Olisi edessä vanhan hirsirakenteisen talon sisäkaton uusinta.Katto on aikojen saatossa mennyt vinoksi,kattona toimii nyt repsahdellut pinkopahvi ,jonka alla luultavammin laudoitus.Olen ajatellut oikaista katon laskemalla sitä lyöden koolaukset,jonka päälle tulisi mdf-paneli?
Käykö helpoiten siten että lyön seinille joka puolelle kakkosneloset joihin kiinnitän varsinaisen koolauksen kakkoskakkosista?Tarkoitus olisi myös kiinnittää "ristikko" keskiosaan sieltä täältä kiinni myös vanhaan kattoon.
Onko tämä hyvä suunnitelma ja onko mdf tuohon paras paneeli?
S-katon laskeminen ja panelointi
Vanha talo.apua.
1
1182
Vastaukset
- ..............
Laita hirsitaloon aitoa paneelia, eikä mdfiä. 120 mm leveenä saa esim. antiikkipaneelia 2 laatuna, 0,4e/m.
Voisi olla helpompi kiinnitää "ristikko" sieltä täältä kiinni, jos et pudottaisi kattoa koko kakkosnelkun verran alas, riippuen tietysti painuman suuruudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613