Kammottava uudistus

Hupu & Tupu

Viestit eivät tule näkyviin!

Mistä johtuu?

12

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • & lupu

      Emmehän voi hyväksyä tätä muutosta! Hankalampaa en ole kokenut,nyt alkaa olla ajankohtaista siirtyä toisiin foorumeihin.

      Sääli!

      • tarpeellisia

        Tuskinpa vaan kukaan karsiutuu. Viikottain kun täällä pistäydyn olenkin havainnut samojen ihmisten tänne kirjoittavan, lähes tauotta, jokut jopa yötkin läpeensä. Heille rajoiteisille, useasi myös liikunta kyvyttömille, luusereille ja heille joilta normaali ihmisille kuuluvat sosiaaliset suhtee ovat katkeneet, heille ei ole muuta ulospääsyä kuin tänne kirjoittelu. Kyllä he tänne hakeutuvat ainoaan paikkaan jossa voivat keskenää seurustella.


      • Yritin kirjoittautua ulos, mutta en onnistunut.
        Niinkö on, että jos on rekisteröitynyt, ei voi enää kirjoittautua pois, vaan on kirjoitettava omalla rekisteröidyllä nimmarillaan joka viesti?

        Onko tämä alkukankeutta vain?


      • makriina ek
        Makriina kirjoitti:

        Yritin kirjoittautua ulos, mutta en onnistunut.
        Niinkö on, että jos on rekisteröitynyt, ei voi enää kirjoittautua pois, vaan on kirjoitettava omalla rekisteröidyllä nimmarillaan joka viesti?

        Onko tämä alkukankeutta vain?

        Nyt ulos kirjoittautuminen onnistui.


    • Mikki + Minni

      Mitähän kiireellistä tekin olette tänne kirjoittaneet, eipä ole nähty mitään, tyhjän perään ei kukaan haikaile.

      • kaikkein

        turhin
        - olisi saanut jäädä vääntämättä.


      • uhkailla että
        kaikkein kirjoitti:

        turhin
        - olisi saanut jäädä vääntämättä.

        lähtee, näitä hyvästit heittäjiä aina tulee ruinaamaan suosiota, tulevat pyytämättä seuraavana päivänä takasin.


    • arvostelua täällä kuin tuolla Marttojen keskustelufoorumilla uudistuksen jälkeen.
      Ja nyt kun vähän aikaa on kulunut ei kukaan muista siellä koko uudistusta.

      Joten kyllä tähänkin tottuu, vai oletteko niin vanhoihin kaavoihin kangistuneita, että kaikki uudistus on kauhistus!
      Vaatiihan se kaikki uusi aina opettelua, mutta tottuuhan siihen.
      Ketjusta toiseen meneminen on hieman hankalaa.

      Minä ainakin pidän siitä, että kaikki viestit ovat näkyvillä ilman eri klikkausta
      ja sekin on kiva, kun tuosta sivusta pääsee äkkiä visiitille naapuriin.

      Mukavaa helatorstaita itse kullekin säädylle!

      • Ei pelitä ainakaan äkkiä.


    • Alentunut näkökyky

      Alentuneen näkökyvyn omaavat saivat nyt vihdoinkin lähtöpotkun. Ei tätä kunnolla näe. Ei viitsi enää edes käydä lukemassa. Fanni

    • Laritsa M

      ...Suomi24-keskustelupalstoilta en enää saa postilaatikkooni vastauksia ja kommentteja.

      • Katleija3

        Minulle tuli omaan sp-osoitteeseeni ilmoitus galleriaviestistä. Suomi24 postissa sitä ilmoitusta ei ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe