ja ruinas mua ajaan sitä niide uusint 620 heppast sganee, mä sanoin, et voisin harkita, mut ihan ekaks viet sen mopos lastuun ja nostat hevosvoima määrän 700:aan, sillä meitsi ei mopoilla oo tottunu vetään rahtii meneen. Lupas tehä heti sen ja maksaa 19 euroo tunnilta mul fyrkkaa lapaseen, sekä tarjota kännit perjantai iltaisin tallilla. Mä sanoin, et luulek sä poika, et tällainen peli mies ilmaseks ajelee meneen rahtii, ni nosti liksan heti 28:saan euroon. Vitut, mä loin luurin kii. Opetelkoon poika tarjoomaan kolmosel alkavii liksoja ja soitelmoot taas sitte meikäläisen tasoselle kaverille, jonka joka isäntä haluis ajaan sen junal keikkaa aivan saatanasti. yeah!
Auvinen
8
1158
Vastaukset
- ja
mulle tarjottiin 47e tunnilta ja päälle 5e kilometriltä. Autoks oli saanut sen 120metriä ajetun Scankun, missä on vaa 790heppaa. Mää millään mopoautokuskin palkalla lähe loppuunajettuja mopoja ajaan.
- tottakin
olivat matkalla jonnekkin näyttelyyn saksanlaivalla,kyllä voi olla autonsa näköisiä pellejä koko sakki.lapsellinen voi olla mut ääliöt eroittaa aina.
- tämän asian
Jonkinmoista myötähäpeää tai jotain tuntee kun näkee joitakin rakennettuja/tuunattuja kuljetusvälineitä, että olisko ollut parempi jos ei ois tehty mitään. Luulis jonkinmoista harkintakykyä olevan omistajalla kun tekee valintoja että mitä kylkeen maalataan.
- Lausunto tulee
tämän asian kirjoitti:
Jonkinmoista myötähäpeää tai jotain tuntee kun näkee joitakin rakennettuja/tuunattuja kuljetusvälineitä, että olisko ollut parempi jos ei ois tehty mitään. Luulis jonkinmoista harkintakykyä olevan omistajalla kun tekee valintoja että mitä kylkeen maalataan.
Onko tuo se sama Auvinen, joka ajelee ja on aina mukana kolareissa. Ei ole ukolla ollut koskaan liikennesilmää.
Eikös tuo Auvinen myös ajolinja lehdessä HUUTANUT, että haluaa päästä tuomaroimaan maalauskisoja.
Myötähäpeää. - läheltä seuraava
Lausunto tulee kirjoitti:
Onko tuo se sama Auvinen, joka ajelee ja on aina mukana kolareissa. Ei ole ukolla ollut koskaan liikennesilmää.
Eikös tuo Auvinen myös ajolinja lehdessä HUUTANUT, että haluaa päästä tuomaroimaan maalauskisoja.
Myötähäpeää.Mikäs vitun tietäjä sinä olet..? ja miten niin monessa kolarissa..? Pun. mersulla oli kolarissa ku toinen rekka ajoi päälle, mut sähän vitun urpo oisit varmaan väistänyt "ammattikuskina". Sääliä saa ilmatteeks, kateus pitää ansaita, joten kaikki paskahousut itkekää rauhassa, Auvisella on varaa tehdä mitä haluaa, sen verran on pojalla fyrkkaa.. P.S. mä en oo semmoista ajolinjaa nähnyt. On se ihme et tänne palstalle voi kirjoittaa kaikenlaista paskaa ihmisista kuka tahansa säälittävä kateellinen urpo..
- tietäjäpä hyvinnii
läheltä seuraava kirjoitti:
Mikäs vitun tietäjä sinä olet..? ja miten niin monessa kolarissa..? Pun. mersulla oli kolarissa ku toinen rekka ajoi päälle, mut sähän vitun urpo oisit varmaan väistänyt "ammattikuskina". Sääliä saa ilmatteeks, kateus pitää ansaita, joten kaikki paskahousut itkekää rauhassa, Auvisella on varaa tehdä mitä haluaa, sen verran on pojalla fyrkkaa.. P.S. mä en oo semmoista ajolinjaa nähnyt. On se ihme et tänne palstalle voi kirjoittaa kaikenlaista paskaa ihmisista kuka tahansa säälittävä kateellinen urpo..
Niinpä niin, siellä se älähtää jonna kalahtaa.
Voisi se ukko opetella pitään silmiä auki. Ajamaan voisi myös opetella, koska tulokset ovat mitä ovat. Pelkona, että ajaa kolareita jatkuvasti. - rekka-roope
tietäjäpä hyvinnii kirjoitti:
Niinpä niin, siellä se älähtää jonna kalahtaa.
Voisi se ukko opetella pitään silmiä auki. Ajamaan voisi myös opetella, koska tulokset ovat mitä ovat. Pelkona, että ajaa kolareita jatkuvasti.tietäjälle tiedoksi, et tuskin pelkää ajamista, sen verran on poijaat tienpäällä ahkerana.. aika säälittävää haukkua täällä ihmisiä selän takana nimimerkillä. jos jotain asiaa, niin olkaa äijiä ja laittakaa omalla nimellä, tai lopettakaa perätön paskanjauhanta.
- bulk-rahtari
Epäilen et edes ottaisivat tommost pellee. Ite oon kysellyt sieltä bulkkihommia ja aina on talo ollut täys kuskeja, eli taitavat viihtyä ku ei ole vaihtuvuutta ja kuskinpaikkaa tarjolla. Palkan kuulemma maksavat ajallaan ja reilusti ku pitää vehkeet siistinä. Tuskin ne soittelis kenenkään perään muutenkaan. Taitaa olla vanha firma taloudellisesti hyvässä kuosissa ja raha-asiat kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968