hei
olen kahden pienen tytön äiti millä on ystävät pikku hiljaa haihtuneet jonnekin..
ois kiva saada uusia ystäviä tai kirjrkavereita myös.
[email protected]
kahden pikku tytön äiti kaipaa ystäviä/kirjekavereita
10
881
Vastaukset
- yjsi ihanamies
kiinostaskos saada ystävä itselesi laita sähköposti voin laita postia sulle ootan
- uiioooå
Etkös osaa lukea pöljä
- äiti+tytöt
voi laittaa
- yksi uhana mies
en oo mikän pöljä laitoinpostia eioo kuulunut mitän mulle sulta
- yks mies
äiti+tytöt kirjoitti:
laita sähköpostia [email protected]
Mutta haetko elättäjää,se tieto on nyt tärkeä...
- äiti+tytöt
yks mies kirjoitti:
Mutta haetko elättäjää,se tieto on nyt tärkeä...
en hae..koska perheeseeni kuuluu myös mieheni
- Sarkku77
Oletko mistä päin? kahden lapsen äiti kyselee..kirjeenvaihtoon ei aikaa mut jos vaik asuttais lähekkäin..
- äiti+tytöt
mulla on ikää 28 vuotta ja miehelläni ikää 29vuotta ja lapset iät 2v11kk ja yli 4v ja asumme lappeenrannassa
Hei, olen 41-vuotias puuseppä hollolasta. olen sinkku. terv. jyri pelkonen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww831391EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje121206- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102791Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785- 54783
- 30706