Mulla on ongelmana videoleikkeiden tallentaminen DVD:lle.Koneele kyllä sain (kamera käyttää media show ohjelmaa) laitettua,mutta sitten iski tenkkapoo,miten siitä eteenpäin?Haluaisin siirtää leikkeet DVD:lle tai muistitikulle,mutta en osaa,ja tuo Media Show on englanninkielinen ohjelma joten sekin rajoittaa minua.Kamera on Samsung VP-MX20 eikä voi käyttää kuin tuota kyseistä ohjelmaa.Jos jollain olisi tietoa ja voisi opastaa tuossa hommassa niin olisin tosi kiitollinen.
tallentaminen DVD:lle
tietoa kellään
1
198
Vastaukset
No muistitikulle on ainakin helppo siirtää katsot ensin minä asemana se sinun kone pitää sitä tikkua niin sitten vaan klikkaat sen videotiedoston siniseksi ja hiiren oikealla napilla valitset lähetä ja lähetät sen siihen asemaan minä koneesi pitää tikkua,itellä on muistaakseni f asema.Nero on hyvä ja helppo dvd polttoon valitset siitä vain dvd video kohdan ja menet eteenpäin niinkuin se neuvoo sillä voit tehdä alkuvalikot ja otsikon mikä näkyy ekana,kun panet levyn soittimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418