tampere kavereita?

sipulisoppa

HEi ! huomasin että täällä oli suunniteltu uusien kavereiden etsijöille Helsingissä miitti josta mieleeni juolahtikin onnistuisikohan samanlainen miitti tamperelaisille(lähikaupungit) ystävän etsijöille?Eli kokoonnuttaisiin isommalla porukalla ja tutustuttaisiin.
Itse olen 19 vuotias neito tampereelta, laittakaa viestiä jos innostutte niin sumplitaan lisää miten moisen tapaamisen voisi järjestää.

37

1630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen20v

      kiinnostunut, oon itekki miettiny vastaavia, mutta ei oo saanu aikaseks ehdottaa, ois kuiten mukava jos sais useampaa ihmistä paikan päälle :)

    • Vaikka asunkin tällä hetkellä Ikaalisissa, niin kavereita kaipailen sieltä Treelta

      -Hanna-

    • ladyfail

      Ihan mahtava idea! Mä oon niin messissä, sanokaa vaan missä ja milloin! :D

    • sipulisoppa

      loistavaa täällä on tullut jo muutama asiasta innostunut :) ! Ootellaan jos löytyy vielä lisää innokkaita niin löydään lukkoon tapaaminen ja äänestetään ajankohdasta !

      • Tätä otusta kiinnostaa kanssa, ystäviä ei ole koskaan liikaa!


      • Ketsu
        Azuca kirjoitti:

        Tätä otusta kiinnostaa kanssa, ystäviä ei ole koskaan liikaa!

        Täällä juuri Tamperelaistunut nuori nainen, joka on myös kiinnostunut ko. miitin järkkäämisestä. :)


      • ladyfail
        Ketsu kirjoitti:

        Täällä juuri Tamperelaistunut nuori nainen, joka on myös kiinnostunut ko. miitin järkkäämisestä. :)

        Nyt tarvitaan vaan aika ja paikka! :D


      • neiti spontaani :D
        ladyfail kirjoitti:

        Nyt tarvitaan vaan aika ja paikka! :D

        En asu kyllä Tampereella vaan junamatkan päässä sieltä, mut jotenkin silti kiinnostaa :D kavereita ei koskaan tosiaan liikaa ole ja ainahan noita uusia naamoja mahtuu vanhojen sekaan :))


      • lizbeht

        Mä oisin kans kiinnostunnu hankki lisää kavereita. Mä oon asun reilu 2 vuotta tampereella ja mul on ainoastaan yks kaveri. Mä oon 22 et onko mitää ikärajaa tähän tapaamisee?


      • sipulisoppa
        lizbeht kirjoitti:

        Mä oisin kans kiinnostunnu hankki lisää kavereita. Mä oon asun reilu 2 vuotta tampereella ja mul on ainoastaan yks kaveri. Mä oon 22 et onko mitää ikärajaa tähän tapaamisee?

        käykää rastittamassa päivämäärät mitkä teille sopis,niin vois lyödä lukkoon sit tapaamisen :) ! Ja paikkaakin olisi hyvä miettiä,olisiko joku ihan peruskivapuisto jos säät vaan sallii ? laittakaa ehotuksia!

        http://www.doodle.com/wyremmmkygq2q267


      • sipulisoppa
        lizbeht kirjoitti:

        Mä oisin kans kiinnostunnu hankki lisää kavereita. Mä oon asun reilu 2 vuotta tampereella ja mul on ainoastaan yks kaveri. Mä oon 22 et onko mitää ikärajaa tähän tapaamisee?

        ei mitään ylä tai alarajaa,mukaan vaan!


    • Olen 22-vuotias nainen ja olisin myös kiinnostunut tapaamisesta..

    • Lelunen

      Moiks..

      Mä oisin kans halukas tutustumaan uusiin ihmisiin Tampereen suunnalta.. Oikeesti, vähänkö huippu idea! :D Mihin aikaan miittinki kannattais järjestää, että mahdollisimman moni pääsis mukaan..?

      -Leea-

      • jos...

        Pitäiskö miittinki järjestää jollain semmosella paikalla minne on helppo tulla, nimittäin jos ihmisiä on tulossa muualtakin kun ihan tampereelta, ja kaikki ei välttis osaa liikkua oikeen vieraassa paikassa? :) ja varmaan siinä mielessä muutenkin ehkä ois hyvä suunnitella vähä päivän aikataulua ja niin pois päin, jos täytyy sit suunnitella joidenkin linkki/juna-aikataulut sen mukaan?


      • Lelunen

        Ehdottaisin, että tavattais lähellä Koskikeskusta, linja-autoasemaa, sekä rautatieasemaa esim. siinä ortodoksikirkon puistossa..? Tein karttakuvan, josta kyseinen paikka näkyy vihreällä palluralla merkittynä.. Jatkettais sitten sieltä jonnekin! :) Kartta löytyy osoitteesta:

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=lilulaa&image_id=105385259

        (en keksinyt tähän hätään muuta tapaa saada kuvaa nettiin, mutta onnistuuhan se näinkin!) :D


      • idea
        Lelunen kirjoitti:

        Ehdottaisin, että tavattais lähellä Koskikeskusta, linja-autoasemaa, sekä rautatieasemaa esim. siinä ortodoksikirkon puistossa..? Tein karttakuvan, josta kyseinen paikka näkyy vihreällä palluralla merkittynä.. Jatkettais sitten sieltä jonnekin! :) Kartta löytyy osoitteesta:

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=lilulaa&image_id=105385259

        (en keksinyt tähän hätään muuta tapaa saada kuvaa nettiin, mutta onnistuuhan se näinkin!) :D

        innostuin itsekin ideasta, mutta sitten huomasin, että taitaa olla aika naisvaltaista toi kokoontuminen joten onko sinne miehillä mitään toivoa tulla kanssa??? en ole koskaan ollut vastaavassa jutussa joten ne ketkä ovat olleet niin kertokaa kokemuksia ihmeessä!!


      • miehetkin lähtisivät
        idea kirjoitti:

        innostuin itsekin ideasta, mutta sitten huomasin, että taitaa olla aika naisvaltaista toi kokoontuminen joten onko sinne miehillä mitään toivoa tulla kanssa??? en ole koskaan ollut vastaavassa jutussa joten ne ketkä ovat olleet niin kertokaa kokemuksia ihmeessä!!

        puistoon;

        aika outo paikka, ortodoksisen kirkon edusta, vaikka onkin linja-autoaseman ja rautatieaseman välissä, sellainen ankea, hiekkapuisto, mutta toivottavasti sitä ei silti rakenneta täyteen taloja, kuten uhkakuvia ehdittiin jo maalailla ;D


    • Kesäntyttö88

      Moi!

      Mua kiinnostais kanssa tämmöne miitti:) OOn 21v nainen ja asunu tampereel 5 vuotta mut kavereita ei ole ikinä liikaa:) Ja tosiystävät ois tervetulleita:P

    • sipulisoppa

      Tänne on alkanut tuleen paljon kiinnostusta , Lelusen ehdottama alotuspaikka on hyvä sinne ainakin luulisi löytävän jos tulee lähipaikkakunniltakin :)

      tämä on sukupuolesta riippumaton tapaaminen,tosin naistavaltaseksi osottautunut mutta mukaan vaan jollei naisenimmistö pelota :) !

      käykää kirjottamassa jonkinmoinen nimimerkki ja rastittamassa päivät mitkä teille olisi sopivia miittiä ajatellen jos olette halukkaita vielä tulemaan messiin! saadaan sit sovittua joku päivämäärä mikä kaikille sopii :) http://www.doodle.com/wyremmmkygq2q267

      • Hei,

        valitettavasti tuo linkki ei avautu?

        Olisin myös kiinnostunut tulla miittiin. Asun Sveitsissä mutta tulen aina lomilla Suomeen, varsinkin Tampereelle. Mutten tunne sieltä oikein ketään.


      • sipulisoppa
        lafraise kirjoitti:

        Hei,

        valitettavasti tuo linkki ei avautu?

        Olisin myös kiinnostunut tulla miittiin. Asun Sveitsissä mutta tulen aina lomilla Suomeen, varsinkin Tampereelle. Mutten tunne sieltä oikein ketään.

        pitäis toimia nyt taas :) ,
        toivonmukaan!


      • nainen23v
        sipulisoppa kirjoitti:

        pitäis toimia nyt taas :) ,
        toivonmukaan!

        tää oli mahtava idea! ehdottomasti oon mukana jos tälläinen järjestetään:)


      • Riiiiiiiiina
        nainen23v kirjoitti:

        tää oli mahtava idea! ehdottomasti oon mukana jos tälläinen järjestetään:)

        Mukana mukana mukana!^^


      • TÄÄ...
        Riiiiiiiiina kirjoitti:

        Mukana mukana mukana!^^

        Jos teillä on Galleriassa tunnus niin kirjautukaa sille ja menkää tänne yhteisöön:

        http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=3142481


      • Lelunen

        Ajattelin, että pitäiskö meijän pikkuhiljaa alkaa lyömään päivää lukkoon, jotta kaikki halukkaat pystyis vielä järkkäileen muita aikatauluja (ja kattoon kulkemista yms.)..

        Kävin kurkkaamassa doodlen merkintöjä ja havaitsin, että torstai 25. sekä maanantai 29. päivä, sopisivat suurimmalle osalle parhaiten.. Pitäiskö meidän sopia nyt noista toinen, jos halutaan siis nähdä vielä tän kuun aikana...? Ite ainakin tykkäisin! :D (Ja sit mietin kans sitä, että jos kaikki ei pääse sitten samana päivänä, niin voihan sitä yhtä hyvin sopia toisenkin miitti kerran..)

        Ja mites muuten päivän ajankohta, onko kellon ajalla jotain merkitystä osallistumismahdollisuuksien kannalta.. Pitäiskö nähdä joskun puolenpäivän aikoihin (saako kaikki itsensä hereille siihen mennessä) vai mitä ootte mieltä..?


      • sipulisoppa
        Lelunen kirjoitti:

        Ajattelin, että pitäiskö meijän pikkuhiljaa alkaa lyömään päivää lukkoon, jotta kaikki halukkaat pystyis vielä järkkäileen muita aikatauluja (ja kattoon kulkemista yms.)..

        Kävin kurkkaamassa doodlen merkintöjä ja havaitsin, että torstai 25. sekä maanantai 29. päivä, sopisivat suurimmalle osalle parhaiten.. Pitäiskö meidän sopia nyt noista toinen, jos halutaan siis nähdä vielä tän kuun aikana...? Ite ainakin tykkäisin! :D (Ja sit mietin kans sitä, että jos kaikki ei pääse sitten samana päivänä, niin voihan sitä yhtä hyvin sopia toisenkin miitti kerran..)

        Ja mites muuten päivän ajankohta, onko kellon ajalla jotain merkitystä osallistumismahdollisuuksien kannalta.. Pitäiskö nähdä joskun puolenpäivän aikoihin (saako kaikki itsensä hereille siihen mennessä) vai mitä ootte mieltä..?

        harmiksi ei löytynyt päivämäärää mikä olisi kaikille käynyt, täytyy joko siis ottaa vaan joku päivä tai sit järjestää ei Ok:ski merkityt käyviksi :) itse voin perua 5 ja 6 päivän jotka olin merkannut ei käyviksi niin sitten meillä on jo enemmän käyvempiä päiviä :) Kirjotelkaa jos sattumoisin teiltäkin löytyy päivät doodlesta mitkä voi muuttaa !
        Palataan asiaan pian,
        Hyvää juhannusta :) !!


      • sipulisoppa
        sipulisoppa kirjoitti:

        harmiksi ei löytynyt päivämäärää mikä olisi kaikille käynyt, täytyy joko siis ottaa vaan joku päivä tai sit järjestää ei Ok:ski merkityt käyviksi :) itse voin perua 5 ja 6 päivän jotka olin merkannut ei käyviksi niin sitten meillä on jo enemmän käyvempiä päiviä :) Kirjotelkaa jos sattumoisin teiltäkin löytyy päivät doodlesta mitkä voi muuttaa !
        Palataan asiaan pian,
        Hyvää juhannusta :) !!

        ehdotan että pidetään tapaaminen 6.7 maanantaina. Valitettavasti Sarah ei pääse doodlen mukaan mutta ennemmistä käyviä ääniä on sopiva tuolloin joten no can do :( !

        Nyt pitäisi sitten sumplia kellonaikoja,kohtaus paikkanahan oli tuo kirkon puisto.

        Ehotuksia :) ! minä ehotan klo 16.00


      • lelunen
        sipulisoppa kirjoitti:

        ehdotan että pidetään tapaaminen 6.7 maanantaina. Valitettavasti Sarah ei pääse doodlen mukaan mutta ennemmistä käyviä ääniä on sopiva tuolloin joten no can do :( !

        Nyt pitäisi sitten sumplia kellonaikoja,kohtaus paikkanahan oli tuo kirkon puisto.

        Ehotuksia :) ! minä ehotan klo 16.00

        sipulisopan ehdotus kuulostaisi ainakin mun korviini hyvältä! :)
        mitä muut on mieltä?


      • Riiiiiiiiina
        lelunen kirjoitti:

        sipulisopan ehdotus kuulostaisi ainakin mun korviini hyvältä! :)
        mitä muut on mieltä?

        mulle myös sopisi tuo päivä hyvin!:) työt loppuisi kyllä vasta viideltä, mutta näin ajoissa kun tietää niin on kyllä mahdollista sen verran livistää, että neljäksi ehtisin;)


      • sipulisoppa kirjoitti:

        ehdotan että pidetään tapaaminen 6.7 maanantaina. Valitettavasti Sarah ei pääse doodlen mukaan mutta ennemmistä käyviä ääniä on sopiva tuolloin joten no can do :( !

        Nyt pitäisi sitten sumplia kellonaikoja,kohtaus paikkanahan oli tuo kirkon puisto.

        Ehotuksia :) ! minä ehotan klo 16.00

        Mä olen mukana.. kellon aikakin sopii oikein hyvin..


      • Azzy
        sipulisoppa kirjoitti:

        ehdotan että pidetään tapaaminen 6.7 maanantaina. Valitettavasti Sarah ei pääse doodlen mukaan mutta ennemmistä käyviä ääniä on sopiva tuolloin joten no can do :( !

        Nyt pitäisi sitten sumplia kellonaikoja,kohtaus paikkanahan oli tuo kirkon puisto.

        Ehotuksia :) ! minä ehotan klo 16.00

        Käypi minulle. En nyt jaksanu rekata sisälle, mutta olen kuitenkin Azuca :D Kellonajalla ei minulle ole mitään väliä, kunhan ei ennen kahtatoista että ehtii herätä..


    • liontar

      hei kaikille
      vieläkö porukkaan mahtuisi lisää?olen asunut tampereella about 2vuotta ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, jos vaikka löytyis uusia ystäviä. ikää on kyllä kertynyt jo 24v elokuussa 25 mutta henkisesti pärjätään varmasti samalla tasolla

      • vaan!

        mahtuu mahtuu,tervetuloa! 6.7 on miittipäivä


      • Thebe
        vaan! kirjoitti:

        mahtuu mahtuu,tervetuloa! 6.7 on miittipäivä

        Päivä on ilmeisesti jo selvitetty. Entäs aika ja paikka?

        -Eetu-


      • 20+ miitti

        ellei ollut, ei ikärajaa liene


    • sokerimörkö

      Minulla olisi kanssa kiinnostusta osallistua tähän tapahtumaan, vaikka yleensä säästän itseäni (ja muita) sosiaalisuuksilta.

      Rene / m / 19

    • miittipalstalle

      missä ne nykyisin lieneekään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2057
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      113
      1512
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe