piiskata vai antaa piiskaa

salli -49

onko sama asia jos sanotaan.:annoin piiskaa tai piiskasin.minusta ei.olen antanut joskus piiskaa,mutta en ole koskaan piiskannut.piiskaaminen on julmaa,piiskaa voi antaa aika lievästikin.äidin vitsa villainen,ruoska vieraan runteleva.

78

15056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kati -72

      Mikä syvällinen ajattelija olet !!

    • Äiti -60

      Semanttisesti asiat voivat erota toisistaan, mutta lopputulos lapsen kannalta on ihan sama. Kumpikin on lapsen pahoinpitelyä.

    • Haluatko?

      Millaisissa tilanteissa sinua saa piiskata? Tuun piiskaaman tai vaihtoehtoisesti antamaan piiskaa sinulle, kumpaa vaan haluat. Minusta ihan sama asia. En olekaan ennen luvan kanssa harrastanut väkivaltaa

      P.S. En tiedä onko se villaista vai runtelevaa, minusta se on yhtä julmaa kuitenkin.

    • saku

      Kuri ja järjestys pitää olla. Piiska on hyvä peloite, jota tosipaikan tullen pitää uskaltaa käyttää. Kurittomat kakarat aiheuttavat myöhemmin ongelmia muuallakin kuin perheen sisällä. Se lastaan vihaa joka vitsaa säästää.

      • Laherry

        Saku on taas näitä tyyppejä jotka "tietävät oikeat kurinpitomenetelmät". Lapsen ruumiillinen kuritus on laissa kielletty. Muutenkin tuo piiskaus on lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa. Jos olisit itse joskus pienenä saanut piiskaa niin tietäisit että se sattuu. Luulisi viestin menevän perille ilman pieksemistä. Esim. jos lapset saavat viikkorahaa niin rikkeen vakavuudesta riippuen voidaan sopia kuinka pitkäksi aikaa viikkorahat jäädytetään. Se lastaan rakastaa joka vitsaa säästää.


      • saku
        Laherry kirjoitti:

        Saku on taas näitä tyyppejä jotka "tietävät oikeat kurinpitomenetelmät". Lapsen ruumiillinen kuritus on laissa kielletty. Muutenkin tuo piiskaus on lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa. Jos olisit itse joskus pienenä saanut piiskaa niin tietäisit että se sattuu. Luulisi viestin menevän perille ilman pieksemistä. Esim. jos lapset saavat viikkorahaa niin rikkeen vakavuudesta riippuen voidaan sopia kuinka pitkäksi aikaa viikkorahat jäädytetään. Se lastaan rakastaa joka vitsaa säästää.

        Ruumiillinen kuritus ei ole päätarkoitus, peloite on usein riittävä saamaan pahantekijä kuriin. Ja ruumiillinen kuritus ei tarkoita, että piestään lapsi sairaalakuntoon.
        Olen saanut lapsena piiskaa, tähän perustankin piiskaamisen hyödyn. Itse piiskaaminen ei sattunut lainkaan(niin piiskaa voi antaa myös hyvin kevyesti..), mutta itse tapahtuma oli niin pelottava että se sai itkemään ja sitä kautta opin mikä on oikein ja väärin. Eli vaikka se ei sannunut, sitä ei halunnut saada. Piiskaa ei tullut myöskään jokaisesta rikkeestä, vain jos toruminen yms. ei tehonnut ja pahanteko jatkui.
        Olemme jälkeenpäin puhuneet veljieni kanssa lapsuudesta ja olemme yhtä mieltä siitä, että äiti teki oikein pitäessään jöötä kolmelle vilkkaalle vekaralle. Ei meitä mitkään viikkorahan menetykset olisi pysäyttänyt.
        Eli kyllä se piiska pitää löytyä jokaisesta perheestä. Kun lapset ovat murkkuiässä niin piiskaamisen pelon teho on laskenut jolloin tuo viikkoraha juttu toimii varmasti paremmin.


      • mari 36v
        saku kirjoitti:

        Ruumiillinen kuritus ei ole päätarkoitus, peloite on usein riittävä saamaan pahantekijä kuriin. Ja ruumiillinen kuritus ei tarkoita, että piestään lapsi sairaalakuntoon.
        Olen saanut lapsena piiskaa, tähän perustankin piiskaamisen hyödyn. Itse piiskaaminen ei sattunut lainkaan(niin piiskaa voi antaa myös hyvin kevyesti..), mutta itse tapahtuma oli niin pelottava että se sai itkemään ja sitä kautta opin mikä on oikein ja väärin. Eli vaikka se ei sannunut, sitä ei halunnut saada. Piiskaa ei tullut myöskään jokaisesta rikkeestä, vain jos toruminen yms. ei tehonnut ja pahanteko jatkui.
        Olemme jälkeenpäin puhuneet veljieni kanssa lapsuudesta ja olemme yhtä mieltä siitä, että äiti teki oikein pitäessään jöötä kolmelle vilkkaalle vekaralle. Ei meitä mitkään viikkorahan menetykset olisi pysäyttänyt.
        Eli kyllä se piiska pitää löytyä jokaisesta perheestä. Kun lapset ovat murkkuiässä niin piiskaamisen pelon teho on laskenut jolloin tuo viikkoraha juttu toimii varmasti paremmin.

        Aivan hirveätä lukea,miten aikuiset ihmiset puolustelevat lapsiensa satuttamista.Ajatteletko ikinä miltä lapsesta tuntuu,tai suostuisitko itse muuttamaan asuntoon missä sinua peloteltaisiin satuttamisella ja päälle käymisellä seuraavat 15 vuotta.Sitten ihmetellään miksi nuori ei kunnioita vanhempiaan.Vaikea on pieksäjäänsä ja alistajaansa/uhkailijaansa kunnioittaa.Etkö ole kuullut sanontaa:PIENEMPIÄÄN EI SAA LYÖDÄ EIKÄ SATUTTAA Pieksetkö ja uhkailetko myös vaimoasi?


      • Leevi
        saku kirjoitti:

        Ruumiillinen kuritus ei ole päätarkoitus, peloite on usein riittävä saamaan pahantekijä kuriin. Ja ruumiillinen kuritus ei tarkoita, että piestään lapsi sairaalakuntoon.
        Olen saanut lapsena piiskaa, tähän perustankin piiskaamisen hyödyn. Itse piiskaaminen ei sattunut lainkaan(niin piiskaa voi antaa myös hyvin kevyesti..), mutta itse tapahtuma oli niin pelottava että se sai itkemään ja sitä kautta opin mikä on oikein ja väärin. Eli vaikka se ei sannunut, sitä ei halunnut saada. Piiskaa ei tullut myöskään jokaisesta rikkeestä, vain jos toruminen yms. ei tehonnut ja pahanteko jatkui.
        Olemme jälkeenpäin puhuneet veljieni kanssa lapsuudesta ja olemme yhtä mieltä siitä, että äiti teki oikein pitäessään jöötä kolmelle vilkkaalle vekaralle. Ei meitä mitkään viikkorahan menetykset olisi pysäyttänyt.
        Eli kyllä se piiska pitää löytyä jokaisesta perheestä. Kun lapset ovat murkkuiässä niin piiskaamisen pelon teho on laskenut jolloin tuo viikkoraha juttu toimii varmasti paremmin.

        Sinä olet piiskauksen ja pelottelun kautta oppinut erottamaan oikean ja väärän. Äidilläsi ei ole ollut kykyä, aikaa tai ymmärrystä mihinkään muuhun. Luultavasti hänelläkään ei aikoinaan ole ollut mitään muuta mallia. Perinne jatkuu sukupolvesta toiseen. Luulisi, että edes lainsäädäntö saisi sinut heräämään. Se on säädetty sinunlaisia varten, jotka eivät muuten osaa erottaa oikeata väärästä. Rikoksenkin tekemisestä saa rangaistuksen. Sekin on pelote. Vai luotatko siihen, ettet jää kiinni ? Kuritat niin, ettei jää kuin henkisiä jälkiä. Lapsesi jäävät yhtä vammautuneiksi kuin itsekin olet. Mutta sitähän sinä et ymmärrä. Turhaan minä tässä kirjoittelen. Ei sinua ole opetettu ajattelemaan.


      • Piiskaa saanut isukki

        Kyllä piiska nimenomaan pelotteena on toimiva väline. Oman tyttäteni kanssa tuli ongelmia hänen ollessaan murrosikäinen ja kun mikään muu ei enää auttanut määräsin hänet kerran noutamaan vitsan ja sen tuotuaan nurkkaan häpeämään. Reilu varttitunti myöhemmin sivalsin vitsalla pari kertaa ilmaa ja käsikn hänen riisumaan housunsa. Muuta ei tarvinnut, tyttö uskoi sanaani sen jälkeen pitkän aikaa. Todellisuudessa en olisi häntä kurittanutkaan vaan eipä tyttö sitä tiennyt. Sillä omassa lapsuudessani sain maistaa sitä lääkettä aivan tarpeeksi .


      • Pete.

        Lapsi ymmärtää ja hyväksyy ansaitsemansa rangaistuksen. Hän kunnioitaa ja arvostaa vanhempiaan, jotka rakastavat mutta asettavat myös rajat. Ennen piiskan antamista on syytä kertoa ja selvittää lapselle mitä hän on tehnyt väärin ja mistä syystä hän saa rangaistuksen. Rutiinit luo turvallisuutta. Näitä on esim vitsan hakeminen ja puhuttelu ennen rankaisua ja rankaisun jälkeen esim anteeksipyyntö ja -anto, rukoilu, kiittäminen (lapsi kiittää) yms.


      • Laikimuksenäiti
        Pete. kirjoitti:

        Lapsi ymmärtää ja hyväksyy ansaitsemansa rangaistuksen. Hän kunnioitaa ja arvostaa vanhempiaan, jotka rakastavat mutta asettavat myös rajat. Ennen piiskan antamista on syytä kertoa ja selvittää lapselle mitä hän on tehnyt väärin ja mistä syystä hän saa rangaistuksen. Rutiinit luo turvallisuutta. Näitä on esim vitsan hakeminen ja puhuttelu ennen rankaisua ja rankaisun jälkeen esim anteeksipyyntö ja -anto, rukoilu, kiittäminen (lapsi kiittää) yms.

        Hyi..Tuollaisesta ei saa kuin vihaa ja katkeruutta. Se jää mieleen kalvamaan aikuisiälle asti ja ei varmasti hyödytä ketään.


      • kokemusta on
        Piiskaa saanut isukki kirjoitti:

        Kyllä piiska nimenomaan pelotteena on toimiva väline. Oman tyttäteni kanssa tuli ongelmia hänen ollessaan murrosikäinen ja kun mikään muu ei enää auttanut määräsin hänet kerran noutamaan vitsan ja sen tuotuaan nurkkaan häpeämään. Reilu varttitunti myöhemmin sivalsin vitsalla pari kertaa ilmaa ja käsikn hänen riisumaan housunsa. Muuta ei tarvinnut, tyttö uskoi sanaani sen jälkeen pitkän aikaa. Todellisuudessa en olisi häntä kurittanutkaan vaan eipä tyttö sitä tiennyt. Sillä omassa lapsuudessani sain maistaa sitä lääkettä aivan tarpeeksi .

        Noh, itselläni piiska pelote ei toiminut. Oletteko hyvät vanhemmat mietteineet että teidän kunnioitus lapsen silmissä murehee sillä hetkellä kun tuollainen pelottelu alkaa, ytsäväläni on kokemuksia piiskan saamisesta ja hänellä on ainoastaan kuva isästä jota pelkäsi. Eli kun lapsi alkaa pelkäämään vanhempansa, ei hänellä kehity kunnioituksesta uskominen vanhempaa kohtaan vaan pelosta. Myös itse muistan piiskalla pelottelun niin että murrosiässä isäni auktoriteetilla ei ollut mitään väliä, häntä rakastan mutta tapa millä hän yritti kurittaa kertoi vain hänen omasta lapsuudestaan ja kyvyttömyydestään kasvattaa lasta.


      • tai toisin päin=) mutta se on kyllä totta et jos haluaa lapsen ratkasevan ongelmia väkivallalla ja vihalla niin kannattaa käyttää väkivaltaa häneen=)omien kaverien/tuttujen perusteella kaikki väkivaltaa kokeneet ihmiset lapsesta asti ovat agressiivisia...


      • Pete. kirjoitti:

        Lapsi ymmärtää ja hyväksyy ansaitsemansa rangaistuksen. Hän kunnioitaa ja arvostaa vanhempiaan, jotka rakastavat mutta asettavat myös rajat. Ennen piiskan antamista on syytä kertoa ja selvittää lapselle mitä hän on tehnyt väärin ja mistä syystä hän saa rangaistuksen. Rutiinit luo turvallisuutta. Näitä on esim vitsan hakeminen ja puhuttelu ennen rankaisua ja rankaisun jälkeen esim anteeksipyyntö ja -anto, rukoilu, kiittäminen (lapsi kiittää) yms.

        sairasta...


      • Piiskaa_saanut_aviomies
        Piiskaa saanut isukki kirjoitti:

        Kyllä piiska nimenomaan pelotteena on toimiva väline. Oman tyttäteni kanssa tuli ongelmia hänen ollessaan murrosikäinen ja kun mikään muu ei enää auttanut määräsin hänet kerran noutamaan vitsan ja sen tuotuaan nurkkaan häpeämään. Reilu varttitunti myöhemmin sivalsin vitsalla pari kertaa ilmaa ja käsikn hänen riisumaan housunsa. Muuta ei tarvinnut, tyttö uskoi sanaani sen jälkeen pitkän aikaa. Todellisuudessa en olisi häntä kurittanutkaan vaan eipä tyttö sitä tiennyt. Sillä omassa lapsuudessani sain maistaa sitä lääkettä aivan tarpeeksi .

        Joo jos toi kerta jäi siihen että pelottelit vain niin "teoriassa" voin ymmärtää tuon menettelyn jopa minäkin MUTTA nyt on asiat niin että toi ja se fyysinen piiska ei ihan jokaisen murkkuikäsen päähän mene ja mikä tärkeintä on SE SUOMEN LAISSA KIELLETTY se fyysinen kurittaminen. Joko prkle alatte kohta ymmärtään sen. Se mitä teette aikuisin vaimosi kanssa mukuhuoneessa on ihan teidän juttu jokaisella on omat mieltymykset. Ehkä tyttäresi/lapsesi tykkää aikuisena saada vitsaa mutta se on sitten hänen ongelmansa.


      • Anonyymi
        saku kirjoitti:

        Ruumiillinen kuritus ei ole päätarkoitus, peloite on usein riittävä saamaan pahantekijä kuriin. Ja ruumiillinen kuritus ei tarkoita, että piestään lapsi sairaalakuntoon.
        Olen saanut lapsena piiskaa, tähän perustankin piiskaamisen hyödyn. Itse piiskaaminen ei sattunut lainkaan(niin piiskaa voi antaa myös hyvin kevyesti..), mutta itse tapahtuma oli niin pelottava että se sai itkemään ja sitä kautta opin mikä on oikein ja väärin. Eli vaikka se ei sannunut, sitä ei halunnut saada. Piiskaa ei tullut myöskään jokaisesta rikkeestä, vain jos toruminen yms. ei tehonnut ja pahanteko jatkui.
        Olemme jälkeenpäin puhuneet veljieni kanssa lapsuudesta ja olemme yhtä mieltä siitä, että äiti teki oikein pitäessään jöötä kolmelle vilkkaalle vekaralle. Ei meitä mitkään viikkorahan menetykset olisi pysäyttänyt.
        Eli kyllä se piiska pitää löytyä jokaisesta perheestä. Kun lapset ovat murkkuiässä niin piiskaamisen pelon teho on laskenut jolloin tuo viikkoraha juttu toimii varmasti paremmin.

        Itse sain hyvin pienenä piiskaa isä antoi, en ollut vielä täyttänyt neljääkään ikävuotta,
        Ainoa muisto on siitä että kinttuihin jäi punaiset kirvelevätn pampulat . Enkä saa koskaan tietää miksi piiskattiin, kun vaanhempia ei enää ole .
        Joten kehon muisto siitä onnjäänyt mieleen .


    • Maalais Erkki

      Piiska sattuu mutta hellyytäkin on mukana piiskatessa äiti riisuu hellästi eirihtovaatteista ottaa syliinsä eipitäminusta kiini olen sylissä vapaasti saan piiskaa hyvästi hellyyttä piiskan jälkeen.

      • JuIGLe

        Jos joku minua piiskaisi niin kyllä itse vastaisin väkivallalla.
        Onko sitten kivaa saada murrosikäiseltä nyrkki naamaan ja polvi mahaan kun se kostaa?
        HÄH?


      • Pitän Äitin kurista

        Viikon lopulla Äitin kanssa haimme vitsan yhtessä juttelimme miten paljon saan ja miksi sovimme etu käteen yhtessä piiskauksesta yleensä saan pyllylle joskus muutaman näpäyksen reisille sovimme pyllyn punaseksi piiskaamisen kotona riisun pyllyn paljaaks halaan äitiä ennen syliin menoa annan äitin piiskata vapaasti en estele käännän pyllyä saa piiskattua hyvin tirautanitkeä vähän lopulta pyllyni on punainen kauttaaltaan halaan äitiä vitsan jälkeen kuiskaan kiitoksen äitin korvaan äiti halaa ja hellii mellä piiska toimii.


    • Vitsaa Käytetään

      Saan piiskaa tarvittaissa tietän ennakolta millon saan vitsaa noin kuukaus taaksepäin sain tiesin illalla saavani ototin iltaa jännittäen pakaroita alkoi kihelmöitä illan lähestyessä pyllyä kutittioutosti ototin äitin syliin pääsyä kaikki jännitys oli poissa päästyäni äitin turvalliseen syliin äiti antoi vitsahoitoa pitkään halasin äitiä hellästi kiitokseksi.

    • Linnaan vaan

      Pyyhitäänkö täältä mielipiteitä pois?
      Kerran jo vastasin, että lakia rikotaan molemmissa tapauksissa, mutta en huomaa enää vastaustani. No jos se on kahteen kertaan, niin ei ole pahitteeksi
      Pahoinpitely on lainrikkomus ja tekijä joutukoon siitä vastuuseen.

    • Vitsat Haettu

      saan vitsaa N. kerran kuukautessa kaikki tapahtuu äitin kanssa yhtessä sopimalla hain itse joskus vitsan valmiiksi annan äitin riisua ja piiskata on ihana tunne piiskaamisen jälkeen.

    • Napakastivitsaa

      sain piiskaa joutuin otottamaan melkein viikon ennen kuin tuli tilaisuus olla äitin kanssa kahten tänään haimme yhtessä vitsan kävelimme käsikkäin saimme olla saunalla rauhassa kahtestaan olin otottanut pääsyä äitin syliin saamaan rangaistusta ja sopimista ototus palkittiin sain vitsaa hyvin pyllylleni.

    • Piiskaa,hellyyttä

      pyllyä kihelmöi eilisen päivän tiesin saavani illalla piiskaa kävin hakemassa piiskan valmiiksi olimme kolmisin äiti riisui hellästi pylly oli isän sylissä pääni äiti silittipäätäni isä hyväili vitsalla pyllyäni kunnolla halasin molempia piiskan jälkeen sainkaikkea kerralla hellyyttä,kuria annan vanhempieni piiskata eivät anna aiheetta.

      • Vitsahyväksi

        elimme 80lukua meillä käytettiin vitsaa olin ainut lapsi kun sain vitsaa molemmat vanhempani olivat yleensä paikalla muutamaa poikeusta lukuun ottamatta sain tasapuolisesti molemmilta toinen riisui minut toinen vitsoipyllyni olin vitsan jälkeen sylissä hellittävänä,halittavana.


    • Sain Piiskaa

      Sunnuntaina oli vitsan vuoro Äiti lupasi keskiviikkona antavansa vitsaa kunnolla eilen kävin åitin kanssa kaupassa takaisin tullessa äiti pysäytti auton pyysiminut taka penkille vitsa oli valmiina autossa saimme olla kahtestaan äiti riisui housut polviin sain vitsaa pyllylleni mukavasti tuli ihana olo vitsan jälkeen.

    • Vitsaa Tuli

      Äiti lupasi antaa piiskaa viikon lopulla antoikin olin alapää paljaana äitin reisillä äiti piiskasi pitkään oli kiva olla sylissä sain huutaa ,potkiapiiskatessa sain tarvitsemani.

    • Vitsa hyväksi

      Eilen kävimme äitin kanssa tunnin neuvottelun vitsan käytöstä 2Vuotta oli mennyt piiskaamisestani olimme yksimielisiä otimme vitsan uutelleen käyttöön toistaiseksi illan hämärtyessä hain vitsan menimme äitin kanssa saunan pukuhuoneeseen juteltiin mitä tulee pitin äitiä kaulasta samaan aikaan kun vyöni avattiin housut laskettiin alas potkaisin housut nilkoistani olin valmis äitin syliin äitiantoi hyvästi vitsaa hellyyttä ja rakkautta oli mukana istuimme sylikkäin pitkään paaluu piiskan käyttöön onnistui hyvin.

      • Vitsa haettu14

        Noin kuukausi taakse päin jäin tupakasta kiini äiti ehtotti rangaistukseksi 2 viikon netti koti arestia päivää myöhemmin mietittyäni miten esitän asiani pyysin piiskaamista rangaistukseksi sain hakea vitsan ja riisua ala pääni paljaaksi äiti otti minut syliinsä varmoin ottein tiesin olevani turvalisessa paikassa levitin reiteni piiskaamista varten ohutkoivuvitsa hyväili pyllyäni,reisiäni pyllyni pyöri piiskatessa vitsa osui välillä analiin kirahtelin pikkasen sain hyvästi vitsaa tämä toimii meillä hyvin.


    • Vitsanenviikonloppu

      oli mennyt puolivuotta viime piiskasta viimeiset 3viikkoa kiukkuilin,temppuilin kaikella tavalla launtaina tuli kiukuttelun loppu äiti oli hakenut piiskan valmiiksi vei minut saunalle riisui minut juttelimme samalla pääsin äitin paljaille reisille sain vitsaa kiukuttelut lähti hyvällä piiskauksella äitin sylissä halasin äitiä pitkään.

    • Teini Poika

      Olemme olleet kesät mökillä äitin kanssa olemme hakeneet monasti yhtessä vitsan käsikätessä kävellen äiti riisuu minut hellästi saan vitsaa äitin ihanassa sylissä kovastikin pitän äitin antamista selkäsaunoja oikeutettuna ja asiallisina.

    • vitsaa

      Loppiaisena sain hakea vitsan äitille sulatimme vitsan kylpyhuoneessa riisuin alapääni kokonaan äiti otti reisilleen sain nauttia hakemastani vitsasta.

    • Vitsat Hakenut

      Pitän piiskaamista normaalina kurinpitona meillä käytetään vitsaa tarvittaissa viimeiset vuotet olen hakenut vitsan valmiiksi äitille viime kesänä haimme yhtessä pari kertaa pitin yhteisestä vitsan hausta olen piiskatessa äitin paljailla reisillä saan hellästi mutta pitempään vitsaa pitän äitini tavasta piiskata olen saanut pari kertaa äitini vyötä paljaalle pyllylle pyllyä kuumotti enemmän kuin vitsan jälkeen minulle sopii vitsan käyttö.

    • Huhhuh

      Kaksitoista viimeistä tekstiä on saman kenkilön kirjoittamaa, toivottavasti hänen läppärinsä on kosahtanut, niin loppuisivat nuo sotkemiset vihdoinkin.

      • juuri niin

        Huhhuh tosiaan, mikä fetissi jollakulla täällä oikein on...


    • Repe16V

      Hain vitsan valmiiksi äitille olin äitin pulskilla reisillä pyllypaljaana potkin,huusin vitsttaissa tuntui hyvälle pyllyssä saata kunnollla vitsaa.

    • Teini Poika

      viikon lopulla jäin tupakasta kii äiti haki hyvän neli haaraisen vitsan sain seisaaltaan vitsaa äiti piti kätestäni kiini sainpyllylle,reisille,lantiolle piiskasi noin viisi minuttiavitsan jäljet näkyvät reisillä,lantiossa oli ihanaa olla Äitin piiskattavana tarjoilen ala pääni levitän reiteni kääntelenpymppyä saa kunnolla vitsottua tämän jälkeen halaan äitiä pitkään.

      • Ihanaa

        Sain Kesällä viimeksi vitsaa oli lämmintä äitioli pikku asussa itse uikkareissa jotka riisuttiin ohutkaksihaarainen koivuvitsa oli äitillä käytössä olin sylissä pitkään vitsottavana alapääni oli punainen,reisillä mukavat vitsan jättämät makkarat paras oli lopussa pitkähalaaminen sylissä ihanat märätmuiskut.


      • Vitsaakesällä

        Saan vitsaa sylissä takaapäin saapiiskattua kunnolla pyllyn,reitet,lantion tirauttelen pienet itkut pyllyä kuumottaa mukavasti hyvän vitsomisen jälkeen kaulailen äitiä kiitokseksi.


      • Vitsaa1
        Ihanaa kirjoitti:

        Sain Kesällä viimeksi vitsaa oli lämmintä äitioli pikku asussa itse uikkareissa jotka riisuttiin ohutkaksihaarainen koivuvitsa oli äitillä käytössä olin sylissä pitkään vitsottavana alapääni oli punainen,reisillä mukavat vitsan jättämät makkarat paras oli lopussa pitkähalaaminen sylissä ihanat märätmuiskut.

        Viime kesänä hain äitille kahtesti tutun kaksihaaraisenvitsan sain nauttia äitin sylihoitosta molemmilla kerroilla olin pitkään sain tarvitsemani punaisenpyllyn,reisille ohuetrannut ihanat halit,hellimiset!


    • Vitsaa Tarvittaissa

      Viikon lopulla jäin kiini tupakan poltosta josta on sovittu selkäsauna sain itse hakea äitille vitsan valmiiksi äiti piiskasi minut sylissään tulihyvä olo piiskan jälkeen.

    • Vitsaa

      Äitini on sinua vähän nuorempi antaa piiskaa,remmiä muistan viimekesän vielä hyvin olimme maalla kävimme äitin kanssa kahtesti hakemassa koivuvitsan käsikätessä molemmilla kerroilla sain vitsaa pyllyäkirveli piiskan jälkeen halaan,hellin äitiä talvella olen saanut pari kertaa remmiä pylly on punainen,kuumottaa pitkään äiti saa kunnon halit tarvitsen muutaman kuukauten välein kunnon selkäsaunan.

    • Kajsa 16V

      Odotin iltaa eilen päivä oli pitkä isä ja veljeni lähtevät matsia kattoo äiti lupasi antaa illalla selkäsaunan äiti haki ettellis illan saunavastasta vitsan piiskasi minut takaapäin pylly,lantio ja reitet saivat äitin käsittelystä osansa annan äitin piiskata vielä kaikki tapahtuu yhtessä sopien vitsa sopii minulle.

    • Raija,remmi

      Vitsa,remmi ovat meillä käytössä vitsaa käytetään kesällä on helppo hakea talvella äitin farkkuhameen vyö on pehmeää nahkaa sopivatähän käyttöön olen saanut tässäkuussa kerran vitsaa itse kävin hakemassa riisunpyllyni paljaaksi menen äitin syliin piiskattavaksi,remmittäväksi molemmat sopivat pyllylleni tulee ihanan rauhallinen olo hyvän selkäsaunanjälkeen halaan äitiä kiitokseksi.

    • Vitsa2

      haimme yhtessä tänään vitsan äitinkanssa oli ihana tunne käsikätessä kävellessä pienet halaamiset ennen vitsan käyttöä,jälkeen.

    • Vitsasopii minulle

      Ei ole ongelma piiskata vai antaa minä saan äitiltä vitsa on monasti villainen rakkautta,hellyyttä on mukana piiskatessakin olen saanut 7 vuotiaasta saakka vitsaa Lomien aikana haimme yleensä yhtessä vitsan tänäkesänä olemme hakeneet 3kertaa yhtessä ennen vitsaa halaamme,jälkeen

    • Melkein aikuinen

      Olen melkein aikuinen meillä käytetty vitsaa monta vuotta saan muutaman kerran vuotessa kesällä on helppo hakea vitsa yhtessä Äitin kanssa mökkimme on metsän keskellä voimme kävellä käsikkäin sisällä pienet halit riisuminen saan vitsaa hellästi mutta pitempään pitkät hyväilyt päälle ihanaa.

    • VitsaaPyllylle

      Äiti oli hakenut vitsan olimme kahtestaan kotona riisui hellästi olin paitasillani otti syliinsä vitsa tanssi pak aroilla lantiolla,reisilläni pitkään tämä poika sai mitä tarvitsi Äiti sai halaamiset palkaksi.

    • Teinityttö 1

      olin viime kesän maalla äitin kanssa kahtestaan äiti kyseli lähtisinköensikesänä hänen kanssaan vielä maalle lupasin entietä mitä ensikesä tuotullessaan viime kesänä haimme äitin kanssa yhtessä muutaman kerran vitsan toivottavasti tulevana kesänäkin pääsen äitin ottamaan vitsaa.

    • Vitsaa1

      sain piiskaa viime viikon lopulla omasta tahtostani etellisestä piiskaamisesta oli yli puoli mennyt vanhempani ehtottivat törpöilystäni arestia tai tietsikka kieltoa muutamaksi viikoksi itse ehtotin jos voitaisiin käyttää vitsaa vanhemmat suostuivat sain itse hakea vitsan äiti riisui minut otti syliinsä antoi hyvästi vitsaa.

    • Piiskaa

      sain Äitiltä piiskaa tarvittaissa noin parikymmentä vuottasitten muistan vieläkin viimeisen 3vuoten selkä saunat,piiskan hakemiset haimme yhtessä tai kenellä oli aikaa tämän tytön pyllytarvitsipiiskaa usein 14-17 vuotiaana vitsa oli käytössä noin parin viikonvälen äitin sylissä vielä 17 vuotiaan sain piiskaa.

    • Tyttö

      Sain aikoinani vitsaa,remmiä äitiltä vitsaa sain sylissä remmiä sain monasti nojasin sohvan selkä nojaan äiti piti vyötäröstäni vasemmalla kätellä vålillä silitti pyllyäni olin muutaman kerran polvillani pääni lepäsi äitin reisillä hyväilin äitin lantiota,selkää änkyin,kirahtelin remmitessä.

      • Vitsa

        sain vitsaakuusivuotiaasta olin kymmen vanha kun hain itse vitsan äitille pyynöstä tästä alkain äiti piti huolen että olimme kahtestaan kun vitsaa käytettiin tästä syystä joutui joskus lykkäämään piiskaamista jopa viikolla kunnes oli tilaisuus olla kahtestaan pitin tästä tavasta kesäisin parikertaa kuukautessa kuului äitin makkarista tutut äänet äiti anteeks anteeks kiltti äiti pyllypunehtui pikkuhiljaa äiti kiltti oma äiti kulta kiltti pyllypiiskattiin punaiseksi äiti oli kiltti kulta piiskan jälkeenkin halasin äitiä aina pitkään noin 13 vuotiaana otettiin remmi käyttöön sain parikertaa vuotessa kuusitoista vuotiaana sain vielä vitsaa,remmiä äitiltä.


      • Anonyymi

        Olin saanut vitsaa Neljätoistavuotiaana alettiin käyttää myös remmiä enimmäkseen talvella vitsojen hakeminen oli vaikeampaa Äiti antoi Lee Cooppereiten Päälle päälle pari minuttia farkut polviin pikkareiten päälle annettiin 60-100 lyöntiä leveällä taitetullaremmillä lantiolle saakka,reisille sitten pikkarit polviin lopuksi 70-80 lyöntiä paljaalle alapäälle olin pylly pystyssä Äitin sylissä remmitessä .


      • Anonyymi
        Vitsa kirjoitti:

        sain vitsaakuusivuotiaasta olin kymmen vanha kun hain itse vitsan äitille pyynöstä tästä alkain äiti piti huolen että olimme kahtestaan kun vitsaa käytettiin tästä syystä joutui joskus lykkäämään piiskaamista jopa viikolla kunnes oli tilaisuus olla kahtestaan pitin tästä tavasta kesäisin parikertaa kuukautessa kuului äitin makkarista tutut äänet äiti anteeks anteeks kiltti äiti pyllypunehtui pikkuhiljaa äiti kiltti oma äiti kulta kiltti pyllypiiskattiin punaiseksi äiti oli kiltti kulta piiskan jälkeenkin halasin äitiä aina pitkään noin 13 vuotiaana otettiin remmi käyttöön sain parikertaa vuotessa kuusitoista vuotiaana sain vielä vitsaa,remmiä äitiltä.

        sain vitsaa Äitiltä Muutamankerran vuotessa olimme mökillä olin 15vuotias jäin tupakasta kiini Äiti ottiolkapäästäni mennäänkö hakemaan vitsa niin menimme Äiti istui karmastuolille tule tänne riisui minut menin itse Äitin levitetyille reisille sain vitsaa pitkään mutta hellemmin pyllypunoitti istuin Äitin syliin hajareisin halasin sain vasta halauksia sinä kesänä haimme muutaman kerran vitsan yhtessä kävelimme käsikkäin.


    • mammanpoika

      Äiti antoi Piiskaa minulle aikoinaan viisivuotiaana sain eka kerran pikkasen vitsaa 8vuotiaasta lähtien olimme aina kahtestaan kun sain pyllylleni pyllyni kutisi aika usein kun tarvitsin vitsaa Äititieisi kun kiukuttelin kutittaako pyllyä kysyi äiti nyökkäsin äiti tiesi hakeavitsan riisui pikkupoikansa antoi vitsaa sylissään murkku ikäisenä käytettiin vitsaa aika useasti hain monasti vitsan Äitin pyynnöstä Äiti riisui minut aina itse sain muutaman kerran remmiä piiskan ohessa vielä 16 vuotiaana sain piiskaa Äitin sylissä .

    • Rouvansylissä

      olen aikuinen nainen käyn siivoamassa keski ikäiselle rouvalle tykkää antaa piiskaa annan piiskata olen tottunut saamaan häneltä jopa kaipaan koka kuukautista piiskausta olen rinssikat,paitapäällä Rouvan reisillä saan melkopitkiä piiskauksia pyllypunaisena nousen sylistä kuumottaa,kihelmöi peppua ihanaa saata selkäsaunoja.

      • Piiskaavaemäntä

        Sain Tyttösenä vitsaa Äitiltä aika usein tykkään vitsasta vieläkin saan kullaltani pitkiä piiskahetkiä alapääni punoittaa reisillä kivat rannut Piiskaajana ollessa olen pelkkä paita päällä kultani saa myös pitkiä piiskauksia 2taikolmihaarainen koivuvitsa saa temmeltää kullan pyrtöllä itse kiihotun piiskatessani mättääni turpoaa ja kostuu piiskan jälkeen levitän reiteni päästän kullan kielen töihin ihanaa orkut tulevat yhtenään.


      • Anonyymi

        OlenAikuinen Nainen Minulla ei ole Vakituista Piiskaajaa tykkään kuitenkinpiiskan saannista olen alkanut antamaan itselleni Vitsaa noin kaksi vuotta sitten sattui minulle moka olin piiskannut itseni Aamulla Läksin Kaupungille pistan kellohameen päälleni tuli tuulenpuuska nosti helmat korviin piiskatut reiteni tulivat näkyviin minua vanhempi nainen tuli kysymään kuka sinua piiskaa tuolleen juttelin tälle naiselle mistä on kysymys tämän jälkeen olen piiskan jälkeen käyttänyt pitkääkapeaa hametta,Housuja käytän Kello hametta etelleenkin kun tuuli nostaa helmaa Miesten päät kääntyvät katsomaan melkopaljasta pyrstöäni ihania piiskahetkiä Kaikille.


    • Entinenmurkku

      Sain Vitsaa ÄitiltäKymmenvuotiaasta alkain sain pikkaisia piiskauksia rikkeistäni murkkuikäisenä tarvittiin enemmän vitsaa,useammin viisitoista vuotiaana olin aika usein Äitin sylissä ottamassa vitsaa sain melkopitkiä piiskauksia mutta hellästi pyllyni kyllä punoitti vitsan jälkeen oli hyväolo vielä 16 vuotiaana sain muutamankerran vitsaa olin nakuna Äitinreisillä jalatlevällään sai piiskattu reisillenikin en hävennyt vitsan saantia kaikki tapahtui kahten kesken.

      • Vitsatyttö

        Sain Äitiltä Vitsaa melko usein murkkuikäisenä vielä 16 vuotiaana olin Äitin reisillä potkimassa meni12 vuotta kunnes sain vitsaa kullaltani minut riisuttiin olin nilkkasukissa ja rinssikoissa olin sylissä piiskattavana vitsa maistui ihmeen hyvälle vaikka välillä kovemmin piiskatessa pyrstöä kirveli potkin ja työnsin pyrstöäni piiskattavaksi tämän jälkeen olen saanut vitsaa melko säänöllisesti nykysin olen nakuna tarjoilen pyrtöni,reiteni vitsalle ihanaa saata kunnonselkäsauna!


    • piesty

      väkivalta on väkivaltaa. aikuisten leikit sitten on leikkejä. kunnioitus ansaitaan pelko saadaan pieksämällä. hyvä kun on laki että valtio voi puuttua ei lapsi ole mikään pahanolon purku säkki on niitä nyrkkeily säkkejä jos pitää purkaa paineita antaa lasten olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Olin viimeviikon lopulla siivoamassa Rouvalle tiesin mitä tuleman pitää rouva oli hakenut keväiset koivuvitsat valmiiksi sain siivouksen tehtyä alapääni riisuttiin paljaaksi Rouvan syliin ottamaan vitsaa olin melko pitkään vitsottavana levitin reiteni sai annettua reisilleni kääntelin pyrtöäni sai annettua lantiolle oli ihanaa saada keväistä vitsaa.

    • Anonyymi

      Äiti antoi vitsaa muutaman kerran vuotessa murkkuna käytettiin useammin teinityttönä riisuttiin hamoseni pikkaritpois takimaiset sukkanauhat auki lantioliivien takaosa poispepunpäältä sitten Äitin syliin ottamaan vitsaa tämän tytön sukkanauhat avattiin monasti olin melkein 17vuotias kun peppuani vielä hoitettiin vitsalla tuli ihanahyväolo vitsasta.

      • Anonyymi

        Tuli Mieleen Oma lapsuus Äitin kanssa haitut vitsat,hellät riisumiset ja pyrstöni piiskaaminen eilen annoin itselleni vitsaa en ollut pitkään aikaan saanut ei ollut tilaisuutta hain kolme vitsaa itselleni olin nakuna piiskasin pitkään kunnes jalkoväli kastui olen reisiltä,lantiolta rantuinen vitsa jättijälkensä. Nim.Piiskaavaemäntä


      • Anonyymi

        Olin Teini Ikäinen 70luvunpuolivälissä minun ikäiseni käyttivät sukkahousuja Käytin Lantioliivejä,sukkia takimaiset sukkanauhat avattiin useasti pahimpina aikoina 2viikon välein tämän tytön pyllykutisi usein vielä 18 vuotiaana sukkanauhat avattiin paljaspylly sai remmiä.


    • Anonyymi

      Saan Vitsaa Rouvaltani Hän Antaa Mielellään Vitsaa olen Nakuna Hänen Reisiensä päällä tänä aamuna vitsa telkkusi pitkään pakaroillani olemme nauttineet n15vuotta vitsan käytöstä Ihanaa!

    • Anonyymi

      Sain vitsaa tänä aamuna Rouva oli hakenut vitsan valmiiksi kahvin jälkeen menimme makkariin takaisin sain takaapäin pyllylleni tykkään tästä asennota vitsa tepasti pyllylläni pitkään kiukuttelin rouvalleni eilen .

    • Anonyymi

      Sain Vitsaa Tänä Aamuna olen aikuinen Nainen olin pelkissä Rintsikoissa pyrstö saikyytiä olin kaivannut monta päivää lopulta sain ototus palkittiin navasta polviin saakka vitsatelkkusi Reisienväli kastui sain puolentunnin käsittelyn Olen rantuinen tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Olen saanut Piiskaa 9vuotiaasta alkain Äiti antoi minulle uutaman kerran vuotessa murkku ikäisenä sain useammin välillä viikottain isonatyttönä sain piiskaa ja joskus remmiä vielä 17-18 vuotiaana Äiti halui antaa Minulle vielä piiskaa,remmiä annoin antaa kävimme viimeisenä saunassa oli helppo antaa samalla olimme molemmat nakuina pyllyni sai hyvästi piiskaa Tai remmiä otin mielelläni pyllylle .

    • Anonyymi

      Minulle Anneaan Piiskaa tänään Viimeksi saiin Koivupiiskaa Olin Ystävättären Sylissä Saamassa sain kunnon kylvetyksen Pyrstössä tantuu Hyvälle vieläkin 3tunninjälkeen

    • Anonyymi

      Vitsan Saaminen on Minusta Ihan paikallaan Jos Molemmat pitävät siitä Vaimoni antaa Hänen Vitsansa on Villainen olen Vaimoni Reisillä Vähintään kerran kuukautessa joskus parin viikon välein saan koivuvitsaa 5-15minutinkäsittelyn tilanteenmukaan osaa antaa Hyvästi Vitsaa pitkän käsittelyn jälkeen alapääni on kokonaan punainen,rantuinen .

      • Anonyymi

        Annan Piiskata Tykkään PiiskastaSopivasti saatuna Lyhyt Näpäkka Tai Pitkä helläpiiskaus molemmat sopivat minulle olen saanut muutaman kerran remmiä pakaroitakuumottaa kivasti remmin jälkeen Ihanaa olla Kullan sylissä Saamaassa.


    • Anonyymi

      Olen saanut Piiskaa melko Säännöllisesti eilen Ystävätär antoi Remmiä sylissään Pakakaroilla tuntuu vieläkin ihanakuumotus muutaman tunnin.

    • Anonyymi

      Ajattelen tuota asiaa ihan samoin, kyseessä on kaksi eri asiaa.

    • Anonyymi

      Piiskan Saaminen on ihanaa sain Lauantaina Saunareissulla pyllynpunaiseksi.

    • Anonyymi

      Tulen Saamaan Tänä iltana Vitsaa Hain jo Vitsat valmiiksi Kulta lupasi antaa ototan iltaa olen liiveissä,sukissa piiskatessa.

    • Anonyymi

      Seksifetissi osastolle koko aloitus. Aina näitä tulee tänne, oli aihe mikä tahansa, joko se on piiskaaminen, sukurutsa , serkun paneminen tai vaippoihin pissaamista tai jotain muuta. Pakonomaista tarvetta toitottaa fetissejään joka helvetin osiossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe