Mikähän mahtaa olla vikana? Meillä on uusi pöytäkone, IE 8, käyttöjärjestelmä XP, johon asensin uusimman Real Playerin version. En saa näkyviin yhdenkään nettivideon kohdalla (mm. You tube) nappia "Download this video", vaikka valikossa Tools - Preferences - Download & Recording on ruksi kohdassa, joka sallii webistä nauhoittamisen automaattisesti. Edellisessä koneessa tämä pelasi.
Real Player
9
122
Vastaukset
- ....
Itsellä XP:ssä Real Player on tehnyt vaihtelevasti samaa jo niistä ajoista, kun Realiin tuli suora nettivideoiden tallennus.
Välillä tallenuslätkä ilmestyy ja välillä ei. Useimmiten ei.
Tämän kun joku ratkaisisi.. - 9876
Enable Web Downloadin alla selaimet? Ja siis ruksattuna?
Foxi ja IE näkyvät. Opera ei.
Ja ruksattuna Show the button on page load for ? seconds
Näillä täällä toimii junanvessan tyyliin.
Uusasennuksen paikka?- Jopas kumma
Kyllä selain näkyy eli IE8. Ja on ruksi paikallaan. Nämähän tulevat oletuksena.
Ja olen asentanut, poistanut ja taas asentanut. Mikään ei auta. - 9876
Jopas kumma kirjoitti:
Kyllä selain näkyy eli IE8. Ja on ruksi paikallaan. Nämähän tulevat oletuksena.
Ja olen asentanut, poistanut ja taas asentanut. Mikään ei auta.mikäli asennus on mennyt kohdilleen.
Mun pleijjerissä nappulan esitysaika on 17 sekkaa.
selaimen lisäosiin.
- Jippii
Ilman mitään Realin uudelleenasennuksia.
Ko. asetuksessa on se aika-asetus, tai hiiren kursori videon päälle vietynä.
Itsellä se aika oli 7 sekuntia, ja muutin sen vain kolmeen sekuntiin, niin tallennusätkä ilmestyy välittömästi jokaisessa Juutuupin videossa.- Jippii
Juu-u.
Pari kolme sekuntia lienee sopivin aikaviive. Oletuksena oleva 7 on liikaa. - Jopas kumma
Ei toimi mulla edelleenkään, vaikka vielä kerran asensin uudelleen ja muutin aika-asetuksen 3 sekuntiin. Kai täytyy unohtaa koko soitin.
- Jopas kumma
Kokeilin uutta konstia. Kun menen Real Playerin search-toiminnon avulla You Tubeen, niin sitten pystyn kyllä nauhoittamaan vaikka kuinka monta videota samalla kertaa, mutta suoraan ei edelleenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam24914164Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu617210Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2006927Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä405016K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1054793Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju744677Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos784383PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *194361Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko754132Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1013921