutta onnella on paljon suurempi merkitys kuin usein annetaan ymmärtää,ja voin sano rehellisesti olevani kateellinen niille pelaajille jotka eivät näistä ainaisista ohivedoista kärsi.

Kun olin vielä kokematon pelaaja, olin tuolloin pelannut netissä vasta 3kk - 1,5vuotta, pääasiassa turnauksia. Pelasin hullunrohkeaa superaggressiivista peliä jota nykyään kutsuisin täysin donkeyksi roiskimiseksi.

Mutta mutta... Sillä pelillä pääsin useammin rahasijoille kuin nyt kokeneena 4 vuotta pelanneena puoliammattilaisena. Tosin tasoni on tuplasti suurempia nykyisin mutta sijoitetun pääoman tuotto ROI on pudonnut yli 200%:sta - 39%:iin.

Keinoja menestyä on monia. Nykyisenä pääasiassa "small ball" pelaajana vaan vituttaa suunnattomasti että aloittelevan itseni kaltaiset pelaajat kahmivat turnausvoittoja nenäni edestä totaalisella donkey aloittelijan pelityylillä.

En osaa enää palata menneeseen pelityyliini ja pelata lempihanskojani kuten 8 10 ja J 9 offareita superraivokkaasti... Edessä onkin tasojen nostaminen jossa nykyinen pelityylini toimii odotellessa toisten virheitä.

• edelliseen...
        kertoo kirjoitti:

Kun olin vielä kokematon pelaaja, olin tuolloin pelannut netissä vasta 3kk - 1,5vuotta, pääasiassa turnauksia. Pelasin hullunrohkeaa superaggressiivista peliä jota nykyään kutsuisin täysin donkeyksi roiskimiseksi.

Mutta mutta... Sillä pelillä pääsin useammin rahasijoille kuin nyt kokeneena 4 vuotta pelanneena puoliammattilaisena. Tosin tasoni on tuplasti suurempia nykyisin mutta sijoitetun pääoman tuotto ROI on pudonnut yli 200%:sta - 39%:iin.

Keinoja menestyä on monia. Nykyisenä pääasiassa "small ball" pelaajana vaan vituttaa suunnattomasti että aloittelevan itseni kaltaiset pelaajat kahmivat turnausvoittoja nenäni edestä totaalisella donkey aloittelijan pelityylillä.

En osaa enää palata menneeseen pelityyliini ja pelata lempihanskojani kuten 8 10 ja J 9 offareita superraivokkaasti... Edessä onkin tasojen nostaminen jossa nykyinen pelityylini toimii odotellessa toisten virheitä.

siis 200% to 39%:iin. (Viiva ei ole miinusmerkki;)

• turnauspelaaja
        edelliseen... kirjoitti:

siis 200% to 39%:iin. (Viiva ei ole miinusmerkki;)

Alle 50 taalan turnaukset eivät ole mitään pokeria, vaan arvontaa. Siellä noi any ace donkeyt ja muut ääliöt keulii, mutta mitäpä siitä. ROI ei sinällään kerro vielä mitään. Olen erittäin tyytyväinen 24% ROI -prosenttiini 50-200$ MTT ja SNG -turnauksia pelaavana.

• ...
        turnauspelaaja kirjoitti:

Alle 50 taalan turnaukset eivät ole mitään pokeria, vaan arvontaa. Siellä noi any ace donkeyt ja muut ääliöt keulii, mutta mitäpä siitä. ROI ei sinällään kerro vielä mitään. Olen erittäin tyytyväinen 24% ROI -prosenttiini 50-200$ MTT ja SNG -turnauksia pelaavana.

Joka tasolta löytyy kyllä donkkeja jos vaan sikseen haluaa ajatella. Ja taas toisinpäin alemmilta tasoilta löytyy myös pelaajia jotka tietävät ainakin jotain pokerista.

• sorvin ääreen
        kkkrrrr kirjoitti:

Pidin todellakin taukoa. Sitten palasin. Alkuun keskinkertaista peliä ja korttia. Pääsin jopa hiukan voiton makuun. Sitten putosin taas johonkin vitun kuoppaan, josta ei ole pois pääsyä. Koko ajan tulee turpaan, ihan sama miten pelaat tai millä pelaat. Ei sitä voi edes selittää ellei itse koe. Enkä puhu nyt parin tunnin kokeilusta. Paskakorttia tulee pilvin pimein. Piti ihan varmistaa, ettei musta "vain tunnu siltä". Nappasin yhden sadan jaon otoksen, niin 80% jaoista toinen kortti oli väliltä 2-6. Ilman värin, suoran tai minkään muun mahdollisuutta. Sitten kun se pelikäsi tulee, niin tappio tulee takuuvarmasti. Mainittakoon nyt vielä tää viimeinen vittuilu. Mul bb:ssa 4-6. Ei korotuksia, flop 6-4-3, joista kaksi ruutua. Lyön siihen sellasen mukavan kokoisen mällin, vaikka suoran ja värin riski olemassa. Kaveri sano call. Turn 6. Täyskäsi kiinni ja lyön samantien allarit. Kaveri callaa ja näyttää 7-7. River joku vitonen. Ajattelin hetken, että YES! Vihdoin onni kääntyi. Sainpas näpäytettyä oikein kunnolla jotain munkkisuoraa tai väriä täyskädellä. Hamuilin hetken koneen näyttöä epäuskoisena, kun pino merkkejä siirtyi vihulle, ei minulle. MITÄ VITTUA? No, värisuorahan se sieltä kaverille napsahti. Tämä oli lopullinen niitti. Kymmenien ja taas kymmenien ohivetojen ja tuhottoman epäonnisten allareiden jälkeen päätän peliurani Everestillä tähän. Pelitili suljettu ja häviöt loppu. Everestin downswing on mun kohdalla jotain ihan käsittämätöntä ja loputon suo. Haluaisin kuulla muidenkin downswing -tarinoita, vai onko täällä vain voittavat pelaajat?

• Hole Everest
        sorvin ääreen kirjoitti:

Pidin todellakin taukoa. Sitten palasin. Alkuun keskinkertaista peliä ja korttia. Pääsin jopa hiukan voiton makuun. Sitten putosin taas johonkin vitun kuoppaan, josta ei ole pois pääsyä. Koko ajan tulee turpaan, ihan sama miten pelaat tai millä pelaat. Ei sitä voi edes selittää ellei itse koe. Enkä puhu nyt parin tunnin kokeilusta. Paskakorttia tulee pilvin pimein. Piti ihan varmistaa, ettei musta "vain tunnu siltä". Nappasin yhden sadan jaon otoksen, niin 80% jaoista toinen kortti oli väliltä 2-6. Ilman värin, suoran tai minkään muun mahdollisuutta. Sitten kun se pelikäsi tulee, niin tappio tulee takuuvarmasti. Mainittakoon nyt vielä tää viimeinen vittuilu. Mul bb:ssa 4-6. Ei korotuksia, flop 6-4-3, joista kaksi ruutua. Lyön siihen sellasen mukavan kokoisen mällin, vaikka suoran ja värin riski olemassa. Kaveri sano call. Turn 6. Täyskäsi kiinni ja lyön samantien allarit. Kaveri callaa ja näyttää 7-7. River joku vitonen. Ajattelin hetken, että YES! Vihdoin onni kääntyi. Sainpas näpäytettyä oikein kunnolla jotain munkkisuoraa tai väriä täyskädellä. Hamuilin hetken koneen näyttöä epäuskoisena, kun pino merkkejä siirtyi vihulle, ei minulle. MITÄ VITTUA? No, värisuorahan se sieltä kaverille napsahti. Tämä oli lopullinen niitti. Kymmenien ja taas kymmenien ohivetojen ja tuhottoman epäonnisten allareiden jälkeen päätän peliurani Everestillä tähän. Pelitili suljettu ja häviöt loppu. Everestin downswing on mun kohdalla jotain ihan käsittämätöntä ja loputon suo. Haluaisin kuulla muidenkin downswing -tarinoita, vai onko täällä vain voittavat pelaajat?

Käteispeleissä tuli yleensä lyhyt putki ylös, mutta sitten vaikuttavampi putki alas. Downswingeilta suojauduin siten, että koskaan en tallettanut lisää. Mikäli menetin talletuksestani puolet, lopetin pelaamisen ko. saitilla ja kotiutin jäljelle jääneen määrän. Nyt pelailen pieniä sittareita siten, että minulla on pelisuunnitelma valmiina.

Pelisuunnitelma on minusta välttämätön siksi, että se tasalaatuistaa omaa pelaamista. Tasalaatuistaminen on tärkeää, jotta hetkelmien vaikutus alenisi. Pelisuunnitelmaa voi pitää myös laatukäsikirjana. Laatukäsikirjan tarkoitushan ei aluksi ole nostaa laatua, vaan tasalaatuistaa toiminta, jotta laadun nostaminen olisi myöhemmin mahdollista.

Pelisuunnitelman pitää olla vaivaton käyttää. Siksi tietokanta ja sen päälle rakennettu ohjelma ovat välttämättömiä. Aloituskäsi, oma positio ja mahdollisten maksajien ja korottajien positiot on helppo tallentaa ohjelmaan ja toimia ohjelman antamien suositusten mukaisesti.

Everestillä pelasin rahapelejä taannoin. Bad beateja ja downswingiä esiintyi, mistä syystä luovuin Everestistä. Minusta bad beateja ei kannata ihmetellä sen jälkeen, kun käy pelaamassa Everestin harjoituspelejä. Siellä tulee loistavia käsiä jo flopilla ja ne usein paranevat turnilla tai riverillä. Monet vielä viitsivät väittää, että ei missään eikä koskaan nettipokeria rikata.

Good beateja esiintyi harvoin varovaisilla pelaajilla. Takaahan ei voi ajaa ohi, mikäli on luopunut kädestä siksi, että pottikerroin ei ole riittävä. Kun olet all in -kädessä altavastaajana, good beat osuu harvemmin kuin kuuluisi.

• kerrassaan.
        Hole Everest kirjoitti:

Käteispeleissä tuli yleensä lyhyt putki ylös, mutta sitten vaikuttavampi putki alas. Downswingeilta suojauduin siten, että koskaan en tallettanut lisää. Mikäli menetin talletuksestani puolet, lopetin pelaamisen ko. saitilla ja kotiutin jäljelle jääneen määrän. Nyt pelailen pieniä sittareita siten, että minulla on pelisuunnitelma valmiina.

Pelisuunnitelma on minusta välttämätön siksi, että se tasalaatuistaa omaa pelaamista. Tasalaatuistaminen on tärkeää, jotta hetkelmien vaikutus alenisi. Pelisuunnitelmaa voi pitää myös laatukäsikirjana. Laatukäsikirjan tarkoitushan ei aluksi ole nostaa laatua, vaan tasalaatuistaa toiminta, jotta laadun nostaminen olisi myöhemmin mahdollista.

Pelisuunnitelman pitää olla vaivaton käyttää. Siksi tietokanta ja sen päälle rakennettu ohjelma ovat välttämättömiä. Aloituskäsi, oma positio ja mahdollisten maksajien ja korottajien positiot on helppo tallentaa ohjelmaan ja toimia ohjelman antamien suositusten mukaisesti.

Everestillä pelasin rahapelejä taannoin. Bad beateja ja downswingiä esiintyi, mistä syystä luovuin Everestistä. Minusta bad beateja ei kannata ihmetellä sen jälkeen, kun käy pelaamassa Everestin harjoituspelejä. Siellä tulee loistavia käsiä jo flopilla ja ne usein paranevat turnilla tai riverillä. Monet vielä viitsivät väittää, että ei missään eikä koskaan nettipokeria rikata.

Good beateja esiintyi harvoin varovaisilla pelaajilla. Takaahan ei voi ajaa ohi, mikäli on luopunut kädestä siksi, että pottikerroin ei ole riittävä. Kun olet all in -kädessä altavastaajana, good beat osuu harvemmin kuin kuuluisi.

Pokerstarsin, Ongamen ja Everestin surkuhupaisiksi käyneisiin jakoihin perinpohjaisesti vittuuntuneena päätin painella Ipokerin verkkoon.

Eipä pidot parantuneet sielläkään. Alkuun olet sielläkin pöytien valtias kunnes sinut pumpataan kuiviin ja aina, Aina, ääliömäisellä yksiouttisen vedolla tms. suihkitaan ohi vasemmalta ja oikealta.
        Lähtökortteja annetaan kuin märässä päiväunessa ja hirmuisia vetokäsiä samoin!
        Sain esim. Titanilla tunnin sisällä käteispöydässä neljät ässät, kolmet kallet, peräti kuudesti minulla oli flopilla tuplagutarit suoraan ja nutsivärinveto samaan ja mikään veto/käsi ei pitänyt eikä osunut.
        Turnauksista 24 tunnin työllä kerätyt sataset katosivat parissa tunnissa aivan ääliömäisille vihuille ja heidän uskomattomille maksuilleen toivottomassa tilanteessa.

Lamaa pelätessä saitit ovat ruuvanneet softansa asentoon "ryöstö".

Tätä ei ole ennen tapahtunut minulle Ipokerin verkossa mutta tilanne on sielläkin niin huono tällä hetkellä että keinoja kaihtamatta rahat otetaan vaan yksinkertaisesti pois. Asiakkaita on jo menetetty ja paljon.

Deposit - automaatiksi jos ryhtyy missä verkossa vaan niin sellaisena sinua myös kohdellaan. Automaattinen pelaajien profilointi toimii niin että jos depoat heti uudelleen hukattuasi rahasi niin saitti ryöstää jokikisen depositin saman tien loputtomasti kasvavan rahavirran ja raken toivossa.

Perkeleen porsaat ovat pilanneet hyvän bisneksen ja hienon pelin ihan silkkaa ahneuttaan ja kilpailun vuoksi.

Kun ei olisi aikaa livepeleihin mutta pakkohan se on.
        Ei huvita heittää hukkaan neljää aktiivista vuotta pokerin parissa joista kolme ensimmäistä vuotta ovat vielä roimasti voitollisia.

Saitit ovat vaan pilanneet kaiken joten luulen että nettipokerin tulevaisuus on tätämenoa vaakalaudalla.

Pokerstars on ehkä kaikkein hämärin / ovelin ryöstäjä. Oikea bubbleimuri. Tiedät jo etukäteen turnauksessakin milloin lähtö tulee. Se tulee silloin kun chipleaderi hyökkää huonosta positiostaan seiskanelosillaan sinun taskuässiäsi tai kurkoja vastaan kun olet bigblindissa.
        Sitten vaan odottelemaan tuleeko tällä kertaa flopissa seiska ja nelonen, 3-5-6, vai 77 vai 447!
        Hiiren kursorin voi siirtää siinä floppia odotellessa jo pöydänsulkemisraksin päälle ettei turhaan kuluta aikaa ja pääsee heti hyvillä mielin nukkumaan.

• Mazzamax

Pelaan hyvin pieniä panoksia ja karmeat ohivedot ovat tuttuja. Joka jakoon tulee mukaan aina muutama tyyppi, joka maksaa kaikki korotukset ja usein näistä sitten joku saa ihan tuurilla sen ohivedon. Kun panokset kasvavat, niin näiden huonojen pelaajien määrä vähenee. Sanon heitä huonoiksi, koska totuus on, että he häviävät yleensä aika nopeasti kaiken ja yleensä jo yhdessä sessiossa.

Jos pelaa mikropelejä 0,01 - 0,10, niin ohivetoja tulee jatkuvasti ainakin 10 hengen pöydissä. Tämän takia olen siirtynyt pelaamaan pikkupelejä max 5 hengen pöydissä.

• --aloittaja--

Pelaan ja tykkään pelata max6 pöytiä, joko sittareita tai käteistä. Sitä suuremmalla syyllä ihmettelen ohivetojen määrää. Tossa aiemmin olikin jo maininta siitä miten depot viedään. Pelasin tuolloin, siis ennen Everestin sulkemista, 20d sittareita. Tein jatkotalletuksia ainakin 7 kertaa ja sama meno senkuin jatkui. Pelasin 17 sittaria putkeen ja olinko kahdesti toinen ja silloinkin muiden avustuksella. Heads-upissa ei puhettakaan, että olisi ollut mahdollista voittaa. Ahdistus on suuri, kun saa huippukäden ja tietää jo ennen floppia, etten kertakaikkiaan voi voittaa. Enkä todellakaan myöskään voittanut.

En tiedä, mut on se vaan pirun uskomatonta, että miten helvetissä se on mahdollista, että jatkuvalla syötöllä törmäät pelaajaan jolla kortti käy niin perkeleen hyvin. Miten helvetissä aina se tyyppi lähtee mua vastaan, jolla kortit napsahtaa uskomattomasti kohdilleen, vaikka pelaajia on pöydässä mun lisäksi viisi. Siis kuka tahansa milloinkin, mut aina niillä kortti käy.
        Enkä mä tässä valittaisi, mikäli ohivedot olisivat edes suurinpiirtein todennäköisyyksien mukaan, mut kun se ei vaan mene niin... Niin kuin sanottu, ei tätä epäonnen, tai kohtaamaani toisten onnen määrää, voi todellakaan uskoa, ellei sitä itse koe! Ja en edes uskalla arvailla kuinka kauan tota paskaa olis jatkunut, ellen olisi pelitiliä sulkenut.

• V I T U T T A A

Kun rajat ei riitä pelaan korkeammilla tasoilla niin on tyydyttävä pikkupeleihin. Ole käynyt muutaman kerran pelaamassa nl1000 minimillä sisään. Tässähän siis asetetaan melkein koko kassa uhan alle, hullua. No, havaintona se, että peli preflop on paljon agressiivisempaa ja sitä kautta pystyy paljon paremmin rankkaan oman kätensä. Myöskään postflop peli ei ole niin älytöntä kuin pikkutasoilla. Omalla kohdalla pelit tuolla tasolla oli -0, mutta kauaa en uskaltanut siellä pelata. Ensin pieni alamäki ja sitten takaisin omilleen ja pois. Sitten pikkutasoille ohivetojen uhriksi. Sitähän sanotaan, että jos ei pysty pärjään pikkutasoilla, niin ei pärjää isoimmillakaan. Olen tuosta kyllä hieman eri mieltä. Jos laitettaisiin joku ammattilaisnen hakkaamaan nl10 pöytää, niin veikkaan että ei hän välttämättä siitä helposti voitolle jää. Sen verran ääliömäisesti osa porukasta pelaa.
      Itellä aivan käsittämätön alamäki FT:llä. Tossa juuri edellisessä sessiossa tuli koko ojan paskaa käteen ja sen kerran kun saa jonkun hyvän käden kuten AQ, jolla reissataan, niin yllättäen pari vihua maksaa. Floppiin ei itelle osumia ja vihut senkun betsaa ja reissaa. Jos ite erehdyin betsaan niin takasin tuli isolla reissulla. Foldattuani kaverit sitten näyttelee settejä ja rattaita. Aivan käsittämätöntä.
      Turnauksissa on viime aikoina käynyt kans aivan käsittämättömän paska tuuri. Flopilla ollaan johdossa ja saadaan merkit keskelle, sitten kaverit osuu 2 ja 3 outtisiin. Turnauksesta toiseen kun olen pelannut TAGia ja aina päässyt suht pitkälle ja rahoillekin useamman kerran mutta sitten sen todellisen menestyksen on aina joku tollanen 2 outtinen paska vieny mennessään.
      Kyllä on alkanut suoraan sanottua vituttamaan koko pokeri. Tai ei pokeri sinänsä vaan pelaajat joilla ei tunnu liikkuvan päässä mitään.

• samaamenoa

..terv. aloittaja.. :)

• ei pelinimeä
        samaamenoa kirjoitti:

..terv. aloittaja.. :)

Itsellä hieman sellainen tilanne, että normaalisti pelailen selvin päin ja tiukka-agressiivinen on peli tyyli...sitten se ongelma on kännipäissä pelaaminen...tosin olen silloinkin vetänyt isoja poteja SH NL50 pöydästä 200-400 $ potteja jaosta jota en olisi pelannut selvinpäin, toisaalta löysin vapun jälkeen nickini jostain hölmösti pelattajen käsien listalta, jossa olin hieman saanut takkiini, katsomalla epätoivoisen jaon. Niin mitä haluan sanoa...kännipelaamisella (lue hölmöllä pelillä) on tuuri käynyt ihan niinkuin muillakin...selvinpäin lasken mahdollisuuksia ja vertaan riskiin ja pelaan sen mukaan...kyllä se huono tuuri on varmaan ihan samalla tasolla kuin hyväkin tuuri. en usko, että kukaan tai mikään säätelee muiden kortteja, paskaa säkää ja hyvää säkää on...miten sitten tilanteet, joissa olette johdossa, korotatte miehekkäästi ja joku maksaa tai foldaa, ja lopuksi häviää, onko ne muistissa, kyllä niitä pitäisi hyvällä pelillä olla enemmän...toisaalta kun näitä on lukenut, vituttaa kirjoittajien puolesta...

• KLKLJLLJK

Hohhoijaa, 1 asia HYVÄ pelaaja ei tarvitse kortteja HYVÄ pelaaja pelaa pelaajilla :) itse olen esim harrastanut sitä että maksan perus weaktightin pf reissut ANY2 .. jollaisia on yleensä 80% pelaajista. sanotaan vaikka 27 vihulla AA tai AK

flop Ah 6h 9c tälläiseen floppiin maksan mielellään vihun C-betin koska 1 olen seurannut vihua tiedän että osaa luopua 2 minulle käy kaikki Hertat jotka eivät parita pöytää kaikki 10:t kaikki 5:t eli jos joku näistä tulee weaktight on kakka housussa ja pelaajasta riippuen foldaa kätensä kovaan lyöntiin.

Väitän että esim: Ongamella voin tiputtaa tason nl 10 ja foldia kaikki parit pf kaikki Ax suittarit ja silti pelata kevyesti voitollista peliä. Vuiimeisin testi oli nl 10 super agressivisesti ja löysästi 30k kättä 43BB/100 kättä...

Ei se raha mitään vaan se kun kalat foldii niitä hyviä käsiään mun ilmaa vastaan ja sit itkee chattiin et v...n kala sul kävi munkki :)

Hauska tarina 1 kalasta vein siltä 3h session aikana n 8bin ilman yhtään showdownia, sit tää sankari viimeinkin tajus et helvetti mä bluffaan aina silt potit ja makso mulla oli joku 6 hai sil KK :) Kauhee itku ja raivoominen ja valitus, sanoin kiitos ja moro..

Seuraavassa sessiossa sama vihu tulee pöytään ja alottaa raivoomisen hetken päästä mul AA ja tää 3bet all inn 83lla -1bin pari kättä taukoa mulle QQ ja sama sälli 3bet all inn 59 -2 bin :) eli varioin pelini ihan saatanan tiukaksi tässsä sessiossa ja vein paistilta 8bin :) tämä nl 100:ssa

• Onlinekorttihai

Suurin osa näistä ns downswingeistä ei ole mitään downswingeistä vaan huonoa pelaamista.
      Suurin osa nettipokeripelaajien naukumisia ns. ohivedoistakaan ei ole ohivetoja vaan taas sitä huonoa pelaamista.
      Sinänsä hauskaa lukea miten jegi huutelee aina vihun vetävän roskakädellä ohi..... samaan aikaan kun itse pelataan mitä surkeimmilla käsillä:)

• kaukainen aloittaja

Niinpä niin. Eihän sillä ole merkitystä johdatko vai et flopin jälkeen, kunhan lähtökäsi on parempi? Tä? Tällöin voitat useammin vaikka olisit 95%-5% häviöllä flopilla? Joopa joo, näinhän se on.

• kaukainen aloittaja kirjoitti:

Niinpä niin. Eihän sillä ole merkitystä johdatko vai et flopin jälkeen, kunhan lähtökäsi on parempi? Tä? Tällöin voitat useammin vaikka olisit 95%-5% häviöllä flopilla? Joopa joo, näinhän se on.

Edellinen kirjoittaja varmaan tarkoitti, ettei suurimmassa osassa ohivedoista ole ongelmana se ohiveto (niitähän toki tapahtuu), vaan se, että järjettömiin ohivetotilanteisiin ylipäätänsä päädyttiin. Useimmiten (huom! useimmiten) niihin päädytään juuri sen huonon pelaamisen ansiosta.

Kyllähän itsestäkin tässä jokin aika sitten vedettiin ohi urakalla. Itsellä kädessä AQo, vihulla 73s. Maksoi 4bb korotuksen ennen floppia, mikä toki sekoitti minun laskelmani (kun ei ollut riidejä kaverista)... Sai ensin kolmosen kiinni eikä kipannut reissuun, sitten vielä seiskan...

• Pelaaja9483723

K10, A9..... ja vielä All-in tilanteessa.
      Ei tämä ole mitään downswingiä tai huonoa tuuria, vaan totaalisen huonoa pelaamista. Anteeksi vain.

Jos sinä pelaat tällaisia käsiä ja vihu A7 tyylisiä, niin ei tuosta tule muuta kuin ikävyyksiä.
      Ja käytännössä jokainen käsi on arpapeliä.

• belaaaja

Pitäiskö K-10 heittää suoraan pakkaan!?? Tai A-9s suoraan pakkaan?? Vaikka kyseiset kortit saisi bb:ssa?? Ja jos luet uudelleen kuinka flopin jälkeen peli on jatkunut, niin ei kai nyt jumalauta noita ole väärin pelattu?? Ei ole kysy lähtökäsistä vaan siitä miten peli kääntyy aina ihmeelliseen ohivetoon? Eikä noita ihmettelisi jos ne tapahtuisi kerran vuodessa, mutta kun tota jatkuu vuositolkulla, niin asenne hiukan eri. Tämä kaikki siis vain nettipokerissa, joka on todellakin nettimaailman suurimman kusetuksen huippu!

• belaaaja kirjoitti:

Pitäiskö K-10 heittää suoraan pakkaan!?? Tai A-9s suoraan pakkaan?? Vaikka kyseiset kortit saisi bb:ssa?? Ja jos luet uudelleen kuinka flopin jälkeen peli on jatkunut, niin ei kai nyt jumalauta noita ole väärin pelattu?? Ei ole kysy lähtökäsistä vaan siitä miten peli kääntyy aina ihmeelliseen ohivetoon? Eikä noita ihmettelisi jos ne tapahtuisi kerran vuodessa, mutta kun tota jatkuu vuositolkulla, niin asenne hiukan eri. Tämä kaikki siis vain nettipokerissa, joka on todellakin nettimaailman suurimman kusetuksen huippu!

Tapahtuu tuota livenäkin, muttei niin montaa kertaa vuodessa yleensä. Johtuen ihan siitä, että netissä pelataan enemmän käsiä ja vielä keskimäärin löysemmin!

Livenäkin nähty, miten AAAA häivää... Kai siinä jo vähän ohivedon tuntumaa olisi? Tosin se oli WSOP:ssä, että on varmaan rigged.

• forresteridge
        The_Rat kirjoitti:

Tapahtuu tuota livenäkin, muttei niin montaa kertaa vuodessa yleensä. Johtuen ihan siitä, että netissä pelataan enemmän käsiä ja vielä keskimäärin löysemmin!

Livenäkin nähty, miten AAAA häivää... Kai siinä jo vähän ohivedon tuntumaa olisi? Tosin se oli WSOP:ssä, että on varmaan rigged.

ite oot rigged!

• fsdafsdfsdfsd
        belaaaja kirjoitti:

K-10 on roskakäsi ja A-9s spekulatiivinen käsi, jolla voi kyllä korottaa, mutta ei maksaa korotusta.

• fsdafsdfsdfsd kirjoitti:

K-10 on roskakäsi ja A-9s spekulatiivinen käsi, jolla voi kyllä korottaa, mutta ei maksaa korotusta.

Pokeri on niin tilanneriippuvainen peli, ettei mitään rajaa. Tuollainen kategorinen väite on pätevä vain hyvin, hyvin rajallisissa tilanteissa... Pelaajien määrän vähentyessä alkaa KT-tyyppinen käsi olemaan erittäinkin pelattava, Myös sopivaa vihua vastaan voidaan pelata hyvinkin erikoisilla käsillä. Ja tietysti turnauksessa pinkkojen koko vaikuttaa erittäin paljon siihen, millaisilla käsillä pelataan. Esimerkiksi joku J2o käsi on jo teoriassa sellainen, jolla tungetaan all-in preflop tietyssä tilanteessa. :)

• fsdfsdafsda
        The_Rat kirjoitti:

Pokeri on niin tilanneriippuvainen peli, ettei mitään rajaa. Tuollainen kategorinen väite on pätevä vain hyvin, hyvin rajallisissa tilanteissa... Pelaajien määrän vähentyessä alkaa KT-tyyppinen käsi olemaan erittäinkin pelattava, Myös sopivaa vihua vastaan voidaan pelata hyvinkin erikoisilla käsillä. Ja tietysti turnauksessa pinkkojen koko vaikuttaa erittäin paljon siihen, millaisilla käsillä pelataan. Esimerkiksi joku J2o käsi on jo teoriassa sellainen, jolla tungetaan all-in preflop tietyssä tilanteessa. :)

Onhan niitä perusteltuja tilanteita pelata jokainen mahdollinen lähtökäsi, mutta noin yleisellä tasolla täydessä pöydässä määritelmät menee juurikin noin, eli roskakäsi ja spekulatiivinen käsi. Ja mitä "väitteen" rajallisuuteen tulee, niin pitäisi tuo olla jokaisella puupäällä jo tiedossa muutenkin, että yleissääntönä tuo on varsin oikea - tilanteesta riippumatta.

• bigslaider
        fsdfsdafsda kirjoitti:

Onhan niitä perusteltuja tilanteita pelata jokainen mahdollinen lähtökäsi, mutta noin yleisellä tasolla täydessä pöydässä määritelmät menee juurikin noin, eli roskakäsi ja spekulatiivinen käsi. Ja mitä "väitteen" rajallisuuteen tulee, niin pitäisi tuo olla jokaisella puupäällä jo tiedossa muutenkin, että yleissääntönä tuo on varsin oikea - tilanteesta riippumatta.

on kyse ohivedoista ja epäonnesta, eikä siitä mikä lähtökäsi on oikea? Käsittääkseni aloittaja ollut noissa ensimmäisissä tarinoissaan bb. Ei kai noita tilanteita voi muuten katsoa, kuin erittäin huonona tuurina. Varsinkin, jos noi tilanteet vain jäävuoren huippu, niin ymmärrän erittäin hyvin turhautumisen.

• bigslaider kirjoitti:

on kyse ohivedoista ja epäonnesta, eikä siitä mikä lähtökäsi on oikea? Käsittääkseni aloittaja ollut noissa ensimmäisissä tarinoissaan bb. Ei kai noita tilanteita voi muuten katsoa, kuin erittäin huonona tuurina. Varsinkin, jos noi tilanteet vain jäävuoren huippu, niin ymmärrän erittäin hyvin turhautumisen.

huonoa tuuria voi olla mukana, tosin se, että KT häviää AT:lle ei ole minusta mikään ohiveto. :)

Mutta että erittäin huonoa tuuria? Jos all-in olisi keskimäärin 50/50, niin ei seitsemän tappion putki olisi mitenkään erityisen huonoa tuuria (todennäköisyys 1/2^7 = 1/128). Tuollaisia sattuu jatkuvasti, kun pelataan kuitenkin miljoonia käsiä päivässä.

• jkjkjljl

Hohhoijaa, 1 asia HYVÄ pelaaja ei tarvitse kortteja HYVÄ pelaaja pelaa pelaajilla :) itse olen esim harrastanut sitä että maksan perus weaktightin pf reissut ANY2 .. jollaisia on yleensä 80% pelaajista. sanotaan vaikka 27 vihulla AA tai AK

flop Ah 6h 9c tälläiseen floppiin maksan mielellään vihun C-betin koska 1 olen seurannut vihua tiedän että osaa luopua 2 minulle käy kaikki Hertat jotka eivät parita pöytää kaikki 10:t kaikki 5:t eli jos joku näistä tulee weaktight on kakka housussa ja pelaajasta riippuen foldaa kätensä kovaan lyöntiin.

Väitän että esim: Ongamella voin tiputtaa tason nl 10 ja foldia kaikki parit pf kaikki Ax suittarit ja silti pelata kevyesti voitollista peliä. Vuiimeisin testi oli nl 10 super agressivisesti ja löysästi 30k kättä 43BB/100 kättä...

Ei se raha mitään vaan se kun kalat foldii niitä hyviä käsiään mun ilmaa vastaan ja sit itkee chattiin et v...n kala sul kävi munkki :)

Hauska tarina 1 kalasta vein siltä 3h session aikana n 8bin ilman yhtään showdownia, sit tää sankari viimeinkin tajus et helvetti mä bluffaan aina silt potit ja makso mulla oli joku 6 hai sil KK :) Kauhee itku ja raivoominen ja valitus, sanoin kiitos ja moro..

Seuraavassa sessiossa sama vihu tulee pöytään ja alottaa raivoomisen hetken päästä mul AA ja tää 3bet all inn 83lla -1bin pari kättä taukoa mulle QQ ja sama sälli 3bet all inn 59 -2 bin :) eli varioin pelini ihan saatanan tiukaksi tässsä sessiossa ja vein paistilta 8bin :) tämä nl 100:ssa

• heh...

mene niille pokerisivuille muiden kakaroiden kanssa pätemään:)

• Näin se vaan menee..

Olen kyllä törmännyt kaltaisiisi bluffaajiin ja hyvinhän se toimii aikansa. Lopulta bluffaajan tarina kuitenkin loppuu ja kaikki viedään. Yksikin virhe ja olet out.
        Itse bluffien epäonnet ja onnet kokeneena voin sanoa, ettei se pitkälle johda. Kyse on vaan siitä, että jos peli kulkee, niin se kulkee. Aivan sama miten pelaat. Silloin onnistuu kaikki bluffit ja ei bluffit. Ohivedoista ei tietoakaan. Kunnes kohta alkaa helvetti ja et saa ravistettua vihuja millään lyönneillä. Jollain käy pöydässä aina kortti kun yrität bluffata. Tai vastaavasti sun monstereilla ja seteillä pyyhitään persettä, niin kauan kuin pelitilillä on rahaa.
        Se on nettipokeria se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe