Mulla on ongelmana videoleikkeiden tallentaminen DVD:lle.Koneele kyllä sain (kamera käyttää media show ohjelmaa) laitettua,mutta sitten iski tenkkapoo,miten siitä eteenpäin?Haluaisin siirtää leikkeet DVD:lle tai muistitikulle,mutta en osaa,ja tuo Media Show on englanninkielinen ohjelma joten sekin rajoittaa minua.Kamera on Samsung VP-MX20 eikä voi käyttää kuin tuota kyseistä ohjelmaa.Jos jollain olisi tietoa ja voisi opastaa tuossa hommassa niin olisin tosi kiitollinen.
tallentaminen DVD:lle
tietoa kellään
1
186
Vastaukset
No muistitikulle on ainakin helppo siirtää katsot ensin minä asemana se sinun kone pitää sitä tikkua niin sitten vaan klikkaat sen videotiedoston siniseksi ja hiiren oikealla napilla valitset lähetä ja lähetät sen siihen asemaan minä koneesi pitää tikkua,itellä on muistaakseni f asema.Nero on hyvä ja helppo dvd polttoon valitset siitä vain dvd video kohdan ja menet eteenpäin niinkuin se neuvoo sillä voit tehdä alkuvalikot ja otsikon mikä näkyy ekana,kun panet levyn soittimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760