http://www.autoweek.nl/autonieuws/11753/Volkswagen-Golf-Variant-in-t-nieuw
Viralliset kuvat tuolla...
Variant
78
2184
Vastaukset
- keulalla
Tämän uudistuksen olisi voinut jättää tekemättäkin. Mutta kun VW ei saa kilpailla Audin kanssa niin ymmärtäähän tuon.
- taas...
Tuo uusi keula on paljon modernimman näköinen ja uusittu sisustus on paljon vanhaa tyylikkäämpi, uusi 1.6TDI tai syksystä saatava 105hp 1.2TSI laajentavat hienosti moottorivalikoimaa.
- että mukamas
taas... kirjoitti:
Tuo uusi keula on paljon modernimman näköinen ja uusittu sisustus on paljon vanhaa tyylikkäämpi, uusi 1.6TDI tai syksystä saatava 105hp 1.2TSI laajentavat hienosti moottorivalikoimaa.
suomen tuontiohjelmassa on nahkaverhoilu saatavilla varianttiin? Ei varmasti tule olemaan, joten se sisusta ei tosta ole mihinkään muuttunut entiseen verrattuna. Eli mitään muuta uutta tuossa ei ole kuin toi keula joka ei ole parantunut tippaakaan edelliseen malliin verrattuna.
- muutos...
että mukamas kirjoitti:
suomen tuontiohjelmassa on nahkaverhoilu saatavilla varianttiin? Ei varmasti tule olemaan, joten se sisusta ei tosta ole mihinkään muuttunut entiseen verrattuna. Eli mitään muuta uutta tuossa ei ole kuin toi keula joka ei ole parantunut tippaakaan edelliseen malliin verrattuna.
Malliin Golf VI ei sitten sinusta ole mainitsemisen arvoinen muutos, ok.
- EIPÄ:::
siinä muuta uutta ole kuin 6-golfin etulokasuojat ja umpiot. Siinäpä teille kuolaajille uuttuutta. Hintaa vaan tulee roimasti lisää. Suomeen tuotavat alkaen mallia ovat perusvarusteisia, halpaa kangasverholiua jne....
- tähänkin
asti...Trendline, Comfortline, Highline. Rahalla saa lisää härpäkettä kuten ihan tahansa missä muussakin automerkissä. Mistä moinen VW viha?
;D
Sisustus näyttäisi olevan mallia Golf VI, eli miten niin ei mitään uutta? - Mä vaan
tähänkin kirjoitti:
asti...Trendline, Comfortline, Highline. Rahalla saa lisää härpäkettä kuten ihan tahansa missä muussakin automerkissä. Mistä moinen VW viha?
;D
Sisustus näyttäisi olevan mallia Golf VI, eli miten niin ei mitään uutta?paitsi että sisutna listat on samanlaiset kuin nytkin eikä semmoiset mustat leveät ja kiiltävät pianolakatut kuten Golf VI:ssä. Ratti, mittaristo ajotietsikka on kuten Golf VI:stä, samoin kojelaudan tasainen yläosa ja se että vedonpoistoritilä puuttuu on kuten Golf VI:ssä. Tuuletussuulakkeiden muoto on kuten Golf VI:stä samoin radion ja ilmastoinnin säätimien ulkoasu. Keskikonsolin yläosan muodot on kuten Golf VI:ssä.
Sen sijaan ovipahvit ikkunannostimet ovenkahvat kyynärnojat eivät ole muotoiltu kuten hatchback Golf VI:ssä eikä niitä ikkunan nostimia peilin säätimiä ole nostettu silleen fiksusti ylemmäs kuten Golf VI:ssä.
Keula vastaa Golf VI:n ilmettä ja se on pajon paremman näköistä peräpäässä että pakarinpää näkyy eikä ole puskurin alla nöyrästi piilossa. Kokonaan korinvärinen puskuri on hieno mutta musta helma on kolhujen kannnalta fiksumpi.
Toivotaan että nahkaverhoilun saa tilattua täälläkin koska sen saa myös 3- ja viisiovisiin. Tovotaan että tuohon farkku Golfiin saa täälläkin tilattua nyt sitten yhä enemmän lisävarusteita kun ennen täällä niitä on farkkuun aika nihkesäti saanut vaikka muualla maailmassa saa yhtä ja toista.
Uusia ulkovärejä tulee mm. uusi ruskea ja Shark blue. Eli värivalikoima vastaa Golf VI:tä ja facelift-Plussaa.
Sisustuskankaisiin tulee uusia kuviointeja ja värejä mm. Comfortlineen tumman ruskean ja mustan yhdistelmä ja uusi varustetaso Highline jota ei ole ennen farkkun täällä Suomessa saanut ja siinä on mm. alcantaraaa penkkien keskiosat. - Jo viitos Golfissa
Mä vaan kirjoitti:
paitsi että sisutna listat on samanlaiset kuin nytkin eikä semmoiset mustat leveät ja kiiltävät pianolakatut kuten Golf VI:ssä. Ratti, mittaristo ajotietsikka on kuten Golf VI:stä, samoin kojelaudan tasainen yläosa ja se että vedonpoistoritilä puuttuu on kuten Golf VI:ssä. Tuuletussuulakkeiden muoto on kuten Golf VI:stä samoin radion ja ilmastoinnin säätimien ulkoasu. Keskikonsolin yläosan muodot on kuten Golf VI:ssä.
Sen sijaan ovipahvit ikkunannostimet ovenkahvat kyynärnojat eivät ole muotoiltu kuten hatchback Golf VI:ssä eikä niitä ikkunan nostimia peilin säätimiä ole nostettu silleen fiksusti ylemmäs kuten Golf VI:ssä.
Keula vastaa Golf VI:n ilmettä ja se on pajon paremman näköistä peräpäässä että pakarinpää näkyy eikä ole puskurin alla nöyrästi piilossa. Kokonaan korinvärinen puskuri on hieno mutta musta helma on kolhujen kannnalta fiksumpi.
Toivotaan että nahkaverhoilun saa tilattua täälläkin koska sen saa myös 3- ja viisiovisiin. Tovotaan että tuohon farkku Golfiin saa täälläkin tilattua nyt sitten yhä enemmän lisävarusteita kun ennen täällä niitä on farkkuun aika nihkesäti saanut vaikka muualla maailmassa saa yhtä ja toista.
Uusia ulkovärejä tulee mm. uusi ruskea ja Shark blue. Eli värivalikoima vastaa Golf VI:tä ja facelift-Plussaa.
Sisustuskankaisiin tulee uusia kuviointeja ja värejä mm. Comfortlineen tumman ruskean ja mustan yhdistelmä ja uusi varustetaso Highline jota ei ole ennen farkkun täällä Suomessa saanut ja siinä on mm. alcantaraaa penkkien keskiosat.Comfortline varustelutasossa näyttää olevan samanlaiset penkit, ainakin mitä tuosta kuvasta näkee.
- mahdollisimman paljon
Jo viitos Golfissa kirjoitti:
Comfortline varustelutasossa näyttää olevan samanlaiset penkit, ainakin mitä tuosta kuvasta näkee.
Niinhän se LADAKIN käytti aikoinaan kaikkiin malleihin samoja komponetteja, jopa farkku Ladaan oli laitettu tavallisen Ladan takavalot nostettu vaan vaaka-asennosta pystyyn. Näyttäs tämä (uusi) farkku olevan sekasotkua 6-Golfista ja Jäännöseriä 5-Golfista. Uutta ja vanhaa sekoitettu keskenään ja arvottu mihin tämä osa kuuluu.
- perinteitä
mahdollisimman paljon kirjoitti:
Niinhän se LADAKIN käytti aikoinaan kaikkiin malleihin samoja komponetteja, jopa farkku Ladaan oli laitettu tavallisen Ladan takavalot nostettu vaan vaaka-asennosta pystyyn. Näyttäs tämä (uusi) farkku olevan sekasotkua 6-Golfista ja Jäännöseriä 5-Golfista. Uutta ja vanhaa sekoitettu keskenään ja arvottu mihin tämä osa kuuluu.
vaalien, kuten aikanaan Compact-mallistossa, uuden 300-sarjan keula, typistetty perä ja vanhan 300-sarjan alustarakenne. Tai "uusi" Mersun CLC, vanhaa tekniikkaa uudella keulalla, entäs Saab 90 aikanaan?
---
Eli mikä oli pointtisi? - vitun
perinteitä kirjoitti:
vaalien, kuten aikanaan Compact-mallistossa, uuden 300-sarjan keula, typistetty perä ja vanhan 300-sarjan alustarakenne. Tai "uusi" Mersun CLC, vanhaa tekniikkaa uudella keulalla, entäs Saab 90 aikanaan?
---
Eli mikä oli pointtisi?pointtisi. Myydäänkö sitä metritavarana vai kilottain oon niin juntti ,että en ymmarra.
- minä...
vitun kirjoitti:
pointtisi. Myydäänkö sitä metritavarana vai kilottain oon niin juntti ,että en ymmarra.
Olen tyhmyyteesi, syytä isääsi ja äitäsi.
- Mä vaan
Jo viitos Golfissa kirjoitti:
Comfortline varustelutasossa näyttää olevan samanlaiset penkit, ainakin mitä tuosta kuvasta näkee.
Golf V vs Golf VI kankaat on ihan eri nimikkeillä ja kankaan kuosi on erilainen sekä kuvionti myös. Lisäksi V koriseen ei saa Comfortlineen sisustusta missä penkkien keskiosassa on mustaa ja ruskeaa pilkkua ja sivut on mustat ja kojelaudan yläosa on pikimusta ja muut osat on tummanruskeat. Väri on nimeltään latte macchiato. Malliltaan nuo jakkarat toki on samat. Highlinen jakkara taas eroaa muotoilullisesti Sportlinen jakkarasta.
- ainakin
Mä vaan kirjoitti:
Golf V vs Golf VI kankaat on ihan eri nimikkeillä ja kankaan kuosi on erilainen sekä kuvionti myös. Lisäksi V koriseen ei saa Comfortlineen sisustusta missä penkkien keskiosassa on mustaa ja ruskeaa pilkkua ja sivut on mustat ja kojelaudan yläosa on pikimusta ja muut osat on tummanruskeat. Väri on nimeltään latte macchiato. Malliltaan nuo jakkarat toki on samat. Highlinen jakkara taas eroaa muotoilullisesti Sportlinen jakkarasta.
istun siinä penkillä, enkä katso pilkkuja ja kankaankuoseja, hällä väliä. V- golon penkit ne on.
- veewee
on vieläkin nuo vanhat ja tökerön näköiset. Ois laittanu vaan varianttiin vähän Audi-farmari tyyliset takavalot.
- ihmeessä
se Corolla farkku, ai niin, eihän sellaista enää ole...
;( - VeeWee
ihmeessä kirjoitti:
se Corolla farkku, ai niin, eihän sellaista enää ole...
;(Mitä Corolla farkku liittyy Variantin takavaloihin?? Ei oo sulla vissii kaikki inkkarit kanootissa.
Tuommoisilta palsta-häiriköiltä voisi ottaa nettiyhteyden pois. - AATTELEPPA ITE
Jos perävaloja muutetaan joudutaan tekemään koko peräpään peltilohkoon muutoksia. Kustannussyistä ei varmaankaan muutettu. Seuraavaksi voidaan muuttaa takavaloja linssien muodossa, itse valokoppa pysyy samana, kolmevuotta ainakin mennään vanhoilla. Nyt tarvitaan vaan VI - golfin etulokarit ja umpiot ja siinä se päivitys pojille on. Samat lokarit ja umpiot käy HB- malliin ja farkkuun. Vanhanmallinen kojelauta muuttuu nykyisen HB-malliseksi, ( SAMA) taas saadaan kustannus-säästöjä tehtaalle, ei asiakkaalle. Jokainen päättäköön itse tästä päivityksestä mitä lystää. Tää on Volkkarimaista menettelyä, siinä se. Minusta ihan hyvä näin ......
- 0i0i0ii00i
Tämmöinen perä olisi paljon hienompi kuin tuo nykyinen/tuleva.
http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/VW/Golf/VW_Golf_Variant_h_update.jpg - vikana?
V variantin takavalot ovat tyylikkäät! Menevännäköinen viisto perä ja takavaloissa samaa tyyliä sporttifarkku BMW:n ja Saabin kanssa.
- =0=000
vikana? kirjoitti:
V variantin takavalot ovat tyylikkäät! Menevännäköinen viisto perä ja takavaloissa samaa tyyliä sporttifarkku BMW:n ja Saabin kanssa.
vikaa ole mutta variantin perä näytää lahnalta. Ei kovin menevän näköinen...
- ei-lahna
=0=000 kirjoitti:
vikaa ole mutta variantin perä näytää lahnalta. Ei kovin menevän näköinen...
Minusta se on hyvännäköinen, kamala farmariperä taas mielestäni on uusin V70-Volvon takapää.
- .....
ei-lahna kirjoitti:
Minusta se on hyvännäköinen, kamala farmariperä taas mielestäni on uusin V70-Volvon takapää.
Farkku periä mielestäni tällä hetkellä nykykorin passatissa.
- pykälääparempi
..... kirjoitti:
Farkku periä mielestäni tällä hetkellä nykykorin passatissa.
Mielestäni vaimoni farkkuperä on kiinnostavampi ja paremman näköinen!
- ilmettä...
Saa kromikeula varianttiin vaihtamalla GTI:n tai GT:n maskin ja puskurien ritilät, helppo homma menee suoraan ja kromit on poissa.
Näin,
http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2007/03/2007volkswagengolfgt.jpg
Tai näin,
http://www.freewebs.com/superautoworld2/golf_gti_05.jpg - ???
Koska alkaa uuden mallin Suomen toimitukset?
Myyjät väittää nykymallilla mentävän vielä kauan!- on mallia
2010 eli syksystä alkaen Suomessakin, Mexikossa tuo mallivuosi vaihtuu myöhemmin kuin Saksassa, jossa alettiin valmistamaan 2010 Golffia viikolla 22.
Automyyjillehän maksetaan paskanpuhumisesta, merkistä riippumatta. Kromikeulafarkku on nyt sitten wanhaa mallia...Puhukoot automyyjät mitä puhuu.
- Minäitte...
Pienillä muutoksilla aiotaan mennä jos tämä lopullinen versio. Saman konsernin
Octavian muutokset rohkeampia,mielestäni onnistuneita!- ???
Nuohan ovat tehtaan virallisia kuvia, ei se tuosta enää miksikään muutu.
2010 Golf Variant on tuon näköinen. - .....
??? kirjoitti:
Nuohan ovat tehtaan virallisia kuvia, ei se tuosta enää miksikään muutu.
2010 Golf Variant on tuon näköinen.Alettiin myymään Saksassa uutta variantia. Meille ja muualle eurooppaan se saadaan jo syyskuussa -09, ei 2010.
- Mä vaan
..... kirjoitti:
Alettiin myymään Saksassa uutta variantia. Meille ja muualle eurooppaan se saadaan jo syyskuussa -09, ei 2010.
värivaihtoehdot ja rakennusautomaatti "uudelle" facelift-Variantille!
Eipä tuttu automyyjä täällä mitään ttiennyt kun kysyin että milloin se uusi tulee niin sanoi vaan että loppuvuonna 2009 tai alkuvuonna 2010 saadaan vasta Suomeen. Höpöhöpöä oli puheet tai sitten ei ollut tietoa ollenkaan! - Mä vaan
ja tiedossa oli että muutokset tulee olemaan yhtä pieniä kuin just äskettäin faceliftatussa GolfPlussasakin eli esim. kummasakaan ei ulkovenkahvat tai ulkopeli muuti GOlf VI 3- ja 5-ovisten kaltaseksi vaan jäävät V korin tyylisiksi. Samoin olvipahvien muotoilu pysyy ennallaan ja kytkinten sjoittelu niissä eli eivät muutu Golf VI:n kaltaiseksi.
Suurin muutos Variantissa: ulkopuolella uusi maski umpiot sekä puskuri, takapäässä pakoputki tulee ulos. Kattokaiteet Highlinessä hopeiset. Muutama uusi ulkoväri kuten Silverleaf ja sitten Bluegraphit jää pois. Sisustuskankaat ja matskut kuten Golf VI:ssä. kojelauta, mittaristo, ilmastointipaneeli, radio muuttuvat samoiksi kuin Golf VI:ssä.
Variantiin ei tule laminoitua tuulilasia, uudemman sukupolven ESP:tä, piiskailmiön estäviä pääntukia edessä, polviturvatyynyä kuskille... - Tuleva skodisti
Mä vaan kirjoitti:
värivaihtoehdot ja rakennusautomaatti "uudelle" facelift-Variantille!
Eipä tuttu automyyjä täällä mitään ttiennyt kun kysyin että milloin se uusi tulee niin sanoi vaan että loppuvuonna 2009 tai alkuvuonna 2010 saadaan vasta Suomeen. Höpöhöpöä oli puheet tai sitten ei ollut tietoa ollenkaan!Saksalaiset ennakkotilaajat saavat Varianttinsa syyskuussa. Suomen volkkari tuskin saa siihen mennessä Varianttia edes verkkosivuilleen. Eihän uutta Polo ole volkkarin sivulla vieläkään, vaikka auto on esitelty jo pari kuukautta sitten. He myyvät vanhaa vaikka ensi vuoteen asti. Kun vanhan alemyynti alkaa niin siitä menee 2-3 kk että facelift esitellään Suomessa.
- mallia
..... kirjoitti:
Alettiin myymään Saksassa uutta variantia. Meille ja muualle eurooppaan se saadaan jo syyskuussa -09, ei 2010.
se kuitenkin on, Golf VI HB 2010:n valmistus alkoi viikolla 22.
Kannattaa erottaa käsitteet vuosimalli ja mallivuosi. - Yks pässi kysyy vaan
Tuleva skodisti kirjoitti:
Saksalaiset ennakkotilaajat saavat Varianttinsa syyskuussa. Suomen volkkari tuskin saa siihen mennessä Varianttia edes verkkosivuilleen. Eihän uutta Polo ole volkkarin sivulla vieläkään, vaikka auto on esitelty jo pari kuukautta sitten. He myyvät vanhaa vaikka ensi vuoteen asti. Kun vanhan alemyynti alkaa niin siitä menee 2-3 kk että facelift esitellään Suomessa.
jos sitä ei enää valmisteta siellä tehtaalla vaan siellä siirrytään valmistamaan uutta mallia. Tuskin VW:n tehdas tekee rinnakkain vanhaa ja uutta koppaa samasta autosta ainakaan kovin kauaa ja sillä periaatteella että tehdään nyt Suomeen tätä vanhakoppaista kun siellä ei myyjät vielä tästä uudesta tiedä eikä maahantuojan sivut sitä kerro.
Eli jos Suomessa ei maahantuojalla ole sen väristä ja sopivilla kikkeillä olevaa vaihtoehtoa nykykorimallisena kuin asiakas haluaa menee auto väistämättä tehdastilaukseen. Toki voi olla että toimitusaika pitenee silloin entisestään kun kyseistä autoa ei vielä täällä myydä, mutta tuskin V koppaa pystyvät tilaamaan enää uutena vaan niiden pitää yrittää kaupitella varastossa olevia ja esittelyautoja pois halvemmalla. - Mä vaan
peräpää tyystin sama ainoastaan pakarinpää tulee esiin. Taakse tulleet samat heijastimet kuin Golfeihin puskuriin. Puskurit nyt korinväriset kuten Golfeissa. Ulkopelit aavistukset isommat ja kylkilistat nyt korinväriset. Sisältä mittaristoa ja säätimien ulkoasua hieman muutettu! Suurin muutos maski ajovalot eli samoilla linjoilla kuten Golfeissakin. Ei yhtään sen suurempia ole nuo Ocunkaan muutokset.
- faceliftattu
Tuleva skodisti kirjoitti:
Saksalaiset ennakkotilaajat saavat Varianttinsa syyskuussa. Suomen volkkari tuskin saa siihen mennessä Varianttia edes verkkosivuilleen. Eihän uutta Polo ole volkkarin sivulla vieläkään, vaikka auto on esitelty jo pari kuukautta sitten. He myyvät vanhaa vaikka ensi vuoteen asti. Kun vanhan alemyynti alkaa niin siitä menee 2-3 kk että facelift esitellään Suomessa.
Malli tulee nimenomaan myyntiin muualle eurooppaan syyskuussa -09 piste.
Saksassa sitä saa jo kesällä piste. - minäitte...
Mä vaan kirjoitti:
peräpää tyystin sama ainoastaan pakarinpää tulee esiin. Taakse tulleet samat heijastimet kuin Golfeihin puskuriin. Puskurit nyt korinväriset kuten Golfeissa. Ulkopelit aavistukset isommat ja kylkilistat nyt korinväriset. Sisältä mittaristoa ja säätimien ulkoasua hieman muutettu! Suurin muutos maski ajovalot eli samoilla linjoilla kuten Golfeissakin. Ei yhtään sen suurempia ole nuo Ocunkaan muutokset.
Pikku muutoksia myös tekniikassa:uudet bensa moottorit,vaihteistot,takavalotkin
taisi muuttua... - Tuleva skodisti
faceliftattu kirjoitti:
Malli tulee nimenomaan myyntiin muualle eurooppaan syyskuussa -09 piste.
Saksassa sitä saa jo kesällä piste.Se että facelift tulee myyntiin syyskuussa ei tarkoita että suomalaiset saisivat autonsa silloin. Voi olla että esittelyautoja on täällä tuolloin, mutta käsittääkseni asiakkaiden tilaamien autojen toimitusajat ovat olleet n. 3 kk luokkaa. Toinen ongelma voi olla, että kaikkia malleja/varusteita ei voi heti tilata. Aluksi myydään perusmoottoreilla ja perusvarusteilla olevia malleja. Joskus myöhemmin voi tilata paremmilla moottoreilla ja varusteilla. Tällainen tuntuu olevan volkkarin tapa myydä.
Ei taida suomalaisten kannalta olevan kovin olennaista saavatko saksalaiset autonsa elokuussa vai syyskuussa. Heillehän on autot luvattu loppukesäksi. - siinä...
Tuleva skodisti kirjoitti:
Se että facelift tulee myyntiin syyskuussa ei tarkoita että suomalaiset saisivat autonsa silloin. Voi olla että esittelyautoja on täällä tuolloin, mutta käsittääkseni asiakkaiden tilaamien autojen toimitusajat ovat olleet n. 3 kk luokkaa. Toinen ongelma voi olla, että kaikkia malleja/varusteita ei voi heti tilata. Aluksi myydään perusmoottoreilla ja perusvarusteilla olevia malleja. Joskus myöhemmin voi tilata paremmilla moottoreilla ja varusteilla. Tällainen tuntuu olevan volkkarin tapa myydä.
Ei taida suomalaisten kannalta olevan kovin olennaista saavatko saksalaiset autonsa elokuussa vai syyskuussa. Heillehän on autot luvattu loppukesäksi.Samassa satsissa on aina esittelyautoja ja asiakkaiden autoja, vai meinaatko, että koko satsi menisi esittelyautoiksi?
Varmasti voit jo Maanantaina tilata paikalliselta diileriltä uusikoppaisen Variantin, toimitusaika onkin sitten epävarmaa... - bensamoottori
minäitte... kirjoitti:
Pikku muutoksia myös tekniikassa:uudet bensa moottorit,vaihteistot,takavalotkin
taisi muuttua...Ocuun 1.4TSI, toki takavalojen keskiosan värjäyksen muuttuminen punaisesta kirkkaaseen on mainitsemisen arvoinen tärkeä asia...
;D - PÖLJÄ 1234455
bensamoottori kirjoitti:
Ocuun 1.4TSI, toki takavalojen keskiosan värjäyksen muuttuminen punaisesta kirkkaaseen on mainitsemisen arvoinen tärkeä asia...
;Dkirkkaaksi tapahtui jo edellisen Octavia kakkosen tullessa myyntiin
Octavian moottoripaletti oli Octavia kakkosessa vanhempaa sukupolvea eli 1.6 vaparia ja 1.6FSI:tä myytiin tähän kakkosen faceliftiin saakka. Jostain syystä sitä 1.4TSI:tä niitä ei annettu Ocun keulalla aiemmin vaikka esim. Variantiin se tuli saatavaksi yksiahtimisena jo keväällä 2008. Jostain syystä myös DSG tuli Octavioihin myös myöhemmin kun eivät halunneet/saaneet sitä laittaa muiden moottoreiden kuin dieseleiden yhteyteen aluksi vaikka Volkkareissa sitä myytiin heti muihinkin kuin dieseleihin. - VOKKELO
Tuleva skodisti kirjoitti:
Se että facelift tulee myyntiin syyskuussa ei tarkoita että suomalaiset saisivat autonsa silloin. Voi olla että esittelyautoja on täällä tuolloin, mutta käsittääkseni asiakkaiden tilaamien autojen toimitusajat ovat olleet n. 3 kk luokkaa. Toinen ongelma voi olla, että kaikkia malleja/varusteita ei voi heti tilata. Aluksi myydään perusmoottoreilla ja perusvarusteilla olevia malleja. Joskus myöhemmin voi tilata paremmilla moottoreilla ja varusteilla. Tällainen tuntuu olevan volkkarin tapa myydä.
Ei taida suomalaisten kannalta olevan kovin olennaista saavatko saksalaiset autonsa elokuussa vai syyskuussa. Heillehän on autot luvattu loppukesäksi.meinaatko että facelift Variantia tuodaa tänne aluksi pelkästään jollain 1.4 80hp vaparikoneella ja 1.6 8-venttiilikoneella. Kyllä ne bensamoottorit on ne samat 1.4 90 kilowattinen TSI ja 118 kilowattinen TSI jotka on tuttuja jo Golf V Variantin keulalta. Toki noi ekatkin koneet on Saksassa edelleen saatavilla, mutta niitä ei ole enää Suomeen tuotu pitkään aikaan V koriseenkaan Variantiin, miksi siis tuotaisiin kuutoskoppaan.
Kaikki dieselit muuttuu Commoraileiksi myös Golf Variantissa heti kättelyssä kuten ne on jo Golf kuutosessa muutenkin. Ai meinaat että tänne Pohjolaan tuodaan sitten vielä 1.9TDI pumpparia ja muualle maailmaan ne myydään commorailina kaikki??? Ainoastaan 1.6TDI Commonrail ei välttämättä tule heti tarjolle Suomessa.
Varustelutasot tulee olemaan ihan samat kuin Saksassakin eli Trendline, Comfortline ja Highline. Sportline jää pois kokonaan myös Saksassa.
Se taas on jo tiedossa, että Saksassa Comfortline VI Variantiin kuuluu mm. nahkaratti mutta Suomeen tuotaviin mailleihin ei.
Saksassa Highline Variant VI:n kuuluu hopeiset kattokaiteet, 17 tuuman aluvanteet ja aut.ilmastointi. Suomeen tuotavaan Highlinemalliin tulee 16 tuuman vanteet, mustat kattokaiteet (hopeiset saa lisähintaan) ja aut.ilmastointi ei kuulu mukaan (vain puoliautomaatti) - VOKKELO
VOKKELO kirjoitti:
meinaatko että facelift Variantia tuodaa tänne aluksi pelkästään jollain 1.4 80hp vaparikoneella ja 1.6 8-venttiilikoneella. Kyllä ne bensamoottorit on ne samat 1.4 90 kilowattinen TSI ja 118 kilowattinen TSI jotka on tuttuja jo Golf V Variantin keulalta. Toki noi ekatkin koneet on Saksassa edelleen saatavilla, mutta niitä ei ole enää Suomeen tuotu pitkään aikaan V koriseenkaan Variantiin, miksi siis tuotaisiin kuutoskoppaan.
Kaikki dieselit muuttuu Commoraileiksi myös Golf Variantissa heti kättelyssä kuten ne on jo Golf kuutosessa muutenkin. Ai meinaat että tänne Pohjolaan tuodaan sitten vielä 1.9TDI pumpparia ja muualle maailmaan ne myydään commorailina kaikki??? Ainoastaan 1.6TDI Commonrail ei välttämättä tule heti tarjolle Suomessa.
Varustelutasot tulee olemaan ihan samat kuin Saksassakin eli Trendline, Comfortline ja Highline. Sportline jää pois kokonaan myös Saksassa.
Se taas on jo tiedossa, että Saksassa Comfortline VI Variantiin kuuluu mm. nahkaratti mutta Suomeen tuotaviin mailleihin ei.
Saksassa Highline Variant VI:n kuuluu hopeiset kattokaiteet, 17 tuuman aluvanteet ja aut.ilmastointi. Suomeen tuotavaan Highlinemalliin tulee 16 tuuman vanteet, mustat kattokaiteet (hopeiset saa lisähintaan) ja aut.ilmastointi ei kuulu mukaan (vain puoliautomaatti)-metalliväri
- nahkainen monitoimiohjauspyörä
- nahkainen monitoimiohjauspyörä vaihteenvalitsimilla (DSG)
- panoraamakatto
- park assistant (uutena varusteena Variantiin)
- tehdastummennetut takalasit
- hopeiset kattokaiteet
- automaatti-ilmastointi
- säilityslokeropaketti(sis. myös tavaratilan sidontaverkon)
- valo- ja näkyvyyspaketti: jalkatilan valot, coming- home leaving home ajovalo, sadetunnistin, koria vasten sähköllä kääntyvät peilit.
Saksassa on muutakin sälää saatavilla jo, mutta on vielä epävarmaa mitä Suomeen tulee saataville mutta nuo nyt ainakin on tarkoitus tulla.... - oikeasti
PÖLJÄ 1234455 kirjoitti:
kirkkaaksi tapahtui jo edellisen Octavia kakkosen tullessa myyntiin
Octavian moottoripaletti oli Octavia kakkosessa vanhempaa sukupolvea eli 1.6 vaparia ja 1.6FSI:tä myytiin tähän kakkosen faceliftiin saakka. Jostain syystä sitä 1.4TSI:tä niitä ei annettu Ocun keulalla aiemmin vaikka esim. Variantiin se tuli saatavaksi yksiahtimisena jo keväällä 2008. Jostain syystä myös DSG tuli Octavioihin myös myöhemmin kun eivät halunneet/saaneet sitä laittaa muiden moottoreiden kuin dieseleiden yhteyteen aluksi vaikka Volkkareissa sitä myytiin heti muihinkin kuin dieseleihin.on eri takavalot 2005-2008 Ocussa, punainen keskus ja 2009-> Ocussa, kirkas keskus.
- oikeasti
PÖLJÄ 1234455 kirjoitti:
kirkkaaksi tapahtui jo edellisen Octavia kakkosen tullessa myyntiin
Octavian moottoripaletti oli Octavia kakkosessa vanhempaa sukupolvea eli 1.6 vaparia ja 1.6FSI:tä myytiin tähän kakkosen faceliftiin saakka. Jostain syystä sitä 1.4TSI:tä niitä ei annettu Ocun keulalla aiemmin vaikka esim. Variantiin se tuli saatavaksi yksiahtimisena jo keväällä 2008. Jostain syystä myös DSG tuli Octavioihin myös myöhemmin kun eivät halunneet/saaneet sitä laittaa muiden moottoreiden kuin dieseleiden yhteyteen aluksi vaikka Volkkareissa sitä myytiin heti muihinkin kuin dieseleihin.on eri takavalot 2005-2008 Ocussa, punainen keskus ja 2009-> Ocussa, kirkas keskus.
- Tuleva skodisti
VOKKELO kirjoitti:
-metalliväri
- nahkainen monitoimiohjauspyörä
- nahkainen monitoimiohjauspyörä vaihteenvalitsimilla (DSG)
- panoraamakatto
- park assistant (uutena varusteena Variantiin)
- tehdastummennetut takalasit
- hopeiset kattokaiteet
- automaatti-ilmastointi
- säilityslokeropaketti(sis. myös tavaratilan sidontaverkon)
- valo- ja näkyvyyspaketti: jalkatilan valot, coming- home leaving home ajovalo, sadetunnistin, koria vasten sähköllä kääntyvät peilit.
Saksassa on muutakin sälää saatavilla jo, mutta on vielä epävarmaa mitä Suomeen tulee saataville mutta nuo nyt ainakin on tarkoitus tulla....Aluksi myyntiin tulee vain 3 moottorivaihtoehtoa: 1 bensa (90kW TSI) ja 2 dieseliä (77kW ja 103kW TDI).
DSG:llä saa aluksi vain 103kW TDI:n kanssa (6-vaihteinen).
Muut moottorivaihtoehdot (59kW, 75kW ja 118kW bensat) tulevat myöhemmin. DSG:llä saa myöhemmin 90kW TSI:n, 118kW TSI:n ja 77kW TDI:n (7-vaihteinen).
Ei taida olla mitään tietoa milloin ksenonit saa facelift varianttiin. Tiedä mitä muuta jätetään alussa pois. - ......
Tuleva skodisti kirjoitti:
Se että facelift tulee myyntiin syyskuussa ei tarkoita että suomalaiset saisivat autonsa silloin. Voi olla että esittelyautoja on täällä tuolloin, mutta käsittääkseni asiakkaiden tilaamien autojen toimitusajat ovat olleet n. 3 kk luokkaa. Toinen ongelma voi olla, että kaikkia malleja/varusteita ei voi heti tilata. Aluksi myydään perusmoottoreilla ja perusvarusteilla olevia malleja. Joskus myöhemmin voi tilata paremmilla moottoreilla ja varusteilla. Tällainen tuntuu olevan volkkarin tapa myydä.
Ei taida suomalaisten kannalta olevan kovin olennaista saavatko saksalaiset autonsa elokuussa vai syyskuussa. Heillehän on autot luvattu loppukesäksi.Mitä kirjoitetaan, minä sanoinkin että se tulee myyntiin silloin ja silloin, olkoon sitten saatavilla vasta vaikka vuonna 3000.
- Parempi Ocussa
Mä vaan kirjoitti:
peräpää tyystin sama ainoastaan pakarinpää tulee esiin. Taakse tulleet samat heijastimet kuin Golfeihin puskuriin. Puskurit nyt korinväriset kuten Golfeissa. Ulkopelit aavistukset isommat ja kylkilistat nyt korinväriset. Sisältä mittaristoa ja säätimien ulkoasua hieman muutettu! Suurin muutos maski ajovalot eli samoilla linjoilla kuten Golfeissakin. Ei yhtään sen suurempia ole nuo Ocunkaan muutokset.
Heti ensi silmäyksellä huomaa -09 Ocun "laatuvaikutelman" paremmaksi kuin-10
Golfin! - Tuleva skodisti
siinä... kirjoitti:
Samassa satsissa on aina esittelyautoja ja asiakkaiden autoja, vai meinaatko, että koko satsi menisi esittelyautoiksi?
Varmasti voit jo Maanantaina tilata paikalliselta diileriltä uusikoppaisen Variantin, toimitusaika onkin sitten epävarmaa...En ole vielä kuullut mistään, että facelift Variantin hinnat olisivat tiedossa Suomessa.
Kuka tilaisi auton, jos hintaa ei ole tiedossa? Käsittääkseni uuden Polonkaan hintoja ei ole vielä tiedossa Suomessa, vaikka auto on esitelty jo 2 kk sitten. Vai tietääkö joku paremmin? - Terveisin VW-automyyjä
Tuleva skodisti kirjoitti:
Aluksi myyntiin tulee vain 3 moottorivaihtoehtoa: 1 bensa (90kW TSI) ja 2 dieseliä (77kW ja 103kW TDI).
DSG:llä saa aluksi vain 103kW TDI:n kanssa (6-vaihteinen).
Muut moottorivaihtoehdot (59kW, 75kW ja 118kW bensat) tulevat myöhemmin. DSG:llä saa myöhemmin 90kW TSI:n, 118kW TSI:n ja 77kW TDI:n (7-vaihteinen).
Ei taida olla mitään tietoa milloin ksenonit saa facelift varianttiin. Tiedä mitä muuta jätetään alussa pois.1.4 90 ja 118kw TSI:t tulevat heti samaanaikaan myös Suomessa myyntiin kuten tähänkin asti. Näin myös Saksassa.
DSG:n saa heti kaikkiin 1.4 TSI mallehin kuten tähänkin asti on Golfien kohdalla ollut. Se seitsemänpykäläinen vaihteisto on Varianteissa ollut jo keväästä 2008 asti.
Teksisesti auto on sama kuin tähänkin asti, ainoastaan muutama uusi diesel tulee valikoimaan, muutama ulkoväri ja sisustuskankaat muuttuu ja parhaimman varustelun nimi. Keula päivittyy ja kojelauta, muuten tenkiesti sama auto.
1.4 ja 1.6 vaparia ei oteta Suomen tuontiohjelmaan heikon kysynnän, vanhan tekniikan ja co-päästöjen takia. Valitan!
EN TIEDÄ MIHIN MUTUUN VÄITTEESI PERUSTAT MUTTA NÄIN ASIAT OVAT KUIN KERROIN. - SDUFDJGHJFGGF
oikeasti kirjoitti:
on eri takavalot 2005-2008 Ocussa, punainen keskus ja 2009-> Ocussa, kirkas keskus.
2 koppasessa Ocussa (ei kakkosen facelift) on kirkas c-palkki takavalossa! Uuden faceliftatun takaumpio on aivan sama!
- että...
Terveisin VW-automyyjä kirjoitti:
1.4 90 ja 118kw TSI:t tulevat heti samaanaikaan myös Suomessa myyntiin kuten tähänkin asti. Näin myös Saksassa.
DSG:n saa heti kaikkiin 1.4 TSI mallehin kuten tähänkin asti on Golfien kohdalla ollut. Se seitsemänpykäläinen vaihteisto on Varianteissa ollut jo keväästä 2008 asti.
Teksisesti auto on sama kuin tähänkin asti, ainoastaan muutama uusi diesel tulee valikoimaan, muutama ulkoväri ja sisustuskankaat muuttuu ja parhaimman varustelun nimi. Keula päivittyy ja kojelauta, muuten tenkiesti sama auto.
1.4 ja 1.6 vaparia ei oteta Suomen tuontiohjelmaan heikon kysynnän, vanhan tekniikan ja co-päästöjen takia. Valitan!
EN TIEDÄ MIHIN MUTUUN VÄITTEESI PERUSTAT MUTTA NÄIN ASIAT OVAT KUIN KERROIN.No koskas rupeat myymään autoa? Koskas ekat asiakkaat saavat autot? Ensi kesänä?
Saksan konfiguraattori antaa ainakin toistaiseksi highline-varustelulle tasan yhden bensamotin 90kw tsi ja kaksi dieseliä. Toihan varmaan muuttuu vielä. - haluaa...
Tuleva skodisti kirjoitti:
En ole vielä kuullut mistään, että facelift Variantin hinnat olisivat tiedossa Suomessa.
Kuka tilaisi auton, jos hintaa ei ole tiedossa? Käsittääkseni uuden Polonkaan hintoja ei ole vielä tiedossa Suomessa, vaikka auto on esitelty jo 2 kk sitten. Vai tietääkö joku paremmin?Sen auton siitä ensimmäisestä saapumiserästä, niin sitten on ihan turha varttua mitään hinnastoja, eikä senpuoleen saa itkeä, jos toimitus on 2010 puolella... Kun ei heti tilannut.
Hinnathan ovat samaa tasoa kuin nykymallissakin, eihän GOLF V hb -> GOLF VI hb hinnoissa tapahtunut mitään ihmeellistä... - vai...
SDUFDJGHJFGGF kirjoitti:
2 koppasessa Ocussa (ei kakkosen facelift) on kirkas c-palkki takavalossa! Uuden faceliftatun takaumpio on aivan sama!
Sama umpio, mutta 2005-2008 mallissa on punainen keskiö, 2009-> kirkas.
Käytä kuvahakua...En jaksa linkittää kuvia. - silmälääkärissä...
Parempi Ocussa kirjoitti:
Heti ensi silmäyksellä huomaa -09 Ocun "laatuvaikutelman" paremmaksi kuin-10
Golfin!Terveisin 2009 Golf Highline.
- ITSE...
silmälääkärissä... kirjoitti:
Terveisin 2009 Golf Highline.
Terveisi 2009 Octavia L&K.
- Tuleva skodisti
että... kirjoitti:
No koskas rupeat myymään autoa? Koskas ekat asiakkaat saavat autot? Ensi kesänä?
Saksan konfiguraattori antaa ainakin toistaiseksi highline-varustelulle tasan yhden bensamotin 90kw tsi ja kaksi dieseliä. Toihan varmaan muuttuu vielä.Olen sun kanssa samaa mieltä. Ilmeisesti tämä pelle ei osaa lukea Saksan volkkarin sivuilla olevia hinnastoja, joissa selvästi sanotaan mitä tulee aluksi ja millä varustuksella. Eli aluksi vain kolmella moottorivaihtoehdolla, joihin yhteen saa DSG:n. Ksenoneista ei puhuta mitään.
- jo...
ITSE... kirjoitti:
Terveisi 2009 Octavia L&K.
Ja edelleen Golf VI:n sisustus näyttää tyylikkäämmältä kuin Octavian itämuovi.
Highline. - Kummassakin
jo... kirjoitti:
Ja edelleen Golf VI:n sisustus näyttää tyylikkäämmältä kuin Octavian itämuovi.
Highline.Niin Golfin kuin octaviankin alihankintaverkosto sama,oli sitten saksan tai meksikon golf niin samoilla muoveilla ajatte!
- muovilla
Kummassakin kirjoitti:
Niin Golfin kuin octaviankin alihankintaverkosto sama,oli sitten saksan tai meksikon golf niin samoilla muoveilla ajatte!
sinä sitten ajat?
Kullitetulla?
;D - pykälääparempi
muovilla kirjoitti:
sinä sitten ajat?
Kullitetulla?
;Dmustaksi maalatulla tsekkimuovilla !
- EI JAKSA VÄITELLÄ
Tuleva skodisti kirjoitti:
Olen sun kanssa samaa mieltä. Ilmeisesti tämä pelle ei osaa lukea Saksan volkkarin sivuilla olevia hinnastoja, joissa selvästi sanotaan mitä tulee aluksi ja millä varustuksella. Eli aluksi vain kolmella moottorivaihtoehdolla, joihin yhteen saa DSG:n. Ksenoneista ei puhuta mitään.
"puhunutkaan" mitään. Eli siitä on turha väittää, kun en ole väittänytkää että heti saa ksenoneilla. Eikä todellakaan tule myyntiin Suomessa vasta ensikeväänä tuo uudistettu Variant. Hieman myöhemmin tulee täällä myyntiin kuin Saksassa.
Verratkaa esim. Golf Plus facelift myyntiin Saksassa Helmikuussa 2009, Suomessa ensiesittely oli Huhtikuun eka viikonloppu... - joopa joo taas
että... kirjoitti:
No koskas rupeat myymään autoa? Koskas ekat asiakkaat saavat autot? Ensi kesänä?
Saksan konfiguraattori antaa ainakin toistaiseksi highline-varustelulle tasan yhden bensamotin 90kw tsi ja kaksi dieseliä. Toihan varmaan muuttuu vielä.siihen mitä Suomessa tullaan myymään kun faceliftatun Variantin sivut on sielläkin vielä keskeneräiset ja tietoja puuttuu yms. Myös nykyinen Variant esiityy edelleen myytävänä autona siellä Saksankin sivuilla. Homma on vielä kesken, mutta päivittyy kokoajan.
Siinä vaiheessa kun täällä Pohjolassa ruvetaan tuolla facelift mallilla kauppaa käymään on Saksassa sekä täällä saatavilla kiinostavimmat ja myyvimmät mallit se on ihan varma. Että samat moottorit vaihteistovaihtoehdot on silloin tarjolla jo kuin nyt tässä nykyisessä. Lisävarustelistassa on aluksi kapeikkoja eli kaikkea sälää ei täällä tilatessa saa tai edes tilattavaksi oteta. - Mulla on
pykälääparempi kirjoitti:
mustaksi maalatulla tsekkimuovilla !
Sentään läpivärjättyä, varo ettei lähde maalit muovista...
- Tuleva skodisti
joopa joo taas kirjoitti:
siihen mitä Suomessa tullaan myymään kun faceliftatun Variantin sivut on sielläkin vielä keskeneräiset ja tietoja puuttuu yms. Myös nykyinen Variant esiityy edelleen myytävänä autona siellä Saksankin sivuilla. Homma on vielä kesken, mutta päivittyy kokoajan.
Siinä vaiheessa kun täällä Pohjolassa ruvetaan tuolla facelift mallilla kauppaa käymään on Saksassa sekä täällä saatavilla kiinostavimmat ja myyvimmät mallit se on ihan varma. Että samat moottorit vaihteistovaihtoehdot on silloin tarjolla jo kuin nyt tässä nykyisessä. Lisävarustelistassa on aluksi kapeikkoja eli kaikkea sälää ei täällä tilatessa saa tai edes tilattavaksi oteta.Siis odotellaan, että saatais jotain vahvistus Suomen maahantuojalta/jälleenmyyjiltä että mitä malleja, millä varustuksella/moottoreilla/vaihteistoilla alussa myydään, milloin esitellään Suomessa, milloin toimitus ja mitkä ovat hinnat.
Koska edes uutta Poloa ei ole kai vielä hinnoiteltu tai lisätty Suomen volkkarin sivuille, niin en odota kovin nopeaa toimintaa myöskään Golf Variantin kohdalla.
Skodan kohdalla toimitusongelmia on ollut 1.4 TSI DSG yhdistelmän kanssa, joten voi olla että myös VW haluaa alussa myydä vain niillä moottoreilla/vaihteistoilla, joita voidaan varmasti toimittaa nopeasti (ei toimitusongelmia).
Joku voi varmaan kertoa, että toimiiko VW Suomessa niin, että tulevaa autoa saa jälleenmyyjiltä tilattua vaikka vanhasta mallista olisi kampanja käynnissä ja uutta ei ole edes vielä mainostettu/esitelty? Jos tilaaminen on mahdollista, niin voi olla että nopeimmat asiakkaat maksavat kalliimmat hinnat.
- homma..
Hyvä homma. Nyt Variant on saanut kaikki ne pienet päivitykset mitä normaali Golf sai edellisen päivityksen yhteydessä. Kabiini näyttää ihan siltä että siellä voi nyt matkustaa pidemmänkin matkan ihan mielellään, siis ainakin tuossa Highline versiossa.
Jos olen ymmärtänyt oikein niin 1.2 TSI korvaa vapaastihengittävän 1.4:n koko VW mallistossa jonkin ajan kuluttua. Se vaikuttaa ominaisuuksiltaan mielenkiintoiselta moottorilta. Yli 100 hv ja 175 Nm vääntöä 1.2L tilavuudesta! Sillä tulee olemaan mahdollista ajaa erittäin taloudellisesti mutta riittävän ripeästi, 175 Nm on samanverran vääntöä kun hyvässä vapaastihengittävässä 1.8:ssa, paitsi että 1.2 TSI:ssä se vääntö on tarjolla laajemmalla alueella ;-)- Tuleva skodisti
1.2 TSI vaikuttaa hienolta moottorilta, mutta voi olla että sen ei kovin nopeasti korvaa vapaasti hengittävää konetta. AutoBildissä mainittiin, että uuteen Poloon 1.2 TSI tulee ehkä vasta vuonna 2011.
Onkohan missään ollut arvioita milloin 1.2 TSI tulee mihinkä autoon?
Tosin löysin autobloggreen.com sivustolta tiedotteen, jossa sanottiin (8.5.09):
"the 1.2 TSI and the 1.6 TDI will be available to order for the new Polo and the Golf this year"
Tuon mukaan olisi siis 1.2 TSI:n tilaaminen Golfiin ja Poloon mahdollista jo tänä vuonna, mutta missä maassa ja milloin tilatun auton toimitus olisi. - 1.2 TSI:llä..
Tuleva skodisti kirjoitti:
1.2 TSI vaikuttaa hienolta moottorilta, mutta voi olla että sen ei kovin nopeasti korvaa vapaasti hengittävää konetta. AutoBildissä mainittiin, että uuteen Poloon 1.2 TSI tulee ehkä vasta vuonna 2011.
Onkohan missään ollut arvioita milloin 1.2 TSI tulee mihinkä autoon?
Tosin löysin autobloggreen.com sivustolta tiedotteen, jossa sanottiin (8.5.09):
"the 1.2 TSI and the 1.6 TDI will be available to order for the new Polo and the Golf this year"
Tuon mukaan olisi siis 1.2 TSI:n tilaaminen Golfiin ja Poloon mahdollista jo tänä vuonna, mutta missä maassa ja milloin tilatun auton toimitus olisi.Kyllä 1.2 TSI:llä varustettuja Poloja on ollut jo lehdistön koeajossa, ei mene vuoteen 2011 että niitä alkaa saada, veikkaan että loppuvuodesta tapahtuu jotain, saa nähdä miten Golfin kohdalla tehdään, onko ensi vuosimallissa jo hinnat alkaen koneena 1.2TSI.
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/VW-Polo-12-TSI-5dr-2009-CAR-review/ - Tuleva skodisti
1.2 TSI:llä.. kirjoitti:
Kyllä 1.2 TSI:llä varustettuja Poloja on ollut jo lehdistön koeajossa, ei mene vuoteen 2011 että niitä alkaa saada, veikkaan että loppuvuodesta tapahtuu jotain, saa nähdä miten Golfin kohdalla tehdään, onko ensi vuosimallissa jo hinnat alkaen koneena 1.2TSI.
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/VW-Polo-12-TSI-5dr-2009-CAR-review/Uusimmassa AutoBildissä ajettiin myös 1.2 TSI Poloa:
http://www.tekniikanmaailma.fi/keskustelu/t5571
Juuri samassa jutussa mainittiin vuosi 2011, mutta tilanne muuttuu koko ajan.
Muistaako joku mihin autoon 1.2 TSI tulee ensin? - 1.2 TSI
Skootteriin sopiva mopokone.
- noilla..
1.2 TSI kirjoitti:
Skootteriin sopiva mopokone.
Kyllä noilla arvoilla mitä 1.2 TSI:stä on otettu pöllyttää kaikenmaailman 1.6 vvti:t yms. ihan kevyesti, siinä on vääntöä enemmän 1500rpm kohdalla kun 1.6 vaparissa on maksimissaan jossain 4000rpm kohdilla.
- että..
Tuleva skodisti kirjoitti:
Uusimmassa AutoBildissä ajettiin myös 1.2 TSI Poloa:
http://www.tekniikanmaailma.fi/keskustelu/t5571
Juuri samassa jutussa mainittiin vuosi 2011, mutta tilanne muuttuu koko ajan.
Muistaako joku mihin autoon 1.2 TSI tulee ensin?Veikkaan että Poloon tulee ensin, mutta on mahdollista että 1.4 16V moottori pistetään eläkkeelle kaikista malleista samaan aikaan, johan se alkaa olla tekniikaltaan aika vanha, jotenkin tuo vaihtoehto tuntuisi järkevältä, ei sitä 1.4 16V moottoria kannata pitää valmistuksessa pienemmällä valmistusmäärällä, vaan tehtaalle on kannattavampaa siirtyä kertaheitolla tekemään 1.2 TSI:tä sen tilalle ja kaikkiin malleihin. Merkeistä ensimäisenä se tulee luonnollisesti VW:lle ja sitten viiveellä Skodaan ja Seatiin kunhan kaikki 1.4 16v moottorit on saatu myytyä pois.
- kuutiohurja
noilla.. kirjoitti:
Kyllä noilla arvoilla mitä 1.2 TSI:stä on otettu pöllyttää kaikenmaailman 1.6 vvti:t yms. ihan kevyesti, siinä on vääntöä enemmän 1500rpm kohdalla kun 1.6 vaparissa on maksimissaan jossain 4000rpm kohdilla.
Koska tulee 1.0 TSI/DSG!
DSG=ROMULAATIKKO - 1.33 VVT-i
kuutiohurja kirjoitti:
Koska tulee 1.0 TSI/DSG!
DSG=ROMULAATIKKO80-120 6-vaihteella 35 sekuntia...Oujee.
TOJOTA ALIVOIMAA. - AUTO ZEITUNG
uusin Saksalainen autolehti AUTO ZEITUNG!!! Siellä on kuvia tulevista uusista automalleista ja en oikein ymmärrä kun siellä höyrytään Golf Variant faceliftistä ja kuvissa on paljon upempia auto kuin se mikä Saksan Volkkarin sivuilla on!!!
Kuvissa oleva Variant Golf (perässä lukee Golf ja alla on teksti Golf Variant) on muuten sama kuin Sakan VW:n sivuilla mutta takalippa on eri mallinen, samoin ovenkahvat sekä ulkopeilit on kuin mk6 HB:ssä ja HUOM: ajovalot on erimalliset kuin nyt.
En tajua miten siinä tuoreessa autolehdessä voi olla ihan eri kuvat kuin VW:n Saksan sivuilla. Auto joka on Auto zeitungin kuivssa on paljon hienompi Golf Variant. - Harkitsee
AUTO ZEITUNG kirjoitti:
uusin Saksalainen autolehti AUTO ZEITUNG!!! Siellä on kuvia tulevista uusista automalleista ja en oikein ymmärrä kun siellä höyrytään Golf Variant faceliftistä ja kuvissa on paljon upempia auto kuin se mikä Saksan Volkkarin sivuilla on!!!
Kuvissa oleva Variant Golf (perässä lukee Golf ja alla on teksti Golf Variant) on muuten sama kuin Sakan VW:n sivuilla mutta takalippa on eri mallinen, samoin ovenkahvat sekä ulkopeilit on kuin mk6 HB:ssä ja HUOM: ajovalot on erimalliset kuin nyt.
En tajua miten siinä tuoreessa autolehdessä voi olla ihan eri kuvat kuin VW:n Saksan sivuilla. Auto joka on Auto zeitungin kuivssa on paljon hienompi Golf Variant.Onkohan Facelift Golf Variant jo tilattavissa vai myydäänkö vielä vanhaa mallia? Ei ole vielä mitään tietoa VW:n sivuilla esim. Suomen esittelyajankohdasta.
- dsfghj
Harkitsee kirjoitti:
Onkohan Facelift Golf Variant jo tilattavissa vai myydäänkö vielä vanhaa mallia? Ei ole vielä mitään tietoa VW:n sivuilla esim. Suomen esittelyajankohdasta.
loppuvuodesta 2009 ja tilata toki voi ennen sitä heti kun nhinnat selvillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733