Adoptoidut

Nellinen

Onko täällä muita adoptoituja?
Olisi mukava lukea kokemuksia ja ajatuksia mitä adoptio herättää.
Aikaisemmin juureni eivät minua kiinnostaneet, mutta nyt aloin ottamaan niistä selvää.
Olin elänyt koko elämäni uskossa, että minut oli hylätty.
Ajattelin ja toivoin, että olisi ollut joku syy miksi minut pois annettiin.
Otin selvää Pelastakaa Lapset ry:ltä ja sain jonkin verran tietoja biologisesta äidistäni.
Minua ei voitu pitää, koska äitini oli vakavasti sairas ja oli sairaalahoidossa.
Ymmäsin syyn erittäin hyvin. Ei hän olisi pystynyt huolehtimaan minusta, vaikka niin sitä toivoikin.
Pidän biologisen äitini päätöstä oikeana ja arvostan sitä.
Biologinen isäni oli äitini silloinen miesystävä. Muuta en isästäni tiedä.
En tiedä elävätkö biologiset vanhempani nykyään, mutta ajattelin ottaa asiata selvää.
En ole ollut siis missään yhteydessä ikinä biologisiin vanhempiini.
Mietin myös pitävätkö adoptio vanhempani sitä jotenkin loukkaavana.
Olisi todella mukavaa jutella muiden adoptoitujen kanssa ja puhua kokemuksista ja ajatuksista. Tuntee olevansa niin yksin, kun ei tunne ketään joilla sama tilanne.
Mietin usein ovatko tuntemukseni normaaleja.

1

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • violettienkeli

Hei Nellinen!

Olen aikuinen adoptoitu ja jos haluat vaihtaa ajatuksia kanssani, niin yhteystietoni löydät ----> www.violettienkeli.suntuubi.com

Lämmintä kesää sinulle!

t: Mervi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2172
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1826
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1334
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      970
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      960
    6. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      187
      926
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      905
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      750
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      746
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      719
    Aihe