Huoneistohotelli Gran Santa Ponsa

perhe

Kesäkuun alussa menossa 2 aik. ja 2 alle kouluikäistä
lasta. Majoitutaan huoneistohotelli Gran Santa Ponsassa.
Kokemuksia ja kommentteja, yöelämä ei kiinnosta.

Onko räyhääviä brittituristeja? Löytyykö lapsille kivaa?
Ensimmäistä kertaa lasten kanssa, eikä olla aikaisemminkaan
oltu Mallorcalla. Muualla on reissattu jonkun verran.

2

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anoppipas

siellä minäkään ja olen siitä tällä palstalla kysellyt, mutta ei vastausta ole tullut. Tunnen poppoon joka siinä hotellissa on ollut ja he sitä kehuivat , mutta suhtaudun siihen pienellä varauksella. Viihtyvät vaikka sikalassa. Hotellilla on joka ilta ohjelmaa ja kuuluu huoneistoihin jos on Aurinkomatkoilta lomansa varannut. Niillä huoneet on kaikki altaan puolella. Britit kuulema näkyy ja kuuluu altaalla, mutta kesäkuun alku ei oikein ole heidän loma-aikaa, joten ei taida siellä vielä haitaksi olla. Sää oli Mallorcalla vielä kesäkuun alussa ihan mukava eikä liian lämmin. Olimme silloin toisessa kohteessa. Ruoka oli syötävää, mutta ei mitenkään herkullista minusta. Siisti tienoo ja rauhallinen. Marinelandiin kannattaa lasten kanssa mennä. Näytökset kivoja katsottavia myös aikuisille! Me tulemme sinne kuun lopussa. Odotan sitä innolla.

• Anoppipas

on Santa Ponsassa ja hotelli oli tuo Gran Santa Ponsa. Kaikki oli vähän riipin raapin mitä kaluston kuntoon tulee. Ilmastointilaite hurisi olohuoneessa säädettynä viileimmälle mitä sai, mutta makkarissa oli öisin tukalaa. Ikkunoita oli pidettävä auki ja silloin saikin kuulla kaiken sen metelin mitä britit itsestään irti sai. Ohjelmaa asukkaille oli järjestetty sisäpihalle ja se kesti puoleen yöhön aina. Briteille suunnattua sekin ja ne siellä olivat sitä ainoastaan katsomassa. Ne olivat aina aamulla varaamassa paikat altaan reunalta vaikka ei siellä kertaakaan ollut täyttä. Vastaanotossa oli aika kielitaidotonta porukkaa, varsinkin eräs mies, oli aina ymmärtävinään kaiken, mutta sain huomata sen jälkeenpäin kun asoita ei hoidettukaan kuntoon. Ei silti mikään aivan kauhea paikka, nutta en kuitenkaan enää toista kertaa sinne mene.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2752
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      2005
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1727
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1638
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe