Hienoa, että rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto, myös päättäjillä - toivottavasti pitkään ja lopullisesti.
Nyt heräsi voimakas halu taas lähteä "paratiisisaarelleni" Sri Lankaan. Tosin ei siellä mitään hätää ole turistilla ollut ennenkään.
Suosittelen - Nyt kaikki entiset, uudet halukkaat ja kiinnostuneet syystä tai toisesta matkalle Sri Lankan paratiisisaarelle Suomesta ja muualta.
Huom -Thaimaan suomalalisillakin on lyhyt matka ja edulliset lennot sieltä Sri Lankaan. Suosittelen aluksi kohteeksi lentokentän kupeessa olevaa hyvin suosittua ja vanhaa turistikohdetta Negomboa, jossa hyvät rannat ja muutenkin hyvä alkaa tutustua maahan ja valita omaa suosikkikohdettaan.
Hyvää matkaa Sri Lankaan..
Nyt kaikki Sri Lankalle
3
939
Vastaukset
- pelkään pahinta
Olen vähän erimieltä siitä, että maassa olisi rauha ja kaikilla hyvä tahto. Ei kannata käydä lukemassa esim. joidenkin Lankasta uutisoivien nettisivujen keskusteluja. Tulee paha mieli. Ruotsi, Norja, Saksa, Englanti ja USA toivotetaan lähetystöineen helvettiin. Osa sinhaloista (äärinationalistien rauha: paras *** = kuollut ***) tuntuu olevan jo keskenäänkin tukkanuottasilla. Vie vielä hyvin pitkän aikaa ennen kuin todellinen yhteisymmärrys ja rauha on mahdollista. Toivottavasti rauha saadaan rakennettua, eikä käy esim niin että huipulla oleva armeijan johto ottaa vallan. Joka tapauksessa, Sri Lanka on kaunis maa ja turistit on lienee aina otettu avosylin vastaan. Terrori-iskujen uhasta en menisi sanomaan mitään. Tällä hetkellä taitaa onneksi olla terroristien rivit aika hajallaan. Kuri ja valvonta on tiukkaa, ja jokainen jota vähänkään epäillään valtion vastaisesta toiminnasta saa todella pelätä henkensä puolesta.
- rauha kaikille
olen sama mielta 100%.olen sl
- nähdä
rauha kaikille kirjoitti:
olen sama mielta 100%.olen sl
mikä on huomisen YK:n kokouksen lopputulos. Kiireellistä olisi avun saaminen leireillä pidetyille tamilisiviileille. Toivon mukaan myös sotarikosepäilyt tutkitaan. Mikäli jonkinlaisiin pakkotoimiin ryhdytään, tulee se nostattamaan raivon Sri Lankalla. Ainakin Kiina, Venäjä ja Malesia aikovat tukea kokouksessa Sri Lankan itsemääräämisoikeutta koskien maan sisäisiä asioita. Ei mikään yllätys näiltä ihmisoikeu(srikkomusten)ksien mallimailta. Toivoa ja pitkää pinnaa kaikille Sri Lankalaisille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124283
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202266Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1052172Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341829- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261511Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170