hei,
Osaisiko joku - esim oo - neuvoa alanyan keskustan alueelta hyvää ja edullista verhokauppaa, jossa ymmärrettäisiin englantia tai peräti suomea? Tarvitsisin verhot alanyassa olevaan loma-asuntoon. Täältä koto- suomesta en verhoja viitsi sinne tuoda, kun siellä päin on se kiinnitys systeemi niin erilainen kuin täällä.
edullinen ja hyvä verhokauppa
10
2944
Vastaukset
- ++00++
Moi. Jos tiedät vesipuiston keskustassa ja sitä vastapäätä Kalemarketin. Lähde siitä suoraan vuorille päin ohi vitamin eli hedelmä kaupan. Jatka siitä vielä eteenpäin seuraavaan risteykseen. Siellä on verholiike Merfusat. Ostin itse sieltä verhot ja olen ollut tyytyväinen. Verhokauppa on myös Baskenttia vastapäätä ihan kulmassa. Samoin 25m kadulla on useampia verhokauppoja kun Lähdet Iiris hotellista Metroon päin.
Verhoja ostaessasi muista seuraavat asiat.
Kangasta valitessasi pääliverho tulee aina yksi kuvio alle ja yksi päälle. Ommellaan vekit valmiiksi. Älä teetä liian leveitä verhoja > hankala pestä. Katso että verhosi mahtuu koneeseesi. Meillä yksi verho liian leveä. Ei mahdu koneeseen. Verho 4m leveä eli verhokangasta 8m. Koska aurinkoa vastaan oleva verho on paksumpi ja verhot ovat katosta lattiaan saakka niin tosi hankala pestä!
Samoin jos katossa kulkee Carton pierit niin niiden taakse asennetaan verhokisko jossa 2 uraa. Toiseen valoverho ja toiseen auringon läpäisemätön verho. Jos ikkunaan tulee L nurkka niin verhojen kanssa tulee tenkka på kuten meillä.
Jos Carton pier tehty niin silloin verhokisko sen taakse ainoa mahdollisuus. Niiden asentaminen ei kuulu verhojen hintaan ja eri miehet tekevät sen työn.
Samoin mieti kankaan laatu. Tärkeää jos verhot lattiaan saakka. Ilma ei kierrä niiden takana ja kerää helposti hometta seinän ja verhon väliin jos keinokuitua kuten normaalisti on.
Älä osta verhoja kiinteistövälittäjän kautta vain.Hinta on tosi kallis.
Jos tarvitset apua anna sähköpostisosoite niin voidaan meilata ja jatkaa juttua. Olen valmis auttamaan jos apu kelpaa.- ++00++
Verhojen kiinnitysklipsejä tarpeeksi jo ajatellen pesua. Itse en ota muoviklipesejä koskaan pois pestessä, koska niitä on niin paljon ja ne tarvitaan taas heti takaisin kun verhot laitetaan märkänä paikoilleen. Lisää vain puuttuvien paikoille klipsit.
- shoppaaja
++00++ kirjoitti:
Verhojen kiinnitysklipsejä tarpeeksi jo ajatellen pesua. Itse en ota muoviklipesejä koskaan pois pestessä, koska niitä on niin paljon ja ne tarvitaan taas heti takaisin kun verhot laitetaan märkänä paikoilleen. Lisää vain puuttuvien paikoille klipsit.
kiitos vastauksestasi. Olen lukenut paljon juttujasi palstalta ja saanut sitä kautta paljon tietoa.
MIstä olet itse ostanut verhoklipsejä. Saako niitä sieltä verhokaupasta vai jostain muualta? Asunnollemme tuli viime reissulla verhomyyjä kiinteistövälittäjän kautta,mutta hinta oli tosiaan törkeä. Emme tilanneet muuta kuin aurinkoverhot häneltä, eli nyt kun olemme seuraavaksi tulossa sinne, on minulla tämä sisustusverhoruljanssi edessä. Muutenkin pitäisi asuntoon saada sisustusesineitä yms, että siitä tulisi kodikas. Tällä hetkellä on vasta suurimmat huonekalut hankittuna. - ++00++
shoppaaja kirjoitti:
kiitos vastauksestasi. Olen lukenut paljon juttujasi palstalta ja saanut sitä kautta paljon tietoa.
MIstä olet itse ostanut verhoklipsejä. Saako niitä sieltä verhokaupasta vai jostain muualta? Asunnollemme tuli viime reissulla verhomyyjä kiinteistövälittäjän kautta,mutta hinta oli tosiaan törkeä. Emme tilanneet muuta kuin aurinkoverhot häneltä, eli nyt kun olemme seuraavaksi tulossa sinne, on minulla tämä sisustusverhoruljanssi edessä. Muutenkin pitäisi asuntoon saada sisustusesineitä yms, että siitä tulisi kodikas. Tällä hetkellä on vasta suurimmat huonekalut hankittuna.Kannattaa kiertää ainakin muutamassa kaupassa. Jos sinulla on jo aurinkoverhot eli läpinäkymätön kangas ostettuna niin se antaa sinulle viitteitä jo minkä verran sinulla menee verhokangasta. Toinen mieti miten kalustukseen sopii esim nauhoilla sidotut verhot sivuun. Näet montaa eri tyyliä verholiikkeissä. Itse en tiedä miten hyvin nämä sivuun nauhoilla nostettavat verhot on helppo pestä. Kuitenkin kannattaa muistaa ettei hanki liian isoa kokonaisuutta.
Ystävälläni on 17m parveke Suomessa ja verhot ostettu täältä ja 3ssa osassa ja verhokangasta on 34m. Kiva operaatio on niiden peseminen.
Valoverho tulee eri kiskoon kuin aurinkoverho.
Poikkikadulla on edullisempaa. Se liike Kale marketista ylöspäin vuorille 2n korttelin verran tai sitten 25m kadulla ohi Garantipankin ja niin pitkälle että kulmassa on Turkcellin myymälä. Lähdet siitä kävelemään kohti Cevre Yolua. Siellä on myös muutama hyvä verhokauppa eikä pahahintaisia.
Jos ette ole ostaneet mattoja vielä kaikkia niin kannattaa ehdottomasti käydä perjantai basaarin Makrosta seuraavalla kadulla poikkikatu, jossa apteekki ja vastapäätä on mattokauppa, josta saa sen mittaisia käytävä mattoja mitä haluaa. Samoin 25m kadulla melkein tiistai basaarin risteyksessä on Mattokauppa, jossa on asiallisia mattoja. Olen ostanut sieltä omat mattoni ja käyn aina välillä katsomassa mitä kivaa taas on tullut. (lähellä Kippiksen kadun risteystä 25m kadulla.
Toinen mistä kannattaa mattoja kysellä on Konakli. Siellä on halvempaa kuin Alanyassa. Kaikkeen kuitenkin väsyy, kun hakee montaa eri asiaa. Astiat ovat ehdottomasti halvimmat Metrossa ja Kipassa ja parhaat valikoimat.
Juustohöylä kannattaa tuoda Suomesta ja valkosipulipuristin ja kunnon korkin avaaja. Täkälaiset ovat leluja.
Sitten käy katsomassa kylpparin koukkuja ja muuta tilpehööriä Kostaksesta. Ehdottomasti edullisin ja parhaat valikoimat. Esim imuri 59tl.
Sitten Suomesta kannattaa ehdottomasti ostaa mukaansa muovisia koukkuja, jotka voi laittaa esim kaapin oveen kun silittää vaatteita ja siihen saa vaatteet tavallaan kuivumaan. Samoin tuoda S koukkuja ( muovisia). Kumpiakin saa Prismasta.
Kahvinkeitin kannattaa tuoda Suomesta .Edullisin siellä.
Jos juo suomalaista kahvia niin kahvipurkki (ilmatiivis) Suomesta.
Jos tarkoituksenne on olla talvella myös Alanyan asunnossa kannattaa ehdottomasti panostaa 2een asiaan eteisessä. Kunnon vaatekaappiin mihin vaatteet saa hengariin kuten Suomessa ja patterille paikka, Koska se on ainoa millä saa märät kengät kuivaksi kun sataa kaatamalla.
Suomalaista jätesänkosysteemiä ei täältä löydy. Kuitenkin täälläkin on jätteiden lajittelu jo olemassa ainakin keskustan alueella. - ++00++
++00++ kirjoitti:
Kannattaa kiertää ainakin muutamassa kaupassa. Jos sinulla on jo aurinkoverhot eli läpinäkymätön kangas ostettuna niin se antaa sinulle viitteitä jo minkä verran sinulla menee verhokangasta. Toinen mieti miten kalustukseen sopii esim nauhoilla sidotut verhot sivuun. Näet montaa eri tyyliä verholiikkeissä. Itse en tiedä miten hyvin nämä sivuun nauhoilla nostettavat verhot on helppo pestä. Kuitenkin kannattaa muistaa ettei hanki liian isoa kokonaisuutta.
Ystävälläni on 17m parveke Suomessa ja verhot ostettu täältä ja 3ssa osassa ja verhokangasta on 34m. Kiva operaatio on niiden peseminen.
Valoverho tulee eri kiskoon kuin aurinkoverho.
Poikkikadulla on edullisempaa. Se liike Kale marketista ylöspäin vuorille 2n korttelin verran tai sitten 25m kadulla ohi Garantipankin ja niin pitkälle että kulmassa on Turkcellin myymälä. Lähdet siitä kävelemään kohti Cevre Yolua. Siellä on myös muutama hyvä verhokauppa eikä pahahintaisia.
Jos ette ole ostaneet mattoja vielä kaikkia niin kannattaa ehdottomasti käydä perjantai basaarin Makrosta seuraavalla kadulla poikkikatu, jossa apteekki ja vastapäätä on mattokauppa, josta saa sen mittaisia käytävä mattoja mitä haluaa. Samoin 25m kadulla melkein tiistai basaarin risteyksessä on Mattokauppa, jossa on asiallisia mattoja. Olen ostanut sieltä omat mattoni ja käyn aina välillä katsomassa mitä kivaa taas on tullut. (lähellä Kippiksen kadun risteystä 25m kadulla.
Toinen mistä kannattaa mattoja kysellä on Konakli. Siellä on halvempaa kuin Alanyassa. Kaikkeen kuitenkin väsyy, kun hakee montaa eri asiaa. Astiat ovat ehdottomasti halvimmat Metrossa ja Kipassa ja parhaat valikoimat.
Juustohöylä kannattaa tuoda Suomesta ja valkosipulipuristin ja kunnon korkin avaaja. Täkälaiset ovat leluja.
Sitten käy katsomassa kylpparin koukkuja ja muuta tilpehööriä Kostaksesta. Ehdottomasti edullisin ja parhaat valikoimat. Esim imuri 59tl.
Sitten Suomesta kannattaa ehdottomasti ostaa mukaansa muovisia koukkuja, jotka voi laittaa esim kaapin oveen kun silittää vaatteita ja siihen saa vaatteet tavallaan kuivumaan. Samoin tuoda S koukkuja ( muovisia). Kumpiakin saa Prismasta.
Kahvinkeitin kannattaa tuoda Suomesta .Edullisin siellä.
Jos juo suomalaista kahvia niin kahvipurkki (ilmatiivis) Suomesta.
Jos tarkoituksenne on olla talvella myös Alanyan asunnossa kannattaa ehdottomasti panostaa 2een asiaan eteisessä. Kunnon vaatekaappiin mihin vaatteet saa hengariin kuten Suomessa ja patterille paikka, Koska se on ainoa millä saa märät kengät kuivaksi kun sataa kaatamalla.
Suomalaista jätesänkosysteemiä ei täältä löydy. Kuitenkin täälläkin on jätteiden lajittelu jo olemassa ainakin keskustan alueella.Ihania sisustustavaroita on aika loppupäässä 25m katua mentäessä Kipaan päin.Viimeisistä liikennevaloista 100m vasemmalla. Siksi sitä nimitetään enkelikaupaksi, koska siellä on erilaisia enkeleitä kasakaupalla mutta paljn muutakin sisustustavaraa edulliseen hintaan.
- shoppaaja
++00++ kirjoitti:
Ihania sisustustavaroita on aika loppupäässä 25m katua mentäessä Kipaan päin.Viimeisistä liikennevaloista 100m vasemmalla. Siksi sitä nimitetään enkelikaupaksi, koska siellä on erilaisia enkeleitä kasakaupalla mutta paljn muutakin sisustustavaraa edulliseen hintaan.
Kiitos vinkistä, siellä enkelikaupassa on pakko käydä, kun sattumoisin olen ihan "enkelihullu" niin kuin mies aina sanoo. Tuleeko sinulle mieleen, mitä liikkeitä tai muuta sen kaupan lähellä on, että varmasti ensi reissulla löydän sinne?
- ++00++
shoppaaja kirjoitti:
Kiitos vinkistä, siellä enkelikaupassa on pakko käydä, kun sattumoisin olen ihan "enkelihullu" niin kuin mies aina sanoo. Tuleeko sinulle mieleen, mitä liikkeitä tai muuta sen kaupan lähellä on, että varmasti ensi reissulla löydän sinne?
25m kadun loppupäässä ei ihan lopussa on kävelytie menee 25m kadun yli ja ennen sitä on urheiluhalli ja apteekki, jonka jälkeen on valot. Jatkat eteenpäin Metroon päin. Nyt en muista oliko ennen kävelytietä valot vai ei. En ole käynyt siellä vuoteen kävelemässä. Mutta vasemmalla puolella on ennen jäätelöbaari ja halpakauppa ja vielä jatkat matkaa. Katso ikkunoita. Ne enkelit näkyivät myös bussin ikkunasta.Talo ei ole täysin kohtisuorassa kadun suuntaan.
Jos innostun kävelemään sinne tässä lähiaikoina niin tottakai laitan lisää tuntomerkkejä sinulle. - +00++
++00++ kirjoitti:
25m kadun loppupäässä ei ihan lopussa on kävelytie menee 25m kadun yli ja ennen sitä on urheiluhalli ja apteekki, jonka jälkeen on valot. Jatkat eteenpäin Metroon päin. Nyt en muista oliko ennen kävelytietä valot vai ei. En ole käynyt siellä vuoteen kävelemässä. Mutta vasemmalla puolella on ennen jäätelöbaari ja halpakauppa ja vielä jatkat matkaa. Katso ikkunoita. Ne enkelit näkyivät myös bussin ikkunasta.Talo ei ole täysin kohtisuorassa kadun suuntaan.
Jos innostun kävelemään sinne tässä lähiaikoina niin tottakai laitan lisää tuntomerkkejä sinulle.Samoin jos tarvitsette tauluja kotiinne niin Pttn jälkeen liikennevalot, josta lähtee katu vasemmalle. Kävelette kadun päähän. Tulette Damlataskadulle ja siinä heti on taulukauppa, josta moni on ostanut edullisia tauluja kotiinsa Alanyaan ja Suomeen vietäväksi.
Samanlainen kauppa on 2 basen toimiston melkein vieressä. Vastapäätä Bp- bensa asemaa lähtevä tie. Räätälin vieressä liike, jossa maalataan tauluja ja sieltä saa ostettua edullisesti tauluja.
Samoin tansaksen pankkien takana oleva Tansas. Siitä lähtee katu, jonka varressa on myös taulukauppa lähellä moskeijaa. - ++00++
++00++ kirjoitti:
Jos innostun kävelemään sinne tässä lähiaikoina niin tottakai laitan lisää tuntomerkkejä sinulle.Viides talo ennen 25m ja Cevre Yolun risteysta vasemmalla puolella kasvot Kipaan päin mentäessä.
Samoin verhokauppoja oli ennen Iiris hotellin risteystä 6 kappaletta Iiriksen ja enkelikaupan välissä. Eli niitä kyllä riittää. - maria19
Hei, voisitko lähettä meille osoite?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802