Olisi edessä vanhan hirsirakenteisen talon sisäkaton uusinta.Katto on aikojen saatossa mennyt vinoksi,kattona toimii nyt repsahdellut pinkopahvi ,jonka alla luultavammin laudoitus.Olen ajatellut oikaista katon laskemalla sitä lyöden koolaukset,jonka päälle tulisi mdf-paneli?
Käykö helpoiten siten että lyön seinille joka puolelle kakkosneloset joihin kiinnitän varsinaisen koolauksen kakkoskakkosista?Tarkoitus olisi myös kiinnittää "ristikko" keskiosaan sieltä täältä kiinni myös vanhaan kattoon.
Onko tämä hyvä suunnitelma ja onko mdf tuohon paras paneeli?
S-katon laskeminen ja panelointi
Vanha talo.apua.
1
1139
Vastaukset
- ..............
Laita hirsitaloon aitoa paneelia, eikä mdfiä. 120 mm leveenä saa esim. antiikkipaneelia 2 laatuna, 0,4e/m.
Voisi olla helpompi kiinnitää "ristikko" sieltä täältä kiinni, jos et pudottaisi kattoa koko kakkosnelkun verran alas, riippuen tietysti painuman suuruudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801937
- 1241620
- 1321176
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161101- 351046
- 78943
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848