Terve. Minulla on 10kk Belgianpaimenkoira Malinois / Saksanpaimenkoira narttu, eli siis sekarotuinen. Missä lajeissa tämä saa kilpailla vai saako ollenkaan. Joskus kuulin jotain epämääräistä huhua että joitakin poikkeuksia on näissä sekarotuisissakin.
Ja mainitsen myös että pyytäisin asiallisia vastauksia, typeriin en aio vastailla :)
ps. tiedän että sana "sekarotuinen" on joillekkin ylpeille kasvattajille/harrastajille kirosana, mutta tämä minun koira on kaikesta huolimatta perheemme jäsen ja paras ystävämme!
Sekarotupaimenkoira.
Belgiansaksalainen.
4
616
Vastaukset
- tinttarallallei
möllitoko ja match showt
- mollomaija
Tässä: agility, toko, epäviralliset näyttelyt ja vesipelastus eli vepe. Kaikkiin näihin saa sekarotuiset koirat osallistua, mutta vepe ei sovellu kovin pienille koirille. Myös jäljestys voisi sopia koirallesi, vaikka itse kokeisiin se ei pääsisi. Mukavia harjoitushetkiä teille!
Jos kiinnostuit jäljestämisestä, tässä olisi linkki, jossa siitä kerrotaan enemmän: http://www.hauva.com/node/32 - +++
mikäs yhdistelmä toi on, siis mikäs malikka siinä on isänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802