Saako rekoissa/busseissa käyttää edessä pinnoitettuja renkaita.
Pinnoitetut renkaat
9
3450
Vastaukset
- jope 2
saa
- hankook
ainakin räjähtää, vaikka ei olis pinnoitettukaa etusessa.
- ///##//
Miksi ei saisi. Mutta en suosittele käyttämään eturenkaissa-.-
- ketjun aloittaja
Sitä mieltä minäkin, tuli vaan riideltyä yhen vanhan rekkakuskin kanssa, kun sanoi että ovat muka ehdottomasti kiellettyjä.
- kieltäytykää
ketjun aloittaja kirjoitti:
Sitä mieltä minäkin, tuli vaan riideltyä yhen vanhan rekkakuskin kanssa, kun sanoi että ovat muka ehdottomasti kiellettyjä.
ajamasta autoilla joissa pinnatut etusina.
- myös99
kieltäytykää kirjoitti:
ajamasta autoilla joissa pinnatut etusina.
Kotimaassa ja pohjoismaissa saa. Mutta euroopan mantereella ei, sitä en tiedä saako siellä jossain maassa käyttää mutta ainakin osassa ei saa.
- Kauko Kiito
kieltäytykää kirjoitti:
ajamasta autoilla joissa pinnatut etusina.
Eturenkaiksi ei milloinkaan pinnoitettuja. Kuluneet eturenkaat pinnoitukseen ja vetäviksi taikka teliin. Perävaunuun pinnoitetut vain talvella, kesäkuumalla ne poksahtelee.
- 2000-lukua
Kauko Kiito kirjoitti:
Eturenkaiksi ei milloinkaan pinnoitettuja. Kuluneet eturenkaat pinnoitukseen ja vetäviksi taikka teliin. Perävaunuun pinnoitetut vain talvella, kesäkuumalla ne poksahtelee.
emme enää vuotta 1977. Pinnoitetuista ei etuakselilla nykyteknologialla ole mitään harmia, tosia 4. pinta saattaa olla jo liioittelua kun runko on pyörinyt liki miljoona km.
Ykköspyörätelillä ei edes 1. pinta tahdo pysyä, samoin rekkaan ei kannata niitä palloja pinnoittaa kuin keskimmäiselle akselille jos painavilla kuormilla ajetaan - sotntaa jauhaa
Kauko Kiito kirjoitti:
Eturenkaiksi ei milloinkaan pinnoitettuja. Kuluneet eturenkaat pinnoitukseen ja vetäviksi taikka teliin. Perävaunuun pinnoitetut vain talvella, kesäkuumalla ne poksahtelee.
Kuka täällä neuvoo pinnoittamaan kuluneet eturenkaat teliin? Ei ole vapaastipyörivän runko suunniteltu vetäviin teleihin! Älkää uskoko kaikkea amispoikien sontaa.
Meillä Misukan runkoja ruvettiin pinnaamaan, kun ko pinnoittamon kumimassa on samaa, kuin Misukalla. Niillä on nyt ajeltu 20 autossa viitisen vuotta, eli kokemusta on. Ei mitään hämminkiä, paitsi pinnoitetuilla pojat vetää 30-35 tuhatta enemmän, kuin originaalilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469