Tummennus

Ruuneperi

Pyysin tekstin tummennusta sen huonon näkyvyyden takia. Ylläpito ilmoitti, että näin on tapahtunut.

Kiitos Ylläpidolle. Näkyyhän tämä nyt paremmin.

12

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan.

      Voisitko välittää myös valituksen kelloaikojen viipymisestä tuntikausia ?

      • Katleija3

        Edelleen jatkuu tuo kellonaikojen viipyminen. Turhaa kurkkimista ei jaksa tehdä.


    • Katleija3

      Minua kiusaa tämä:
      Kun 70 aloitussivu on edessäni, se viimeinen sarake jossa on viestien jättöajat jää piiloon. Sitten joutuu lou'uttamaan kenttää, jotta saa ne näkyviin.

      Miten on muilla, vai onko minulla vaan liian pieni näyttö koneessani?

      • Mainoksetkin vielä vilkkuu kellonaikojen sivussa!


      • Hintriika*

        Kun tekstin kokoa suurentaa kovin paljon, niin joutuu vierittämään oikean reunan näkyviin. Kyllä pienelläkin näytöllä koko sivu näkyy 100 %:ssa. Minulla kestää suurentaa 120 %:iin saakka, ettei joudu käyttämään vierityspalkkia (ei ole laajakuvanäyttö).


      • seliseli...

        Reippaasti nyt vain päivän puheenaiheista aloituksia tekemään !

        Kalkkiksia ootte, ei turhaan sanota.


      • kakkasessa palstassa
        seliseli... kirjoitti:

        Reippaasti nyt vain päivän puheenaiheista aloituksia tekemään !

        Kalkkiksia ootte, ei turhaan sanota.

        Jos olisit näköetäisyydellä,
        näyttäisin keskisormea.

        Se olisi vastaavanlainen temppu.


      • Hintriika* kirjoitti:

        Kun tekstin kokoa suurentaa kovin paljon, niin joutuu vierittämään oikean reunan näkyviin. Kyllä pienelläkin näytöllä koko sivu näkyy 100 %:ssa. Minulla kestää suurentaa 120 %:iin saakka, ettei joudu käyttämään vierityspalkkia (ei ole laajakuvanäyttö).

        Hiiren nappuloiden välissä on rulla. Kun sitä painat, niin hiirtä siirtelemällä sivu liikkuu portaattomasti. Paluu normaaliin tapahtuu ykkös- (useimmilla vasen) näppäintä painamalla.

        Pinen harjoittelun jälkeen kätevä varsinkin pitkissä ketjuissa.


      • näppäimellä
        Jopel kirjoitti:

        Hiiren nappuloiden välissä on rulla. Kun sitä painat, niin hiirtä siirtelemällä sivu liikkuu portaattomasti. Paluu normaaliin tapahtuu ykkös- (useimmilla vasen) näppäintä painamalla.

        Pinen harjoittelun jälkeen kätevä varsinkin pitkissä ketjuissa.

        pääsee yhdessä hujauksessa alas ja Home-näppäimellä ylös!


      • Katleija3
        Jopel kirjoitti:

        Hiiren nappuloiden välissä on rulla. Kun sitä painat, niin hiirtä siirtelemällä sivu liikkuu portaattomasti. Paluu normaaliin tapahtuu ykkös- (useimmilla vasen) näppäintä painamalla.

        Pinen harjoittelun jälkeen kätevä varsinkin pitkissä ketjuissa.

        Hiiren keskirullan käytöllä pääsee sivusuuntaankin, mutta se ei ole kätevämpi kuin alapalkista tai nuolinäppäimistä liikutellen. Parhaiten se toimii ylös/alas.
        Home (ylös) ja End (alas) ovat nopeita.


      • kakkasessa palstassa kirjoitti:

        Jos olisit näköetäisyydellä,
        näyttäisin keskisormea.

        Se olisi vastaavanlainen temppu.

        kun ollaan saatu sama vanha "laulu" toistemme morkkaaminen vauhtiin ,niin että siitä vaan.
        Ja varokaakin, kun tulen liikenteeseen tulen vasenta puolta.HE HEE ,,aika hyvin sanotti!!!


      • Katleija3 kirjoitti:

        Hiiren keskirullan käytöllä pääsee sivusuuntaankin, mutta se ei ole kätevämpi kuin alapalkista tai nuolinäppäimistä liikutellen. Parhaiten se toimii ylös/alas.
        Home (ylös) ja End (alas) ovat nopeita.

        että kun hiiren keskinappulaa painasee kerran, niin että se nelisuuntanuoli tulee ruutuun, niin hiirellä voi hallita sivun liikenopeuden. Pitkää sivua lukiesa voi sivun liikkeen synkrinoida oman lukunopeuden mukaiseksi ja ei tarvitse muuta kuin lukea, sivu kun liikkuu itsestään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe