Pinnoitetut renkaat

renkaista

Saako rekoissa/busseissa käyttää edessä pinnoitettuja renkaita.

9

3450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jope 2

      saa

      • hankook

        ainakin räjähtää, vaikka ei olis pinnoitettukaa etusessa.


    • ///##//

      Miksi ei saisi. Mutta en suosittele käyttämään eturenkaissa-.-

      • ketjun aloittaja

        Sitä mieltä minäkin, tuli vaan riideltyä yhen vanhan rekkakuskin kanssa, kun sanoi että ovat muka ehdottomasti kiellettyjä.


      • kieltäytykää
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        Sitä mieltä minäkin, tuli vaan riideltyä yhen vanhan rekkakuskin kanssa, kun sanoi että ovat muka ehdottomasti kiellettyjä.

        ajamasta autoilla joissa pinnatut etusina.


      • myös99
        kieltäytykää kirjoitti:

        ajamasta autoilla joissa pinnatut etusina.

        Kotimaassa ja pohjoismaissa saa. Mutta euroopan mantereella ei, sitä en tiedä saako siellä jossain maassa käyttää mutta ainakin osassa ei saa.


      • Kauko Kiito
        kieltäytykää kirjoitti:

        ajamasta autoilla joissa pinnatut etusina.

        Eturenkaiksi ei milloinkaan pinnoitettuja. Kuluneet eturenkaat pinnoitukseen ja vetäviksi taikka teliin. Perävaunuun pinnoitetut vain talvella, kesäkuumalla ne poksahtelee.


      • 2000-lukua
        Kauko Kiito kirjoitti:

        Eturenkaiksi ei milloinkaan pinnoitettuja. Kuluneet eturenkaat pinnoitukseen ja vetäviksi taikka teliin. Perävaunuun pinnoitetut vain talvella, kesäkuumalla ne poksahtelee.

        emme enää vuotta 1977. Pinnoitetuista ei etuakselilla nykyteknologialla ole mitään harmia, tosia 4. pinta saattaa olla jo liioittelua kun runko on pyörinyt liki miljoona km.
        Ykköspyörätelillä ei edes 1. pinta tahdo pysyä, samoin rekkaan ei kannata niitä palloja pinnoittaa kuin keskimmäiselle akselille jos painavilla kuormilla ajetaan


      • sotntaa jauhaa
        Kauko Kiito kirjoitti:

        Eturenkaiksi ei milloinkaan pinnoitettuja. Kuluneet eturenkaat pinnoitukseen ja vetäviksi taikka teliin. Perävaunuun pinnoitetut vain talvella, kesäkuumalla ne poksahtelee.

        Kuka täällä neuvoo pinnoittamaan kuluneet eturenkaat teliin? Ei ole vapaastipyörivän runko suunniteltu vetäviin teleihin! Älkää uskoko kaikkea amispoikien sontaa.
        Meillä Misukan runkoja ruvettiin pinnaamaan, kun ko pinnoittamon kumimassa on samaa, kuin Misukalla. Niillä on nyt ajeltu 20 autossa viitisen vuotta, eli kokemusta on. Ei mitään hämminkiä, paitsi pinnoitetuilla pojat vetää 30-35 tuhatta enemmän, kuin originaalilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe