residence hammamet?

kokemuksia..

rannalla oleva,kai ehkä edullisin..mutta ihan ok:n näköinen kuiten..
miinukset ja plussat.

3

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan ok

residence hammamet hotelli ihan ok, perus siisti hotelli, auringonottopaikat ja uima-allas katolla, pari baaria.Ystävällinen henkilökunta. Itse en lukenut hotelliesitettä tarpeeksi tarkasti, joten olin tietysti pettynyt ranskalaisiin parvekkeisiin, olettaen että on normaali parvekkeet.

Keskeisellä paikalla ,lyhyt matka keskustaan. Hotellilla on ranta-alue, kadun toisella puolella, mutta ainakin viikko sitten ranta oli aivan tyhjä, ei mitään rantatuoleja, eikä rantavarjoja ollut oikeastaan rannalla lainkaan. Jos haluaa enemmän ns perinteisiä rantoja, kannattaa mennä Yasmin Hammamet -alueelle.

• vastailee

no voi hitto kun ranskalaiset parvekkeet..se ois ihan ehoton olla tavalliset kun mekin kummatki poltamma ja muutenkin kiva istua parvekkeella välillä.onko kaikissa huoneissa sitten ranskalaiset parvekkeet? entäs tuo alkoholin saanti? pitääkö sitä hakea koirien ja kissojen kanssa? ois kiva välillä ottaa drinksuja.

• samipu
        vastailee kirjoitti:

no voi hitto kun ranskalaiset parvekkeet..se ois ihan ehoton olla tavalliset kun mekin kummatki poltamma ja muutenkin kiva istua parvekkeella välillä.onko kaikissa huoneissa sitten ranskalaiset parvekkeet? entäs tuo alkoholin saanti? pitääkö sitä hakea koirien ja kissojen kanssa? ois kiva välillä ottaa drinksuja.

Hotellin käytävillä on sohvanurkkaus jossa voi polttaa jollei halua polttaa omassa huoneessa. Joissain huoneissa jotka oli tielle päin, näytti olevan pikku terassit mut ainakaan meidän loman aikana ne huoneet ei olleet käytössä.
        Alkoholia saa hotellien baareista ja kunnon ravintoloista. Kahviloissa ja pikkurafloissa ei saa edes olutta. Medinan lähellä, supermarketin vieres on alko ja se on kiinni ainoostaan perjantaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40