Pyysin tekstin tummennusta sen huonon näkyvyyden takia. Ylläpito ilmoitti, että näin on tapahtunut.
Kiitos Ylläpidolle. Näkyyhän tämä nyt paremmin.
Tummennus
12
208
Vastaukset
- vaan.
Voisitko välittää myös valituksen kelloaikojen viipymisestä tuntikausia ?
- Katleija3
Edelleen jatkuu tuo kellonaikojen viipyminen. Turhaa kurkkimista ei jaksa tehdä.
- Katleija3
Minua kiusaa tämä:
Kun 70 aloitussivu on edessäni, se viimeinen sarake jossa on viestien jättöajat jää piiloon. Sitten joutuu lou'uttamaan kenttää, jotta saa ne näkyviin.
Miten on muilla, vai onko minulla vaan liian pieni näyttö koneessani?- Hintriika*
Kun tekstin kokoa suurentaa kovin paljon, niin joutuu vierittämään oikean reunan näkyviin. Kyllä pienelläkin näytöllä koko sivu näkyy 100 %:ssa. Minulla kestää suurentaa 120 %:iin saakka, ettei joudu käyttämään vierityspalkkia (ei ole laajakuvanäyttö).
- seliseli...
Reippaasti nyt vain päivän puheenaiheista aloituksia tekemään !
Kalkkiksia ootte, ei turhaan sanota. - kakkasessa palstassa
seliseli... kirjoitti:
Reippaasti nyt vain päivän puheenaiheista aloituksia tekemään !
Kalkkiksia ootte, ei turhaan sanota.Jos olisit näköetäisyydellä,
näyttäisin keskisormea.
Se olisi vastaavanlainen temppu. Hintriika* kirjoitti:
Kun tekstin kokoa suurentaa kovin paljon, niin joutuu vierittämään oikean reunan näkyviin. Kyllä pienelläkin näytöllä koko sivu näkyy 100 %:ssa. Minulla kestää suurentaa 120 %:iin saakka, ettei joudu käyttämään vierityspalkkia (ei ole laajakuvanäyttö).
Hiiren nappuloiden välissä on rulla. Kun sitä painat, niin hiirtä siirtelemällä sivu liikkuu portaattomasti. Paluu normaaliin tapahtuu ykkös- (useimmilla vasen) näppäintä painamalla.
Pinen harjoittelun jälkeen kätevä varsinkin pitkissä ketjuissa.- näppäimellä
Jopel kirjoitti:
Hiiren nappuloiden välissä on rulla. Kun sitä painat, niin hiirtä siirtelemällä sivu liikkuu portaattomasti. Paluu normaaliin tapahtuu ykkös- (useimmilla vasen) näppäintä painamalla.
Pinen harjoittelun jälkeen kätevä varsinkin pitkissä ketjuissa.pääsee yhdessä hujauksessa alas ja Home-näppäimellä ylös!
- Katleija3
Jopel kirjoitti:
Pinen harjoittelun jälkeen kätevä varsinkin pitkissä ketjuissa.Hiiren keskirullan käytöllä pääsee sivusuuntaankin, mutta se ei ole kätevämpi kuin alapalkista tai nuolinäppäimistä liikutellen. Parhaiten se toimii ylös/alas.
Home (ylös) ja End (alas) ovat nopeita. kakkasessa palstassa kirjoitti:
Jos olisit näköetäisyydellä,
näyttäisin keskisormea.
Se olisi vastaavanlainen temppu.kun ollaan saatu sama vanha "laulu" toistemme morkkaaminen vauhtiin ,niin että siitä vaan.
Ja varokaakin, kun tulen liikenteeseen tulen vasenta puolta.HE HEE ,,aika hyvin sanotti!!!Katleija3 kirjoitti:
Hiiren keskirullan käytöllä pääsee sivusuuntaankin, mutta se ei ole kätevämpi kuin alapalkista tai nuolinäppäimistä liikutellen. Parhaiten se toimii ylös/alas.
Home (ylös) ja End (alas) ovat nopeita.että kun hiiren keskinappulaa painasee kerran, niin että se nelisuuntanuoli tulee ruutuun, niin hiirellä voi hallita sivun liikenopeuden. Pitkää sivua lukiesa voi sivun liikkeen synkrinoida oman lukunopeuden mukaiseksi ja ei tarvitse muuta kuin lukea, sivu kun liikkuu itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1203268Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2522063Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois641999- 1361879
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641382- 971297
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931257- 611215
- 591187
- 701083