tähän.
En tykkää tästä uudesta systeemistä lainkaan :=((
Hyvää kesää kaikille :=)))
Pidän tuon galleriani vielä kaiken varalta, mutta tuskinpa enää mitään palstoille kirjoittelen..uskokaa tai älkää.
Nyt lähden oikeesti, enkä leikisti ovet paukkuen. Nähdään facebookissa :=)))
Lopetan palstailun
27
435
Vastaukset
- uudessa systtemissä
mikään muuttunut olennaisesti. Jotkut jutut vain helpottuivat, mutta keskustella voi ihan samallalailla.
- non-rec
Eihän tässä ole kuin pieniä näkymä- yms. eroja. Eipä tarvitse kauaa tutkailla kun uudet reitit selviää. Fiksumpihan tämä uusi on.
Nythän oletusnäkymä on koko viestiketju, joka aikaisemmin piti valita - minä ainakin aina valitsin sen, jäipä nyt yksi vaihe pois. Ja vastaaminen helpottui, kun koko ajan pysyy näkyvissä viesti johon on vastaamassa, aikaisemminhan se hävisi näkymästä ensimmäisen "tältä viestisi tulee näyttämään" -katsauksen jälkeen.
Rauhoitu, kyllä se siitä... ;-D - ja näppärästi pääsee
tuosta tarkastelmaan otsakkeita aakkosjärjestyksessä. Löytää helposti muille palstoillekin kirjoittamaan kiinnostavista aiheista. Nasta juttu. Nenä pystyyn ja hymyä huuleen.
- henr|i
uudelleen, vaikka et vielä ole poistunutkaan.
nyt jättäkö, PLIIS.... Pliis... Kyllä se siitä suttaantuu ku aikansa yrittää:)))
.
.
.- olen lopettanut
monta kertaa.
Ei kai tämän tsydeemin takia kannata lopettaa. Melkein prikulleen samaltahan tämä näyttää, kuin ennenkin. - on aiva samanlainen
kuin ennenkin, pikkasen pienempi texti ja suuremmat mainokset. Ei yhtään sen kummempi kuin entinenkään. Ei vain voi heti nähdä kuinka monta uutta palstoilla on käynyt sanomassa mitä mielessä liikkuu. Minä en käsitä mikä autuus se Facebook on, minä en luota siihen lainkaan .
Hyvää Helatorstai päivää vaan kaikille teille.
Jotenki tämä tuntuu niin ourolta, parempana ja sellaasena kotoosempana pirin sitä entistä. En tierä lopetanko kokonaansa tänne kirijoottelua, mutta vähennän heti ratkaasevasti.
Mä oon aina pitäny perinteistä ja jos jotaan uutta tuorahan silimien etehen niin mulla pitää olla sellaasta "hankkima-aikaa" ku Isoon-Antin trengillä.
Enkä ymmärrä notta miksi näitä palstoja pitää mulijata. Muutoonkin kesällä on työtä ja touhua tualla ulukona, viitti kesääsiä ehtoita täällä palstoolla roikkua jaarittelemas. Pitää kattoa syksyllä ku räntää sataa, tuloo olluksi enee täällä tuvaas.
Ja soon hyväki notta kirijoottajat vaihtuu, tuloo uutta verta remmihin, uusine ajatuksineensa.
Omat kirijootukseni on ja ollehet tällaasia yksinääsen sepän, yksinääsyyres kirijootettuja ja monehenkertahan kuultuja palijon saman asian ympärille levitettyjä sanojenverkkoja. Kaikki te ootta kuitenki hirviän kivoja ja kultaasia kavereita, ihan jokaanen palijonki paree ku tässä puhutuksi. Muistakaa meitä Tiitu kullan kans aina joskus ja oikeen aurinkoosia kesäpäiviä teille kaikille.
Voin joskus kirijoottaa muutaman sanan, näkyypän sitten.
terv.
kesäpäivistä, kesääsistätuulista, auringosta, saunavihtaan ja imiääsen tuoksuista
ja taivahankannen pienten sävelmestareiren lauluista kovasti pitävät pohojanmaan seppä ja pieni Tiitu kulta, me lakeuren vapaat lapset.- Pirre*
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Jotenki tämä tuntuu niin ourolta, parempana ja sellaasena kotoosempana pirin sitä entistä. En tierä lopetanko kokonaansa tänne kirijoottelua, mutta vähennän heti ratkaasevasti.
Mä oon aina pitäny perinteistä ja jos jotaan uutta tuorahan silimien etehen niin mulla pitää olla sellaasta "hankkima-aikaa" ku Isoon-Antin trengillä.
Enkä ymmärrä notta miksi näitä palstoja pitää mulijata. Muutoonkin kesällä on työtä ja touhua tualla ulukona, viitti kesääsiä ehtoita täällä palstoolla roikkua jaarittelemas. Pitää kattoa syksyllä ku räntää sataa, tuloo olluksi enee täällä tuvaas.
Ja soon hyväki notta kirijoottajat vaihtuu, tuloo uutta verta remmihin, uusine ajatuksineensa.
Omat kirijootukseni on ja ollehet tällaasia yksinääsen sepän, yksinääsyyres kirijootettuja ja monehenkertahan kuultuja palijon saman asian ympärille levitettyjä sanojenverkkoja. Kaikki te ootta kuitenki hirviän kivoja ja kultaasia kavereita, ihan jokaanen palijonki paree ku tässä puhutuksi. Muistakaa meitä Tiitu kullan kans aina joskus ja oikeen aurinkoosia kesäpäiviä teille kaikille.
terv.
kesäpäivistä, kesääsistätuulista, auringosta, saunavihtaan ja imiääsen tuoksuista
ja taivahankannen pienten sävelmestareiren lauluista kovasti pitävät pohojanmaan seppä ja pieni Tiitu kulta, me lakeuren vapaat lapset.sieki mennä, - mutta muista meitä ( kesälläkin) joskus mukavilla jutuillasi. :)
Hyvää ja kaunista kesää Sepälle ja Tiitukalle sinne kukkakiven äärelle. - Karoliina
seppäpohojanmaalta kirjoitti:
terv.
ja taivahankannen pienten sävelmestareiren lauluista kovasti pitävät pohojanmaan seppä ja pieni Tiitu kulta, me lakeuren vapaat lapset.Olen Sepän kanssa, ollaanko me muutosvastarintaisia?
Kurkistelemassa välillä käyn, ehkä se tästä, en kovin edes tottunut edelliseenkään...
Nautitaan tästä kauniista kesästä, vihreästä luonnosta, vihdoista, kukista, auringosta, sateesta ja pilvistä ja ennenkaikkea TOISISTAMME !
Hyvää Kesää Sepälle, Tiitulle ja kaikille palstalla lävijoille!
toivottelee Karoliina
- Alien-8
sinulle,S.Mua kanssa ärsyttää tämä uusi sydeemi:(Vähän tänne nykyään kirjoittelenkin,mutta nyt taitaa kanssa loppua kokonaan..
Muistahan sitten nauttia kesän iloista ja riemuista:))Se kun on Suomessa niin lyhyt. Moneskohan lähtö tämä sunukin palstaurallasi mahtaa olla, olen tipahtanut laskuista jo ajat sitten? ;) Nooh, hyvää "kesää" tundralle joka tapauksessa! :)
- lähtisin oitis,
jos olisi tarpeeksi tahdonvoimaa.
- tyty52
ei edes riitä tänne pääsemiseen...rekisteröintikään ei onnaa *auts*
- Maailmankaataja
palstat kaatuvat, kun muutama ihminen ilmoittaa dramaattisesti lopettavansa. Vai kaatuuko Eniro, vai muuttaako se oikeastaan yhtään mitään?
Minä aion jatkaa niin kuin aikaisemmin. Käyn täällä milloin huvittaa. Saan tietää, mitä erilaiset ihmiset ajattelevat ja voin kirjoittaa, jos haluan. Jos on jotain kysyttävää, saan palstoilta hyviä vastauksia. Koska käytän systeemiä, enkä salli sen käyttää itseäni, minua ei häiritse mikään täällä. Joskus ihmettelen, mutta sehän on tarkoituskin. Elämässä tapahtuu muutoksia, eikä aina voi heti tietää ovatko ne hyväksi vai haitaksi. Tulen ja menen niin kuin haluan. Ihan ilman mitään dramatiikkaa.
Essolaisten juttuja en jaksanut aina lukea loppuun, vaikka usein ne ilahduttivat.
Ykstypy taisi puhua enimmäkseen ihan asiaa, vaikkei mitään erityistä niistä ei olekaan jäänyt mieleen. Pirren, Sepän ja Tiitun, Paloman, Mies56n, Juro-Ukon, sekä muutamien muitten jutut luen aina palstalla käydessä, ja toivon saavani lukea niitä edelleen. Korpikirjailijakin ilahduttaa useimmiten ja muutamien muitten jutut, milloin eivät ala sekoilla.
Jatkan kirjoittelua ja tiedän, ettei kukaan minua kaipaisi vaikka lähtisin. Nikkiä voin vaihtaa mieleni mukaan ja palstojakin. Uudistuksessa näen sekä hyviä että huonoja puolia, mutta se ei yhtään hämmästytä. Mikä voisi olla täydellistä?
Toivotan hyvää kesää kaikille ja kärpäsiä!- HTZA
pitää herättää huomiota että en minä HTZA: ta.
Noh, kiitti kuitenkin. - kawe
*kirjoittaa just kuin minun näppäimillä.
Ei minuakaan kukaan muistaisi huomenna jos nyt lopettaisin, mutta jatkan kuitenkin, eikä tämä niin huono ole. Muistan joitakin palstalaisia, mutta kun moni on poistuneet virallisilta markkinoilta he unohtuvat. Aavistan joidenkin lymyilevän puskissa, mutta en todellakaan pysty heitä tunnistamaan vaikka joskus epäily on vahvahko.
*
Ei täällä kai kukaan ketään varsinaisesti kaipaile.
*
Pirre, Paapu ja Seppä Tiituineen ovat palstan positiivarit.
*
Paloma karkaa aina teille tietämättömille samoin Juro Ukko.
*
Tälläisiä ajatuksia herätit kirjoituksellasi.- Maailmankaataja
HTZA kirjoitti:
pitää herättää huomiota että en minä HTZA: ta.
Noh, kiitti kuitenkin.pitää huolta, ettei omaan napaan ehdi kertyä nöyhtää.
Kirjoitukseni olisi antanut sinulle mahdollisuuden lukea itsesi "niitten muutamien muitten" joukkoon. (En edelleenkään kerro luinko minä.) Kenen muun luulet heränneen huomaamaan nikkisi puuttumisen. (Jätin tarkoituksella kysymysmerkin pois vihjeenä, että voit tyytyä vastaamaan ihan hiljaa itseksesi omassa mielessäsi.) - mikä täydellisyys...yöks
Eiköstä ole paree et pysyt vallan poissa, sä ronklaatkin mukamas. Voi et mua etoo.
Joku heinäkenkä yrittää olla viisa, ei käy, me voidaan unohtaa sut helposti.
Mee hienosteleen jonnei klubille vaikka ;D
Olet oikeassa, ei kaipaa! Vaihtlehan siä nkkiä, sulle muutoin kukkaan vastaiskaan...hi..hih....
Enhän välitä nimeämisestäsi,piä ihan itelläsi.
- muttamutta
facebookissa tuskin tavataan. Taidan hypätä suoraan sitä seuraavaan muotihypetykseen, tulee kuitenkin viimeistään ensi vuonna.
- Hyvää kesääääää
Niinhän sä lähit aikanaan muualtakin, kun et saanut ymmärrystä!
Huhkit jopa 60;ten sivuilla, eivät olleet järin innostuneita, muistatko?
Vastailet rajoitetusti entisten riitojenne takia , niillekin jotka eivät olleet enää kaatumisessa mukana.
Pidit peliäsi Elämän iloissa, vaaan sinut jätettiin, eikö ole totta?
Nyt ei ole kamuja, on pakko lopettaa.
Hyvää loppuelämää, älä enää vastaile itellesi.- naurattaa
on silmiinpistävää. Typy on kirjoitellut palstoille lähes yhtä kauan kuin minäkin ja on pidetty kirjoittaja. Olen tavannut hänet kerran livessä ja hän on iloinen elämänmyönteinen ihminen johon on helppo tutustua. Tekstisi sensijaan paljastaa hyvin SINUN luonteesi.
Hyvää kesän jatkoa typy. Pieni palstaloma on aina paikallaan.
- ja jatkoja
sinullekin typsy. Ostin muuten poikasi uusimman levyn. Onhan siinä komea mies ja hyvä laulamaan :D
- Aarre
...katsotaan kuis käy.
- miehinen mies
nimesi niin pyydän sinut kaverikseni naamakirjassa.
- minua huoli
ollenkaan kaveriksesi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282577- 1272253
- 1281916
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1061897Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.101634Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161431196Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu241072Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891051Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno36999