Aipro oy etsii kanssa vantaa-helsinki lentokentällä turvataskastajia ja sol etsii kanssa miten mahdollista?? eikö turvatarkastus juuri mennyt sollille?? vai rekrytoiko ja kouluttaako aipro oy sollille työntekijöitä turvatarkastukseen?? vai kouluttaako finavia vantaalla sollille turvatarkastajat?? NEkin ettii kouluttajia
vai onko niillä eri kohteet kentällä missä tekevät turvatarkastuksia, että siellä on kaksi firmaa.
ihmetyttää vaan noi aipro oy työtekijöiden hakeminen.
kommentoikaa jos tiedätte asiasta jotain. ja näistä firmoista.
kiitos!!
aipro oy lentokentällä ja sol.
ihmetyttäää
3
445
Vastaukset
- airprolla
ja sol:lla
- Anonyymi
Kuule, VÄLITTÄJÄ LKV.
Muistan sun virallisen nimen vieläkin vaikka en ikuna uskaltanut sun kanssa tehtyä treffilupausta lunastaa käytännössä.
Veikkaan että et muista mun nimeä, onhan keskustelusta ja "sopimisesta" jo 9-10 vuotta aikaa.
Terveisin rouva Tappinen (tuon nimen varastin itsellini noin viitisen vuotta sitten)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481