Timpalle ~

~~~~~~~~~~~~~~~~
`
Sä pelasit mun kaa kasii
sä osasit aina
aina siihen asti
kun me puhutettiin
`
..." tuolla mustaa "...
ja sä löit ohi...
`
Sä sit näit todella mustaa
sun tilanteet suureni
vyörysi mielesi kätköt
kasaantui taival
`
Ahdistuksesi verkko sitoi sinut
vei nuoren elämäsi nurkkaan
mielesi pakeni
ei kuolemaa vaan elämää !
`
Et kestänyt enää
liiaksi köytesi kiristyi
`
Me emme tuskasi kasvoja nähneet
kipusi meiltä piiloon peitit
naurusi taa suljit sisimmät
`
Nuori elämäsi jo vuosia sitten
ja vieläkin -
mä muistan sut
`
ja ne muut...
sun perässä...
`

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

http://www.youtube.com/watch?v=RkERMOhmMTs

2

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 88888888888888888888888
      `
      Meitä oli viisi nuorta
      Timppa Tintti Timi Ile ja Jamppe
      biljàrdihaita kaikki tyyni
      lahjakkuutta vaille vertaa
      kotikisoista liigamestareiksi hyvinkin
      `
      Ensin lähdit sinä - Timppa
      Tuskasi ylitti voimasi
      et kestänyt kipuasi yksin
      itse päätit päiväsi päättää...
      `
      Sitten lähdit sinä - Tintti
      sinä jolle poikuuteni menetin
      sinä söit ja joit ja laihduit
      valheelle rakensit petyit elämääsi...
      `
      Seuraavaksi sinä lapsuustoverini - Ile
      kuinka usein nukuinkaan sinun vieressäsi
      ja montako retkeä teimme yhdessä
      mutta sinäkin - et antanut periksi itsellesi...
      `
      Ja mitä minä nyt kuulen
      Voi ei nyt sinäkin - Timi !
      Minähän sanoin sinulle " vain me kaksi jäljellä"
      Sinä lahjakkaista lahjakkain - ystäväni
      kilpakumppaneista kovinkin nyt poissa...
      `
      Ja mitä nyt
      minä enää yksin - Herran kanssa
      nyt minä itken ja kysyn jälleen että Miksi ?
      kysyn hiljaa... Miksi ?
      Miksi ?
      `
      Lahjakkaista lahjakkaimmille...
      `
      ___________________________________
      99999999999999999999999999999999999
      `
      ...... > Ps. Tämä runomuotoinen muistokirjoitus on omistettu kaikille
      neljälle nyt jo poisnukkuneelle nuorelle alle 30v ystävälleni ja
      erityisesti sinulle Timi, jota rakastin kuin olisit ollut oma veljeni.
      Muistan vieläkin elävästi nämä sinun sanasi sairaalassa, jossa
      sinä vuorostasi haimatulehduksesta makasit joskus vuosia sitten,
      nimittäin nämä sanat:
      `
      " Tässäkö tämä kaikki nyt sitten oli "...
      `

      http://www.youtube.com/watch?v=k46xapqfTe4

    • Korkein Totuus

      ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe