Apua labyrinttiin! Silent hill 2

pelurisi

Eli oon pyöritelly niitä päitä ja ovi Marian sellin luo löytyi. Pihdit on myös. En tajunnut hakea sitä Pyramid headin Great Knifea keskihuoneesta sieltä missä oli, voiko vielä hakea? Olen jumissa nyt siinä huoneessa, mitä seuraavaksi pitää tehdä? Auttaakaa pliis!

4

843

Äänestä

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stupid girl

Palaa pari sokkeloa takaisin päin niin löydät oven joka on tukittu rautalangalla. pätkit sen sivareilla.

Periaatteessa et tarvii veistä mihinkään. Ainahan voi koittaa hakea. Jos et ole joutunut hyppimään alas niin haku onnistuu.

• mie taas

Voihan paska kun oon hyppiny jo niin monesta lävestä alas, etten varmaan pääse enää sille ovelle :O mitäs nyt sitten...

• ----------

etkö osaa? sori, en nyt oikein ymmärrää mitä peliä sä tarkoitat!!! ANTEEKSI!!!!

• miinaharava-fany 67

miinaharava on myös vaikee=( jos kerran löydät gammespuzzlesta ohjeet, niin eti myös king of miinaharavaan ne!!! =)))) mä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      86
      1358
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      35
      1081
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      19
      875
    4. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      154
      715
    5. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      700
    6. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      669
    7. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      186
      638
    8. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      637
    9. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      33
      570
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      39
      548
    Aihe