Appiukon kiima

Levoton_neito

HUOM!! Ennen kuin kommentoit, ota huomioon, että tämä EI ole tositarina. Komnetoikaa sen mukaan

---

Tuona kyseisenä iltana, kun kaikki tämä tapahtui, vaimoni Sari oli kahdeksannella kuulla raskaana. Sari oli jo ennen raskautta ollut hyvännäköinen ja onnistui kääntämään vastaan tulevien miesten päät, mutta kun vatsa oli alkanut pyöristyä Sarista tuli upea. Muulla sanalla sitä ei voi kuvata, Sari näytti hyvältä raskaana.
Palatkaamme nyt kuitenkin tuohon iltaan. Istuimme Sarin ja isäni Reinon kanssa viettämässä iltaa olohuoneessamme, juttelemassa niitä näitä ja katsomassa televisiota.
Minulla oli kuitenkin ollut pitkä päivä, sillä olin joutunut heräämään normaalia aikaisemmin ja jäämään vielä ylitöihinkin, joten lopulta lähdin nukkumaan, kellon ollessa tuskin kymmentä. Käperryin mukavasti omalle puolelleni minun ja Sarin parisänkyä ja nukahdin nopeasti.

Heräsin kuitenkin pian, noin tuntia myöhemmin. Unisena katsoin hetken vain ympärilleni, kunnes kuulin keskustelun ääniä olohuoneesta. Päättelin että ilmeisesti Sarin ja isäni välinen keskustelu tai taustalla kuuluva tv:n ääni olivat herättäneet minut. Kuuntelematta keskustelua sen tarkemmin, katsoin kelloa ja sitten puolittain avoinna olevaa ovea, mistä näin esteettömästi olohuoneen sohvalle, missä Sari ja isäni istuivat, kuitenkin pienen välimatkan päässä toisistaan. Katselin heitä hetken ja suljin sitten silmäni, yrittäen saada unen päästä kiinni. En edelleenkään kuunnellut keskustelua järin kiinnostuneena, joten en tiedä mistä he puhuivat. Äkisti keskustelun äänet kuitenkin vaimenivat ja tajutessani sen, avasin silmäni uudelleen. Vaikken tiennytkään keskustelun aihetta, vaistosin silti, että hiljaisuus tuntui jotenkin vaivautuneelta.

Avatessani silmäni, näinkin heti mistä vaivautuneisuus johtui. Näin isäni siirtyneen aivan Sarin viereen ja kietoneen kätensä vaimoni harteille, samalla kun toinen käsi kohottautui sivelemään vaimoni poskea. Tässä vaiheessa tunnuin heräävän kunnolla ja tietämättä lainkaan mistä oli kysymys, jäin katsomaan sivusta, miten tilanne etenisi.
”Reino… älä. Mitä sä nyt…” kuulin Sarin sopertavan hämmentyneenä ja koettavan siirtyä kauemmas. Isäni onnistui kuitenkin estämään Sarin vetäytymisen ja veti vaimoni itseään vasten, samalla kumartuen suutelemaan Sarin kaulaa.
”Ei tarvitse pelätä Sari… Sä vain näytät niin upealta raskaana... en voi välttää kiusausta.” kuulin isäni sanovan hiljaa. Näin kuinka Sari sai helliä suudelmia kaulalleen ja hitaasti huulet siirtyivät vaimoni ihoa pitkin ylemmäs poskelle ja siitä korvanlehdelle, Sarin koettaessa turhaan työntää Reinoa pois luotaan.
”Ihan rauhassa Sari… ” kuului isäni matala ääni jälleen ja näin Sarin värähtävän hänen syleilyssään.
”Eihän me voida… Mä oon naimisissa… jos Timo herää…” Sari koetti estellä, mutta lause katkesi kesken, isäni painaessa huulensa Sarin omia vasten. Katsoin hämmentyneenä olohuoneen tapahtumia paikaltani. Huomasin Sarin epäröivän, mutta lopulta hän vastasi suudelmaan.
”Ei Timo herää… ollaan vain hiljaa… minä ihan vähän vain teen hyvää… Ihan vähän vain hyväilen.” kuulin isäni rauhoittelevan Saria. Kädet olivat päästäneet vaimoni syleilystään ja siirtyneet Sarin pyjaman paidan helmalle, nostamaan paitaa ylöspäin.
Hämmentyneen Sarin estelemättä, isäni otti paidan pois, paljastaen näin Sarin paljaan ylävartalon, hän kun ei yleensä pitänyt alusvaatteita pyjaman alla, kuten ei nytkään.
Näin Sarin punastelevan rajusti, kun isäni suuteli häntä jälleen ja siirtyi sitten hitaasti suutelemaan ja näykkimään maidon painosta raskaina roikkuvia rintoja.

Olin edelleen aivan lukossa enkä tiennyt olisiko minun pitänyt keskeyttää vai vain katsoa. Ajatuksena tuntui mahdottomalta että oma isäni olisi halunnut minun vaimoani, mutta siinä tuo vanha mies nyt kuitenkin oli, minun vaimoni kimpussa.
Kuulin Sarin värisevän hengityksen kun isäni antoi ensin kielikylpyä toiselle rinnalle, toisen käden samalla hieroessa vapaana olevaa rintaa ja sormien pyöritellessä nännejä vaativasti. Pian myös toinen rinta sai samanlaisen kielikylvyn ja toinen käsi siirtyi vapaaksi jääneen rinnan kimppuun.
”Reino… lopetetaan…” Sari koetti vielä estellä. Isäni ei kuitenkaan ottanut sanoja kuuleviin korviinsakaan, vaan kohotti päänsä Sarin kauniilta rinnoilta ja suuteli häntä uudelleen, vaativasti ja omistavasti. Sari vastasi suudelmaan jälleen, hämmentyneen ilmeen alkaessa hitaasti kadota kasvoilta. Eikä minunkaan ollut nyt vaikea huomata, että äskeinen estely-yritys oli ollut vain muodollinen. Isä oli onnistunut selvästi jo kiihottamaan Saria ja tekemään tämän myöntyväiseksi.
”Ihan rauhassa kultapieni. Reino tekee hyvää sinulle…” isäni kuiskasi vielä, jatkaen Sarin intohimoista suutelua. Sari vastasi suudelmiin nyt lähes yhtä himokkaasti ja kun isäni kädet lopulta lähtivät jälleen alaspäin ja riisuivat Sarin täysin alastomaksi, kietoi Sarikin kätensä isäni ympärille.


(Jatkuu seuraavassa viestissä merkkirajoituksen takia.)

18

29618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Levoton_neito

      Jatkettuaan yhä vain kiihkeämmäksi muuttuvaa suudelmien vaihtoa vaimoni kanssa, isäni laski toisen kätensä tunnustelemaan vaimoni haaroja. Paikaltani sängyllä näin mainiosti Sarin siistityn karvoituksen, jota olimme yhdessä lyhentäneet kummulta ja leikanneet kokonaan pois hänen suloisen vakonsa ympäriltä, suuseksin helpottamiseksi. Ja nyt tuota vakoa hieroi oman isäni käsi, samalla kun toinen käsi hiveli hellästi Sarin niskaa, tämän suudellessa isäni kanssa.
      ”Levitä vähän jalkojasi Sari-pieni.” kuulin isäni kehottavan hiljaa. Näin raskaasti hengittävän Sarin tekevän kehotuksen mukaan, eikä aikaakaan, kun isäni oli jo siirtynyt, polvilleen lattialle Sarin eteen ja kumartui nuolemaan Sarin reisien sisäpintaa. Tässä vaiheessa isäni pää oli näkymieni edessä, enkä voinut kuin arvailla kuinka kosteana vaimoni mahtoi isäni takia jo olla. Sarin kasvoilta suorastaan paistoi, kuinka hyvältä tuo kaikki hänestä tuntui ja näin Sarin nojaavan rentona ja silmät ummistettuna taaksepäin, samalla haroen isäni hiuksia.
      Isäni huulet ja kieli taas etenivät hitaasti Sarin reisiä pitkin ja hänen päästessään hävylle, kuulin Sarin voihkaisevan, isäni kielen alkaessa nuolla kosteaa vakoa. Kuullessaan Sarin nauttivan, isä näytti innostuvan todella ja pään liikkeistä päätellen hän alkoi nuolla vaimoni kosteutta valuvaa vakoa nyt nopeammin ja entistäkin vaativammin. Näin isän vievän nuolemisen aikana, kätensä sivelemään kaunista peppua, jota olin itsekin katsellut useammin kuin kerran. Sari taas oli jo ehtinyt täysin uppoutua omaan nautintoonsa ja kuulin hänen hiljaisen voihkeensa ja yninänsä, kun isä todella piti lupauksensa ja teki Sarille hyvää.
      Vaikken isäni pään vuoksi nähnyt yksityiskohtaisesti, mitä kieli vaimoni haaroissa teki, saatoin silti sieluni silmin kuvitella kielen pyörivän klitoriksen ympärillä, nuolevan kosteutta valuvia häpyhuulia omistavasti, aivan kuin Sari olisikin ollut hänen vaimonsa.

      Nuolemista ei voinut kestää kovin kauan, mutta minusta se tuntui tunneilta, kunnes lopulta näin Sarin kaartavan selkäänsä. Tiesin orgasmin olevan tulossa ja pian Sarin suusta purkautuikin aiempia kovempi vaikerrus, kun isäni sai suullaan hänelle orgasmin aikaan. Toivoin todella, ettei isälläni olisi aikomuksia mennä pidemmälle, mutta pelkäsin hänen toiveistani huolimatta käyttävän tilannetta todella hyväkseen.
      Isäni sitten noustessa Sarin orgasmin jälkeen seisomaan ja riisuutuessa myös, aloin aavistella pahaa. Vilkaisin kuitenkin Saria ja nähdessäni nautintoa ja mielihyvää kuvastavan ilmeen, päätin antaa heidän edetä, jos halusivat. Vaikka en voinutkaan mitään mustasukkaisuudelleni, joka kohotti päätään, tahdoin Sarin saavan nauttia, siitäkin huolimatta että se oli oma isäni, joka hänet laittoi nauttimaan. Lisäksi en uskonut, että tuosta aiheutuisi vahinkoa. Sarihan oli jo raskaana, joten raskauden pelkoa ei ainakaan olisi. Sairaudet olivat asia erikseen, mutta luotin isääni kuitenkin sen verran, että hän olisi kertonut sellaisesta asiasta läheisilleen ja vaikka ei olisikaan, ei hän tieten tahtoen tartuttaisi ketään.

      ”Eikö tuntunutkin hyvältä Sari-pieni?” isä kysyi istuutuessaan alastomana Sarin viereen ja painoi suudelman Sarin huulille. Sari vastasi raukeana suudelmaan ja onnistui vain nyökkäämään lyhyesti. Aitiopaikaltani minä näin suoraan Sarin haaroihin, hänen pitäessään edelleen jalkojaan levällään, isäni käsittelyn jäljiltä. Kauniin punaiset häpyhuulet, joita olin itsekin niin monesti nuollut, kiiltelivät nyt kosteuttaan isäni jäljiltä. Tilanteesta huolimatta, en voinut mitään sille, että omakin kaluni oli jo aikaa sitten herännyt ja nyt aloin tuskin tajuamattani tyydyttää omia halujani katsellessani tuota näkymää. Tarkemmin ajatellessani tuntui jopa kiihottavalta ajatukselta, että tuolla vaimoni nyt oli oman isäni käsissä ja isäni pääsisi perusteellisesti tutustumaan Sarin kehoon.
      ”Tekisikö miniä nyt puolestaan apelle vähän jotain mukavaa? Herättelepäs minua vähän niin saat jotain vielä mukavampaa kuin äskeinen.” kuulin isäni ehdottavan Sarille. Ristiriitaisin tuntein toivoin Sarin kieltäytyvän kun taas toisaalta toivoin hänen myöntyvän. En tiennyt oliko se hyvä vai paha, kun Sari ilman vastaväitteitä laskeutuikin vuorostaan lattialle, samalla kun isäni siirtyi lähemmäksi sohvan reunaa.

      (jatkuu)

    • Levoton_neito

      Näin Sarin alkavan vetää toista kättään edestakaisin paksulla, puolijäykällä kalulla samalla kun toinen hakeutui kasseille ja alkoi hyväillä isääni sieltä. Kuulin isäni murahtavan tyytyväisenä ja näin kuinka hän vei kätensä sivelemään Sarin niskaa. Aikansa isäni kalua heräteltyään, Sari kumartui kohti edessään olevaa kalua, alkaen nuolla aivan juuresta, kuten yleensä teki minullekin. Hitaasti Sarin kieli ja huulet etenivät juuresta ylöspäin, saaden isäni selvästi nauttimaan. Lopulta hän pääsi päähän asti ja näin nyt jo jäykän kalun päässä olevan terskan katoavan vaimoni lämpimään suuhun. Tiesin Sarin pyörittävän parhaillaan kieltään terskalla, samalla kun toinen käsi kulki edestakaisin kookkaan kalun vartta pitkin, välillä hellästi puristaen ja välillä hellittäen. Samoin Sari oli useasti tehnyt minullekin.

      Vilkaisin isäni kasvoja ja ilmeestä päätellen hän nautti Sarin suutyöskentelystä aivan yhtä paljon kuin Sarikin oli nauttinut äsken.
      ”Hyvä tyttö… Oikein hyvä tyttö…” isäni sanoi matalasti ja ohjasi Sarin nyt pois elimensä luota. Ilmeisesti isäni pää-asiallisena tarkoituksena ei ollut nauttia Sarin antamasta suuseksistä vaan tehdä jotain ihan muuta.

      Isäni ohjaamana Sari asettui sohvalle selälleen, isäni asettuessa jalkojen väliin.
      ”Reino, ei me voida... ei näin pitkälle.” Sari mumisi jälleen, muodolliselta kuulostavan estely-yrityksen. Pian hän kuitenkin voihkaisi hiljaa, isäni käden hakeutuessa jälleen hänen haaroihinsa, ilmeisesti hieromaan klitorista.
      ”Ihan rauhassa Sari. Pitäähän minun testata miniän taitoja näinkin.” isäni sanoi, nostaen samalla Sarin jalat ylös. Sanomatta enää mitään, Sari alistui isäni käsittelyyn, jalat kohti kattoa, isän alkaessa hieroa terskaa häpyhuulia vasten.
      Sari liikahti aivan kuin janoten jo kalua sisäänsä, eikä isä antanut kärsimättömän naisen odottaa. Vähitellen kalu työntyi koko mitaltaan vaimoni sisään ja isä alkoi tehdä nopeita työntöjä vaimoni syvyyksiin. Kuulin Sarin ynisevän hiljaa isän jatkaessa innokasta pumppaamistaan, enkä voinut enää itselleni mitään vaan tunsin laukeavani katsellessani tuota irstasta ja kiihottavaa näkyä. Oma vaimoni makaamassa siinä nauttien, maidon täyttämät rinnat työntöjen tahdissa pomppien ja pillu kosteana, samalla kun isäni työnsi kookasta kaluaan edestakaisin tuossa lämpimässä ja kosteassa vaossa.

      Sarin ja isäni yhdynnästä aiheutuvat äänet tuntuivat täyttävän korvani kokonaan. Isäni mielihyvästä johtuvat ähkäisyt ja murahdukset, Sarin vaikerrus ja nautinnollinen yninä, sekä tietysti liukkaasta vaosta kantautuva kostea litinä. Olin melko varma siitä, ettei Sari ollut edes minun kanssani ollut koskaan noin kosteana.
      Ikuisuudelta tuntuvan ajan kuluttua, näin Sarin kaartavan selkäänsä uuden orgasmin kourissa. Isäni hymyili tyytyväisenä ja uskoin orgasmin voimasta supistelevan pillun tekevän hyvää hänelle. Tehden vielä muutaman innokkaan työnnön, näin isäni pysähtyvän paikoilleen ja tiesin näkemättäkin, että hän oli lauennut Sarin sisään. Raskaasti huohottaen hän veti kalunsa ulos avoimeksi naidusta lemmenkolosta ja siirtyi seisomaan sohvan viereen Sarin pään kohdalle, tarjoten nyt veltostunutta kaluaan Sarille.
      ”Puhdistapas nyt vielä se minkä likasitkin.” isäni kehotti ja silitti raukeana paikallaan makaavan Sarin poskea. Vastaan väittämättä Sari kohottautui hieman ja nuoli kalun puhtaaksi niin omista eritteistään kuin isäni spermajämistäkin. Vilkaisin avoimien jalkojen väliin ja näin kuinka isäni sperma valui avoimesta vaosta.

      Kun homma oli tehty, näin isäni hymyilevän ja kumartuvan suutelemaan Sarin huulia hellästi. Uupuneen näköinen Sari vastasi suudelmaan ja vastasi hymyyn omallaan.
      ”Jaksatkos tulla vielä pesulle. Eihän Timon sovi huomata aamulla mitään kun herää.” isäni sanoi. Sari nyökkäsi sanattomana ja yhdessä he lähtivät kylpyhuoneeseen.
      Uskaltamatta liikahtaa, makasin aloillani ja kuuntelin. Aluksi en kuullut, mitään, mutta pian kuulin kuitenkin kuinka suihku avattiin. Aloin olla jo helpottunut, kunnes suihkusta virtaavan veden äänen ylitsekin, kuulin jälleen Sarin hiljaisen voihkeen.
      Huokaisin raskaasti. Minun ei tarvinnut nähdä mitä tapahtui, arvatakseni, että siellä isäni taas oli Sarin kimpussa. Katsoin levottomana kelloa. En uskaltanut mennä lähemmäksi nähdäkseni mitä kylpyhuoneessa tapahtui, joten en voinut kuin odottaa. Hiljaisia ääniä kuului noin kymmenen minuutin ajan, kunnes äänet vaimenivat ja suihku sammutettiin. Pian kaksikko tulikin takaisin olohuoneeseen toisiaan syleillen. Sarin uupuneesta ja tyydytystä kuvaavasta ilmeestä ei ollut vaikea arvata, että isä oli antanut hänelle vielä kerran suihkussakin.

      (jatkuu)

    • Levoton_neito

      ”Otetaan uusiksi joskus.” isä sanoi hymyillen ja suuteli Sarin huulia. Kun Sari sitten lopulta pitkän ja intohimoisen suudelman jälkeen erkani isästäni, isä läpsäisi vielä kevyesti hänen kauniin muodokasta peppuaan.
      ”Hyvää yötä Sari.” isäni sanoi ja hieraisi sanojensa päätteeksi vielä kerran tumman karvoituksen peittämää häpykumpua, kuin olisi halunnut työstää vaimoni kimpussa läpi yön. Näin Sarin painavan kumpuaan kättä vastaan ja erottavan hieman jalkojaan, kuin haluten itsekin väsymyksestään huolimatta lisää. Lisää isä ei kuitenkaan antanut, joten niinpä Sari sopersi hyvät yöt hämmentyneenä tapahtuneesta ja nappasi nopeasti pyjamansa lattialta, pujahti makuuhuoneeseemme ja sulki oven perässään.

      Nähdessäni Sarin tulevan, suljin silmäni ja esitin nukkuvaa niin hyvin kuin taisin. Koetin pitää hengitykseni rauhallisena ja tasaisena, vaikka tuskin Sari olisi edes huomannut vaikka en olisi niin tehnytkään. Äskeinen pano isäni kanssa pyöri varmasti hänen mielessään, joten en uskonut Sarin kiinnittävän huomiota minun hengitykseni kaltaisiin pikkuseikkoihin. Maatessani nukkuvaa esittäen sängyllä, kuulin Sarin pysähtyvän sängyn viereen pukemaan pyjamansa ylleen ennen kuin tuli omalle puolelleen sänkyä ja käpertyi peiton alle. Huoneen ainoa ääni oli nyt Sarin värisevä hengitys, joka kuitenkin noin varttia myöhemmin alkoi rauhoittua ja vaihtui lopulta nukkuvan hengitykseksi. Lopulta nukahdin jälleen itsekin.

      ---

      Kuukautta myöhemmin Sarille ja minulle syntyi suloinen pieni tyttölapsi, joka sai nimekseen Nina. Kuukautta lapsen syntymän jälkeen, isäni kuitenkin muutti samalla paikkakunnalle työasioidensa vuoksi. Sari ja isäni eivät ottaneet sessiotaan uusiksi, ainakaan niin että minä olisin siitä tiennyt. Kalvavasta mustasukkaisuudesta huolimatta, kiihotun kuitenkin joka kerta ajatellessani isääni jyystämässä vaimoani ja laukeamassa syvälle hänen kosteaan ja vastaanottavaiseen vakoonsa. Minulla on myös omat epäilykseni, isäni muuton suhteen ja siitä mitä on voinut tapahtua sillä välin kun kotiäidiksi jäänyt vaimoni on lapsen kanssa kotona...

      • aviomies

        todella upeeta...


      • RYYNÄNES

        SAIRASTA HYI HELV...TI


      • avioM30

        Todella piristävä uusi novelli. :D


      • tosi kiihottavaa

        ammattilainen, upeeta ,mahtavaa


      • Levoton_neito

        Kiitos positiivisista kommenteista. Jos itsellänne on fantasioita joista haluaisitte lukea, pistäkää vain toiveita tulemaan profiilini kautta vieraskirjaan tai yksityisviestillä. Katson toiveista sitten olisiko niistä joku sellainen josta saisin jotakin aikaan :)


      • Tämähän on kopio toiselta vastaavalta sivustolta.


    • tommi_j

      Kiihottavaa!

    • hyvänam

      hyvät orgasmit sain lukiessani ja runkatessani. itselläni myös fantasiat appiukostani

    • Tämä tarina on mukaelma jo ilmestyneessä " dnovellit.com" sivustolta. Hyi sentään, kirjoita oma.

    • M-53

      Kiihottava tarina. Haluttaa rakastella raskaana olevan tytärpuolen kanssa. Fantasioin hänestä, kun luin tätä ja samalla runkkasin itselleni mahtavan orgasmin. Lisää!

    • 6

      teksti kulkee---faktat ei ehkä ei tarvitse,mutta raskaana ollessa rinnat ei turpoile maidosta, vasta imetyksen myötä....

      • Ainakin minulla tuli maitoa jo kuukautta ennen lapsen syntymää, joten jos ei sulla o tullu, niin se ei tarkoita, etteikö niin tapahtuis! :D Mut tosiaan juu, teksti kulkee, vaikka itse en niin kovasti näistä appiukkojutuista piittaakaan!


    • orkkuja21

      luin tätä kiimasta kosteana ja sain orgasmit koskematta itseeni. pienen lisämausteen sai tarinaan, kun appiukko on sopivasti kylässä ja mies on työmatkalla :-P oon niin puutteessakin, mut onneksi ton orkun jälkeen palas verenkierto päähän ja tuli itseasiassa pieni morkkis..

      iltahan on vasta nuori ;-) mutta mä en taida tehdä aloitetta moiseen irstailuun..

    • Tein sen

      No miksi et? Saisit varmasti hellää hoitoa apeltasi. Jatkossa sinulla olisi puutteen poistaja. Appiukko puolustaa sinua joka asiassa ja on muutenkin sinun puolella jos kiistoja tulee perheessä. Suhteenne pysyy varmasti salassa. Saisit tosi luotettavan salarakkaan. Jos tilaisuus tulee niin anna palaa!

    • kooysi

      Erittäin hyvä stoori

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe