Viestit eivät tule näkyviin!
Mistä johtuu?
Kammottava uudistus
12
205
Vastaukset
- & lupu
Emmehän voi hyväksyä tätä muutosta! Hankalampaa en ole kokenut,nyt alkaa olla ajankohtaista siirtyä toisiin foorumeihin.
Sääli!- tarpeellisia
Tuskinpa vaan kukaan karsiutuu. Viikottain kun täällä pistäydyn olenkin havainnut samojen ihmisten tänne kirjoittavan, lähes tauotta, jokut jopa yötkin läpeensä. Heille rajoiteisille, useasi myös liikunta kyvyttömille, luusereille ja heille joilta normaali ihmisille kuuluvat sosiaaliset suhtee ovat katkeneet, heille ei ole muuta ulospääsyä kuin tänne kirjoittelu. Kyllä he tänne hakeutuvat ainoaan paikkaan jossa voivat keskenää seurustella.
Yritin kirjoittautua ulos, mutta en onnistunut.
Niinkö on, että jos on rekisteröitynyt, ei voi enää kirjoittautua pois, vaan on kirjoitettava omalla rekisteröidyllä nimmarillaan joka viesti?
Onko tämä alkukankeutta vain?- makriina ek
Makriina kirjoitti:
Yritin kirjoittautua ulos, mutta en onnistunut.
Niinkö on, että jos on rekisteröitynyt, ei voi enää kirjoittautua pois, vaan on kirjoitettava omalla rekisteröidyllä nimmarillaan joka viesti?
Onko tämä alkukankeutta vain?Nyt ulos kirjoittautuminen onnistui.
- Mikki + Minni
Mitähän kiireellistä tekin olette tänne kirjoittaneet, eipä ole nähty mitään, tyhjän perään ei kukaan haikaile.
- kaikkein
turhin
- olisi saanut jäädä vääntämättä. - uhkailla että
kaikkein kirjoitti:
turhin
- olisi saanut jäädä vääntämättä.lähtee, näitä hyvästit heittäjiä aina tulee ruinaamaan suosiota, tulevat pyytämättä seuraavana päivänä takasin.
arvostelua täällä kuin tuolla Marttojen keskustelufoorumilla uudistuksen jälkeen.
Ja nyt kun vähän aikaa on kulunut ei kukaan muista siellä koko uudistusta.
Joten kyllä tähänkin tottuu, vai oletteko niin vanhoihin kaavoihin kangistuneita, että kaikki uudistus on kauhistus!
Vaatiihan se kaikki uusi aina opettelua, mutta tottuuhan siihen.
Ketjusta toiseen meneminen on hieman hankalaa.
Minä ainakin pidän siitä, että kaikki viestit ovat näkyvillä ilman eri klikkausta
ja sekin on kiva, kun tuosta sivusta pääsee äkkiä visiitille naapuriin.
Mukavaa helatorstaita itse kullekin säädylle!- Alentunut näkökyky
Alentuneen näkökyvyn omaavat saivat nyt vihdoinkin lähtöpotkun. Ei tätä kunnolla näe. Ei viitsi enää edes käydä lukemassa. Fanni
- Laritsa M
...Suomi24-keskustelupalstoilta en enää saa postilaatikkooni vastauksia ja kommentteja.
- Katleija3
Minulle tuli omaan sp-osoitteeseeni ilmoitus galleriaviestistä. Suomi24 postissa sitä ilmoitusta ei ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343616Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752356Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2612245- 1412000
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691572- 1011470
- 611343
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 721182